Luna POV.
Știţi ce mă miră? Ieri nu am fost sunată de aproape nimeni! Mda... Nici " vechii" prieteni nu m-au sunat! Cică prieteni pe viaţă! Nu cred în chestii de genu'! Mi se par doar o chestie în care să crezi și după când lucrurile nu vor mai fii cum vrei, vei suferi enorm de mult! Nu toată lumea îţi vrea binele! Mie, dacă stau și mă gândesc, cam jumătate din lumea care mă cunoaște îmi vrea răul! Nu sunt o persoană iubită și nici nu voi fii vrea curând! Cei car ţin la tine cu adevărat sunt persoanele care chiar dacă îţi știu trecutul îngrozitor, tot nu pleacă de lângă tine! Îmi iau gândurile de la trecut și mă uit spre persoana care aseară vomita la colţ pentru că eu i-am băgat nisip pe gât. Îl sărut pe buze pentru a se trezi. Joacă dur, nu se trezește dar îmi răspunde la sărut, imbecilul! Îl mai sărut o dată, tot îmi răspunde. A treia oară îi cu noroc, nu? Tot nu are de gând să se ridice! Dau să mă ridic pentru a proceda dur. Când mă ridic sunt trasă de el și trasă într-un sărut pasional. ( nu vă mai spun ce se întâmplă, nu vă gândiţi la prostii, doar se pupă, fără prostii, încă)
— Ash, azi mergem la tatuat!
— Off... Bine.
— Mergem acasă și după vii la mine să mergem. Dar mai întâi hai să trezim porumbeii! Spun cu un zâmbet malefic pe faţă la fel ca Ash. Ieșim afară și începem să strigăm.
— Aaaa... Ajutooorrr... Ursuuu' Aaaa... Strigăm la unison și alergăm pe lângă cortul lor.
Afară iese Sasha cu un papuc de-al Mayei și cu o pereche de pantaloni. Ce vrea să facă cu ei? Poartă o pereche de boxeri și e la bustul gol.
— Unde, unde arde? Spune speriat ca de bombe.
— Î-î-în pădure! Spunem și arătăm spre pădure. Cum se întoarce Ash scoate un sunet care seamănă cu un mîrîit de urs și mie îmi vine să râd! Trebuie să păstrez o faţă serioasă. La un moment dat iese și Maya, la ea eu explodat bombele deja.
— Unde e Sasha? Spune cu o voce tremurândă.
— E în pădure! Poate scăpa cu viaţă! Spune Ash.
— Tu ce mama naibii cauţi aici? Pleacă după el! Dacă i se întâmplă ceva, ești mort! Nu de către urs și de către mine! Spune Maya și apare Sasha. Cum îl vede îi sare în braţe și îl verifică peste tot.
— Sasha, puiule ești bine? Spune Maya și mie îmi vine să râd, dar Ash îmi pune mâna la gură și eu îi pun mâna mea la gura lui. Acum arătăm ca niște ciudaţi.
— Da, puiule sunt întreg, cred că a plecat! Deodată se aude un mîrîit de urs. Mă uit la Ash și el dă negativ din cap.
— Uummm... Hai să strângem și să plecăm! Spun eu și ceilalți afirmă. În jumătate de oră totul este strâns. Plecăm și în urma noastră se vede ursul dezamăgit că nu a luat micul-de-jun. Ha, ha ursule! Eu mănânc și tu nu!
— Ash, Maya, Sasha unde dracu m-aţi adus?
— Aahhh... Luna, nu am știut că este un urs aici. Îmi pare rău! Spune Ash cu puţin regret în glas.
— Nu contează, m-am distrat! Spun ca un copil mic. Acum vreau acasa. După Ash, puiule vom merge la tatuj!
— Bine...
— Sasha, ursuleţule trebuie să mergem la ginecolog!
— Ahhh... Bine, gogosică! ( am avut chef de alinturi prostești😂😂)
***
Tot drumul a fost unul liniștit. Când ajung, mama nu era așa că m-am gândit să mănânc o pizza congelată. După ce mănânc, fac un duș și îmi îndrept părul pentru că nu prea am chef de alte chestii. Ca machiaj folosesc puţin tuș, rimel și un ruj lichid roșu sângeriu. Aleg să îmbrac o pereche de pantaloni de piele și un tricou alb pe care scrie BATMAN. Îmi încalţ adidașii mei albi și cobor în sufragerie. Nici bine nu ajung și soneria începe să sune ca o nebună. Deschid ușa și îl văd pe Ash cu o pereche de pantaloni negri și un tricou pe care scrie SPIDERMAN.
— Hei, păianjenule! Spun eu batjocoritor.
— Hei, omule beat, ești gata? Spune el și eu râd încet.
— Stai să-mi iau geanta și vin acum. Spun și o iau la fugă. Când vin tot fugind nu l-am văzut când a intrat și m-am izbit în el căzând amândoi pe jos, unul peste altul! Ne ridicăm și el îmi dă un sărut pasional.
— Hai la tatuaj! Spun și mergem spre mașina lui.Ajungem la tatuat și un sentiment de frică mă cuprinde.
— Aamm... Ash, ţie nu ţi-a fost frică? Te-a durut?
— Luna, sunt lângă tine! Când îţi va fi frică să mă strângi de mână. Spune și eu îi arăt omului tatuajul pe care îl vreau.A aprins aparatul și a început să îmi deseneze mâna cu aparatul care îmi lasă cerneala lui în piele. Mâna lui Ash e atât de strânsă încât cred că după va trebui să mergem la doctor.
După ce termină arată atât de bine încât l-aș face și pe faţă!
— Cum a fost?
— Îmi pare rău!
— De ce? Spune el cu curiozitate în glas.
— Dacă te-am strâns prea tare de mână... Spun și el mă trage intr-o îmbrățișare călduroasă.
CITEȘTI
Îndrăgostită de fratele meu vitreg
Teen FictionEste povestea Lunei Chris căreia îi moare tatăl și mama ei, Samantha, se recăsătorește cu Adam Wild care are un fiu, Ash!