5

8.4K 279 28
                                    

Ash POV.
Mă trezesc și simt pe cineva care doarme pe pieptul meu și cred că ea este. Mă uit și observ o mare de păr blond-castaniu care stă pe pieptul meu și cred că este Luna. Stai ce! Luna doarme pe pieptul meu și chiar este drăguţă când doarme! Îti place Luna, îţi place Luna! Taci conștiință idioată!! Sunt conștiința ta și am dreptul să vorbesc când vreau eu! Ai înţeles?! Nu!!
O văd foindu-se cred că se trezește. Se mai mișcă da câteva ori și eu o trag mai mult în braţele mele.
— Neaţa... Spune somnoroasă și cu un mic zâmbet pe buze. 
— Neaţa, piticot. Spun și râd de ea pentru că e mică.
— Dacă eu am 1,63 m și tu 1,87 m, nu înseamnă că sunt mică! Spune puţin nervoasă. E drăguţă când se enervează. 
Se ridică și se îndreaptă spre baie.
— Ai niște haine pentru mine? 
— Cred că i-au rămas câteva lui Madison pe aici...
— Ok, să te grăbești.
— Bine, bine. Spun și plec spre camera surorii mele Medison. Cred că are câteva haine aici. Deschis ușa și mă îndrept spre dulap, îl deschid și văd o grămadă de haine. Iau o pereche de pantaloni negri și o cămașă albă. Sper să îi placă. Intru în camera mea și o văd pe marginea patului.
— Ai noroc! Madison și-a lăsat hainele aici.
— Cine e Madison? Spune și se poate citi gelozia din vocea ei. E geloasă pe Madison? Crede că e iubita mea?
— Madison e sora mea mai mică cu un an. Du-te azi că vreau să fac un duș. Asta dacă nu vrei să vin cu tine.  Se înroșește și pleacă la baie.
Mă pun în pat râzând și o aștept pe Luna să termine dușul.
  După aproape 30 de minute iese din duș cu hainele lui Madison pe ea. Îi stă bine așa. Dar mai bine i-ar sta fără. Ohhh,Ash la ce te gândești?!  La nimic! Mai taci! Mă duc repede în baie cu hainele pe care le-am ales să se asorteze cu ale Lunei. Acum vom atrage atenţia!
  După ce termin dușul, ies din baie și mă îndrept spre bucătărie. Luna sigur este acolo. Cobor și simt un miros de clătite. Luna îmi gătește. Ce n-aș da să fie așa mereu! Mă îndrept ușor spre ea și-mi pun mâinile pe coapsele ei. Ea tresare la atingerea mea și pariez că e roșie ca un rac. Mă apropii de urechea ei și îi șoptesc.
— Mi-aș dori să fie așa în fiecare dimineaţă... Se întoarce cu faţa la mine și e roșie ca un rac.
— Dacă vom locui în preună poate am să-ţi mai pregătesc micul de jun.
— Da, dar nu vom mai fi singuri!
— Nu vor fi mereu acasă. Dar noi vom fi fraţi și nu putem!
— Încă nu suntem! Spun și o sărut pe obraz. Mă pun la masă și aștept farfuria cu clătitele pregătite de Luna. Îmi dă farfuria cu clătite și eu mănânc cu cea mai mare poftă. Sunt foarte bune!
   După ce le mâncăm ne îndreptăm spre școala. Azi e vineri așa că nu mai am mate! Jur, baba aia mă violează din priviri, dacă aș rămâne ultimul în clasă nu aș mai scapa viu! Pe lângă babă mai e și Asly care m-ar viola cu prima ocazie. Sper ca Dumnezeu să ţină cu mine și ca azi să nu vină la școala, dacă o văd o iau pe Luna și am plecat din acel iad.
***
A fost un drum atât de liniștit încât și musca se putea auzi.
Ok... După ce am ajuns mi-am luat cartea de engleză și mă îndrept spre sala de clasă. Mă așez în ultima bancă, în spatele Lunei, iar lângă mine se așeză prietenul meu Max.
— Tot în spatele ei? Spune și mai mult ca sigur se referă la Luna.
— Tu tot cu gândul la Asly stai? Spun știind că Max o vrea o dată în pat și după să o lase baltă. Și el e tot un play boy ca și mine. În clasă intră doamna de engleză care predă o lecţie plictisitoare.
***
E prânzul și eu nu am văzut-o pe Asly azi. Mă simt prea bine să o văd acum.
— Max știi ceva de Asly? Spun în speranţa să nu fi venit azi.
— E racită și nu vine toată săptămâna.
— Dumnezeu mai ţine și cu proștii! Spun făcându-mi cruce și uitându-mă spre cer. Sunt la cantină și după ce-mi iau o porţie de cartofi prăjiţi și mă îndrept la masa Lunei care stă cu Maya. Fata e drăguță, dar nu la fel de drăguță ca Luna.
— Hei fetelor! Spun cu Max la unison.
— Hei băieţi! Spun și ele la unison.
Mă așez lângă Luna care mănâncă și ea tot cartofi prăjiţi, ca și mine.
***
Orele s-au terminat și eu mă îndrept cu Luna spre casa ei, să o duc acasă. Diseară avem o cină, toţi patru, Madison este în Anglia, la mama.
— Șiii... Prietenul tău Max... Are prietenă?
— Îţi place Max? Spun puţin nervos.
— Mayei îi place!
— E un play boy! Nu are nici o prietenă.
— Bine, merci! Spun și deja am ajuns în faţa casei ei. După ce îmi dă un sărut pe obraz pleacă lăsându-mă cu ochii în soare. Îmi face cu mâna când ajunge în faţa ușii, îi răspund și o iau din loc.
***
Mai sunt 30 de minute și eu încă nu mi-am găsit cu ce să mă îmbrac, am să-mi iau o pereche de pantaloni negri și o cămașă la fel de neagră.
Mă duc la baie îmi fac un duș ca mai apoi să mă îmbrac cu hainele alese.  Cobor unde îl văd pe tata îmbrăcat la 4 ace. Îmi iau și eu bocancii și pornim spre casa Lunei.
***
După ce am mâncat, Samantha ne-a zis să urcăm în camera Lunei.
Cum am intrat am încuiat ușa și am trântit-o pe Luna în ea. Încep să o sărut ușor pe gât, după pe maxilar , de data asta nu voi mai ezita și îi voi da un sărut de toată frumusețea. Îmi zdrobesc buzele de ale ei mișcându-se în același sens și parcă sunt facute una pentru alta. Îi cer permisiune să intru în  "casa" ei și nu ezită nici o secundă și-mi dă permisiunea. Acum limbile noastre ducând un război de dominare. Eu câștigând și râd în sărut. Lipsa de aer își face apariția și noi ne desprindem. Îmi pun fruntea lipită de a ei și ne uităm fix unul în ochii celuilalt. Aud de jos un strigăt care mă intenţionează că în 5 minute plecăm. Îi mai las câteva săruturi pe gât, și o mușcătură de toată frumusețea. Cobor după ce îi urez noapte bună și plec acasă, unde mă pun în pat după un duș. Ajung în lumea viselor unde sunt întâmpinat de sexoasa- virgina- minunata Luna Chris.

Îndrăgostită de fratele meu vitregUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum