Luna POV.
Mă trezesc super fericită deoarece aseară a fost super, încă nu-mi vine să cred că Ash a avut curajul să mă sărute în ciuda faptului că a spus că vom fii fraţi. Mă îmbrac în ceva lejer, o pereche de pantaloni negri și un tricou alb. Îmi iau o pereche de bocanci și rucsacul meu roșu și plec spre școală. Aseară am sunat-o pe Maya și i-am povestit tot. Prima oară a început să mă certre că nu i-am spus, dar după și-a revenit și ţipa de bucurie. Încă nu am iertat-o pe mama pentru că nu mi-a spus și că vrea să îl "înșele" pe tata.
***
Ajung la școală după ce beau o cafea și fumez ceva, încă nu m-am lăsat, mă duc în clasă și mă pun în penultima bancă de la geam. Ash s-a pus în spatele meu, uitându-se la mine. În timpul orei mereu se uita la mine și mă simţeam cam incomod.
***
Merg spre casă. Mă grăbesc deoarece în seara asta merg cu Maya în club.
***
Mai este o ora și Maya trebuie să vină. Mă duc la baie, îmi fac un duș. Mă decid să îmi îndrept părul, îmi fac un machiaj simplu, puţin tuș, rimel și un ruj roșu aprins. Aleg să îmbrac o pereche de pantaloni din piele și o cămașă albă puţin transparentă. Îmi încalţ botinele mele negre și cobor jos unde o aștept pe Maya. Când cobor aud soneria și sigur e Maya Deschid ușa și în faţa mea apare... Ash?!
— Bună! Spune să schimbe subiectul
— Ce faci aici?
— Merg la club... Maya mi-a spus să vin cu tine că ea merge cu Max.
— Ok... Hai să mergem!
Ne îndreptăm spre mașină și el îmi cuprinde mâna într-a lui. Strânge puţin și strâng și eu... Mă simt... Bine... Cred...
Mă urc în mașină și mă uit atentă la drum. Nu vreau să spun ceva și să stric ceva cu gura mea mare.
***
Ajunși la club ne îndreptăm spre o masă unde sunt Maya și Max.
— Hei! Spun ei la unison.
— Bună! Spunem noi împreună.
— Mă duc la bar! Spun să scap de Ash.
— Ce să fie peseck... Îmi spune barmanul când ajung acolo.
— Nu sunt peseck!! Spun ţâfnoasă.
— Ok... Ce să fie?
— Un suc se portocale!
— Imediat.
Langă mine se așeză Ash.
— Ce faci? Mă întrebă, dar nu se uită la mine.
— Beau un suc... Tu?
— Vii la dans? Asta vrea să obţină...
— Da, hai! Spun și plec cu el spre ringul de dans. Ajunși îi face semn Dj-ului și în secunda următoare se aude o melodie lentă. Îmi pun mâinile în jurul gâtului său, el și le odihnește pe coapsele mele. Îmi pun capul pe pieptul lui și începem să ne mișcăm în ritmul muzicii.
— Știu că vom fii fraţi dar... Eu ţin la tine mai mult ca la o soră... Te iubesc!
O Doamne Dumnezeule, mi-a spus că mă iubește?
— Nici eu nu ţin la tine ca la un frate...
După ce spun îmi ia buzele într-un sărut plin de iubire. Buzele noastre sunt făcute unele pentru altele. Îmi mușcă buza de jos, eu gem involuntar și el pătrunde în gura mea, ducând un război de dominare pe care eu îl câștig. Râd în sărut și Ash se dă bătut. Ne desprindem din sărut își lipește fruntea de a mea și se uită în ochii mei eu pierzându-mă în oceanele lui liniștite și pot vedea în ei iubire.
— Te iubesc! Spune și mă sărută ca un copil.
— Și eu te iublesc! Spun ca un copil mic.
***
După ce mai dansăm toţi patru și eu mă duc la baie. Ajunsă după aceea vine cineva și mă împinge în ușa de la o cabină. Încerc să tip dar îmi pune mâna la gură. Încerc să dau în el dar fără șanse. Îmi lasă niște săruturi libidinoase pe gât și el sunt plină de scârba. Încearcă să-mi rupă cămașă dar e tras de cineva de pe mine. Eu cad și incep să plâng. Se aud niște zgomote și pot să jur că pedofilul ăla și-o ia rău, nu-mi pare rău. Mă simt ridicată se jos de două braţe în stil mireasă, e Ash, e mereu unde trebuie să fie. Mă sărută pe frunte și eu îmi pun capul pe pieptul lui unde încep să plâng. Mă duce în mașină și mă pune pe bancheta din dreapta. Se uită la mine cu milă, frică și iubire. Eu tot plâng.
— Îmi pare rău! Spune cu vocea stinsă.
— Mulțumesc... Spun plângând.
— Oricând. Spune și mă sărută pe frunte. Unde mergem? Mă întreabă după.
— Oriunde! Spun decisă.
***
Ajunși la casa sa pe plajă mă ia în braţe și mă duce în cameră unde mă duc direct la duș să scap de saliva ăluia de pe mine. Când ies văd niște haine și mă îmbrac cu viteza luminii. După aceea vine și Ash schimbat în pijamale. Ne punem în pat și eu adorm în braţele iubitului meu- sexos- salvator Ash Wild.
CITEȘTI
Îndrăgostită de fratele meu vitreg
Teen FictionEste povestea Lunei Chris căreia îi moare tatăl și mama ei, Samantha, se recăsătorește cu Adam Wild care are un fiu, Ash!