19

3.8K 156 1
                                    

LUNA POV.

Cine știe ce e noul prof de mate? Îmi e puţin frică de el! Adică se uită super ciudat! Eu sunt o persoană bună! Nu aș face rău nici unei muște! Are el ceva! Am să descopăr eu! Mai întâi trebuie să le spun și celorlalți. Mă duc la cantină unde mă așteaptă Ash, Maya și Sasha. Intru și mă îndrept fix spre masa lor. Mă așez lângă Ash și îi dau un sărut pe obraz.
— Vă băgați? Îi întreb din prima.
— În ce? Spune Sasha și își îndeasă o grămadă de cartofi în gură.
— Vreau să știu ce e cu profu' de mate!
— Și cum vrei noi să te ajutăm? Se bagă și Maya.
— Păăii... Dosarul lui e la director! Maya și Sasha îl veţi ţine ocupat, iar eu cu Ash vom merge și vom cotrobăi! Ce ziceţi?
— Eu fac orice ca pedofilul ăla să nu se atingă de tine! Nu mai bine ar fi ca eu și Sasha să îl prindem după ore și să îi facem felu'? Spune Ash și eu îi dau un cot în burtă, el doar se uită amuzat la mine.
— Bine, facem cum ai spus tu! Se pradă el.
— Voi vă băgați?
— Da! Spun Maya și Sasha la unison.
— Să mergem! Avem la dispoziţie 10 minute! Vedeţi ce inventaţi. Dacă e ceva ne daţi cate un mesaj. Noi când vom termina vom face la fel! Le ordon eu.
— Bine! Spune și ne despărțim.
Eu cu Ash pornim pe partea cealaltă, spre biroul directorului în timp ce Maya și Sasha pe partea principală. Ne sprijinim de perete la vreo 10 metri ca să nu fim observaţi. Primesc un mesaj. La fel și colegu'. Mă uit și văd un mesaj de la Maya " Începem!".
— Haide! Spune Ash și mă trage de mână.
Așteptăm să se mai elibereze holul și intrăm în biroul lui.
— Eu mă uit în sertare și tu în dulapul ăla! Îi ordon lui Ash.
După vreo zece minute l-am găsit!
— Ash, l-am găsit!
— Ia-l și să plecăm!
— Dacă nu-l găsește când vine?
— Va întreba secretara!
— Ai dreptate, haide! Spun și bag dosarul în ghiozdan.
Ieșim și le dăm mesa Mayei și Sasha. În cinci minute ne întâlnim în faţa școlii. Ajungem și îi așteptăm pe cei doi porumbei. Ajung și ei și plecăm la mine acasă. Ne urcăm în mașina lui Ash. Eu în faţă, lângă el, cei doi în spate.
— Cum l-aţi ţinut ocupat? Îi întreb eu.
— I-am spus că Maya e însărcinată și după i-am spus că e o alarmă falsă.
— Cum? Acum întrebă Ash.
— Păi, m-am făcut că îmi e rău și că am vomitat la baie. Când am ieșit directorul a spus că sunt însărcinată! M-am luat de el, că eu nu mi-o trag cu toată lumea. Când am primit mesajul i-am spus că sunt pe stop și am scăpat! Recunoaște Maya. Noi începem să râdem ca niște gogomani. Ajungem într-un sfârșit la mine. Intrăm și ne îndreptăm spre bucătărie. Ne punem la masă și pun dosarul în mijloc.
—  Cine îl deschide? Întreabă Maya.
— Luna! Spune Sasha.
— Bine! Spun cu vocea tremurândă. Îl iau și încep să citesc cu voce tare. " Jack Henderson, nu are școli la care să fi lucrat recent. A fost la mititica doi ani. Are o poză cu el de acum doi ani. Mă uit și o grămadă de amintiri îmi apar în faţă. Mă ridic alert de la masă și fug spre camera mea. Nu se poate! Nu el! Ce naiba caută aici? Parcă era la închisoare. Caut repede pe internet și văd că cineva i-a plătit cauţiunea. Sigur a fost Conor! Se aude un ciocănit și ușa se deschide. Pe ea intră Ash, Maya și Sasha.
— Luna, ești bine? Mă întreabă iubitul meu, Ash.
— Da, cred că da! Spun și mă șterg la ochi. Mai mult ca sigur arăt ca o fantomă.
— De ce ai plecat? De ce plângi? Mă întreabă Maya.
— Aamm... Știu cine e Jack și ce caută aici!
— Poţi să ai încredere în noi! Spune Sasha. Îi sună telefonul, scap de el. Unul s-a dus mai rămâne Ash și Maya. Alo!... Acum?... Și ea?... Sunt la Luna!... Da, e și ea!... Bine, ne vedem atunci!... Închide. Aaahh... Maya trebuie să plecăm!
— De ce? Unde? Îl întreabă Maya.
— Mama...
— Aahh... Luna ne vei spune mâine! Mă avertizează ea.
— Bine! Spun și mă mai șterg la ochi. Nesuferitele astea de lacrimi nu vor să se oprească!
— Au plecat! Spun când pleacă.
— Ce s-a întâmplat? Mă întreabă Ash, când mă ia în braţe.
— Acum doi ani și ceva, tata a fost omorât de cineva. Acel cineva a fost Jack. El era invidios pe tata pentru că s-a căsătorit cu mama. Jack avea un fiu, Connor, după ce l-a omorât pe tata a fost prins și condamnat la doi ani de închisoare. Cum nu mi-am dat seama? Mai avea câteva luni? Spun și plâng mai tare.
-—Ce treabă are cu tine?
— S-a jurat că orice copil de-al lui v-a muri în mâinile lui! Plâng și mai tare. El mă ia în braţe și mă pupă
Așa am adormit, îmbrățișaţi. Știu că chiar dacă nu o arată, Ash l-a omorât de câteva ori, mintal.

Îndrăgostită de fratele meu vitregUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum