LUNA POV.
Doamne au trecut 2 ani!! Nu-mi vine sa cred ce repede a trecut timpul! Parca ieri mă certam cu Ash din cauza Mayei... Că tot a venit vorba de ea, e cu Sasha și formează un cuplu foarte frumos! Până la urma a înțeles că a greșit și că a fost un prost!
Să vă spun ce s-a mai întâmplat... În ăștia doi ani, am fost rapiță de vreo 3 ori de către Connor, și evident că de fiecare data Ash m-a salvat! E atât de drăguț!
Să vă spun cum s-a întâmplat... Primeam mesaje în șir, dar cu privat, mă suna noaptea, normal că mi-am schimbat numărul, tot a dat de el... Până intr-o zi când am primit un mesaj mai ciudat... "Daca vrei să îți mai vezi mama în viață, vino la capătul orașului SINGURĂ!!" Normal că m-am dus, o iubesc pe mama și nu știu ce as face fara ea! Când am mers mi-a pus ceva la nas și când m-am trezit eram într-o încăpere groaznică pe un pat. A fost teribil! Eram bătută, tăiată, nemâncată, dar am scăpat neviolată!
A doua oara, am vrut sa merg în vizită la Maya, dar pe drum am fost luată... Tot la fel a fost... A treia oara a fost cel mai rău!! Erau cât pe ce să mă violeze doar că a apărut Ash și m-a salvat. Sa fim siguri că nu se va mai întâmpla, i-am omorât pe toți! A fost atât de minunat acel sentiment când știi că ai scăpat lumea de niste proști!
I-am spus mamei și noului tata de relația mea cu Ash și au reacționat bine. Acum am 21 de ani și vara asta mă voi muta cu Ash în altă țară, vrem o viață noua. Maya și Sasha au spus că vor veni cu noi. Va fi super!
Să vă spun cum a fost la nunta mamei, minunat, într-un cuvânt, minunat!
Eu cu Ash am făcut chestia aia și chiar a fost bine. Am făcut-o când am făcut 20 de ani. Nu era nici unul beat, ceea ce și acum mă mira... De atunci totul e și mai bine. Am urme pe gat constant, nu că el nu ar avea...
Am inceput sa gătesc și chiar îmi place, Ash îmi adora mâncarea, chiar daca câteodată se mai arde. El o mănâncă și spune că e buna. In fiecare dimineața îmi face câte un compliment, și nici machiaj nu prea mai folosesc, pentru el sunt perfecta.
Țin minte că am vrut într-o zi să mă machiez cum o fac fufele, le-a luat și le-a aruncat de la balcon! Sa fi văzut oamenii care erau jos, au primit câteva lucruri in cap...
Mai pe scurt... Nu exista zi in care să nu râdem ca niste prosti și să facem caterincă din orice.
O data și-a descarcat nu știu ce aplicație pentru gay. A fost super atunci! Până când i-a spus ăla că vrea sa se căsătorească cu el și i-a dat block!
Am o viață perfecta, prea perfecta, nu vreau sa se întâmple ceva rău...
CITEȘTI
Îndrăgostită de fratele meu vitreg
Teen FictionEste povestea Lunei Chris căreia îi moare tatăl și mama ei, Samantha, se recăsătorește cu Adam Wild care are un fiu, Ash!