LUNA POV.
Mă trezesc cu o durere îngrozitoare! Piciorul ăsta nu vrea să mă lase? Vreau să fug după nenorocitul de Ash și să îl omor pentru că din cauza lui am ajuns așa. Ușa se deschide și pe ea intră mama.
— Luna, Ash mi-a spun ce sa întâmplat! Nu vei merge la școală până când nu vei fii mai bine!
— Nici nu mergeam! Spun și îmi pun mainile sub cap.
— Îl voi trimite pe Ash cu micul de jun la tine!
— Ash e aici?
— L-am găsit dormind pe canapea! Spune râzând și pleacă. Așa deci a dormit pe canapea! Nenorocitul!
După două minute intră Ash ca un mielușel.
— Nu te omor! Strig și el merge normal.
— De ce?
— Pentru că mama mi-a spus că ai dormit pe canapea. Nu trebuia!
— Ba da! Spune și eu il dau un sărut.
— Asta pentru ce a fost?
— Pentru că ești un iubit super! Spun "iubit" în șoaptă.
— Da, sunt! Spune și se pune lângă mine pe pat.
Îmi iau tava și mănânc clatitele. Ash se uită la mine cu o faţă de căţel plouat așa că îi dau și lui una. Acum arată ca un copil când îi dai o acadea unsă cu heroină. Mda... Eu nu cred că face chestii de genu'...
— Ash, îţi pot spune o întrebare?
— Dap!
— Te droghezi?
— Nu! De ce mă întrebi asta?
— Asta mi-a venit cap! Spun și las capul în jos.
— Ce cap mai ai! Spune și eu li dau un cot în burtă. Vin clătitele! Spune și aleargă spre baie.
— Ash ești bine? O aud pe mama de jos. Vine la noi.
— Nu cred că pot merge azi la școală! Spune când iese din baie și are o faţă mai ceva ca bucata aia de pământ pe care a pictat-o vara mea, Lucia.
— Du-te lângă Luna, amândoi nu mai mergeți la școală până când nu ve-ţi fii bine! M-aţi înţeles?
— Da, să trăiţi! Spunem și stăm ca niște copii în patul meu.
— Îi voi da mesaj lui Sasha să vina aici după ore! Spune și tastează mesajul pentru Sasha.
— Să vină cu Maya!
— Nu vine singur, nici mort!
— De ce?
— Îi e frică de mama ta! Spune și pe mine mă bușește râsul. Cum să-ţi fie frică de mama?
— De ce?
— Luna, mama ta m-a speriat și pe mine la prima cină! Spune și acum chiar că râd atât de tare încât cred că vor veni vecinii!
— Mie nu! Spun și iau faţa de boss.
- Recunoaște! Spune și vine mai aproape de mine și îmi pune un deget în faţă.
— Bine... Doar puţin! Spun acum el ia faţa de boss.
— Îmi e somn! Spun și pic pe el. Mă așez și întru în lumea visor.
***Mă trezeac zguduită de Maya.
— Ce naiba vrei, femeie? Ţip cu toată forţa.
— Aaaa.... Ţipă Ash când Sasha îi toarnă apă pe faţă. Îmi pare bine că m-a trezit Maya. Nu vreau apă.
— Ce naiba e cu voi? Zici că sunteţi pedepsiţi!? Întreabă Sasha.
— Păi eu am piciorul bandajat.
— Și eu am vomitat azi de dimineaţă din cauza Lunei care mi-a dat cu cotul în burtă.
— Sasha, îţi e frică de mama?
— Ash, te omor! Ţipă și aproape sare pe el dacă nu-l prindea Maya.
— Tuturor ne e! Mărturisește Maya.Ne uităm la un film și eu aproape adorm. Baieţii au ales un desene! Ce naiba au băieţii și desenele? Dacă mergem la cinema, pariez că vor alege horror! Sunt niște idioţi!
După două ore de uitat continuu la desene, apare mama.
— Noi trebuie să plecăm! Spune Sasha și o trage și pe Maya după el.
— Ei ce au păţit? Ne întreabă mama. Noi dăm din umeri. Vă aduc cina la pat? Noi dăm din cap de 50 de ori pe secundă. Revin în câteva minute. Spune și pleacă.
— Dorm la tine? Mă întreabă Asha.
— Cum vrei, Asha!
— Hhmmm... Bine! Spune și se face mai comod. Dar fără Asha! Mi-a ajuns!
— Ashy?
— Ash! E doar Ash! Spune enervat.
— Bine... Mă predau! Spun eu.Vine mama cu cine. Carne!!
— Iieeii... Carne! Spune Ash!
— Avem desert? Întreb eu.
— Vi-l aduc după.
— Bine! Spunem la unison și înfulecăm mâncarea în mai puţin de câteva minute.
— Maamaaa, am terminaat! Strig la mami.
Ea vine cu două farfurii cu tort de ciocolată.
— Preferatul meu! Spune Ash și se bagă pe tort. El termină înaintea mea și mai și fură de la mine. Ne-am bătut și cu furculiţele. Era să i-o bag în mână. Lăsăm farfuriile pe noptieră și ne băgăm la somn. Vine ea mama să le ia.
CITEȘTI
Îndrăgostită de fratele meu vitreg
Teen FictionEste povestea Lunei Chris căreia îi moare tatăl și mama ei, Samantha, se recăsătorește cu Adam Wild care are un fiu, Ash!