LUNA POV.
Mă îndrept spre sufragerie pentru a mă uita la televizor.
— Luna? Mă intreabă Ash și se pune în faţa televizorului cu mâinile la spate și cu o faţă de căţeluș.
— Da!
— Vleau să ma uit la desene! Spune cu o voce de copil mic.
— Bine, vino aici! Spun și îi fac semn lângă mine. Se pune lângă mine și își lasă capul pe umărul meu. Eu mă asez mai bine și acum el sta pe pieptul meu. Îmi bag mâna în părul lui și mă joc tot desenele. Ne uităm la Regele leu și Ash plânge când sunt scene mai triste. Ce copil e uneori! După ce se termină filmul se face mai confortabil ca să doarmă.
— Ash, ai spus că vrei petrecere în pijamale! Spun și el sare ca și ars de pe canapea și mă trage spre camera mea. Se aruncă în pat stând în genunghi și zice.
— Dragă Luna, în seara asta nu vreau să mă tratezi ca pe un iubit sau frate. În seara asta voi fii sora ta! Spune el cu ochii închiși și cu o faţă serioasă.
— Ok... Deci... Asha? Cu ce vrei să te îmbraci? O întreb pe "sora" mea.
— Asha? Mă intreabă total iritat.
— Asta e numele tău de fată! Acum nu mai fă figuri și treci aici! Îi ordon eu. În secunda următoare vine lângă mine în faţa șifonierului.
— Ce haine vrei? Îl întreb și îmi văd pijamala roz cu unicorni.
— Luna, ne jucăm parada modei? Mă intreabă ea.
— Câţi ani ai? O întreb eu pe Asha.
- Păi... Nu m-am jucat niciodată! Știi... Băieţii nu joacă jocuri de fete! Dar... Acum sunt Asha, deci nu-i nimic rău! Spune și face un curcubeu cu mâinile.
— Tu ești modelul și eu spectatorul! Îi spun și el bate din palme ca o adevărată divă.
— Du-te pe pat! Spune și eu îi îndeplinesc dorinţa.
După 5 minute vine Asha cu o perche de pantaloni de piele și cu un tricou alb. Stai are sutien pe el?
— Aamm... Asha ai sutien pe tine?
— Normal, dragă! Să știi că îţi folosesc șosetele! Mă uit la picioarele lui și văd perechea lui de șosete. Le-a pus în sutien? Ce nebun mi-ai dat pe cap, Doamne?
Pantalonii de piele îi scot fundul în evidență. Dacă aș fii băiat aș sări pe el!
După alte zece minute vine îmbrăcat într-o rochie roșie până sub fund și cu niște tocuri negre de 18. Cum naiba merge atât de bine pe ele? Eu abia pot merge! Are păr pe picioare care se potrivește perfect cu roșul sângeriu al rochiei. Și asta îi pune fundul în evidență. Eu îl fluier și îl aplaud.
După nici cinci minute iese în pijamalele cu unicorni. E atât de cute în ele!
— Luna, vrei să ne jucăm? Ce mai vrea să jucăm?
— Ce?
— Eu te machiez pe tine și tu pe mine! Dar pe rând! Vreau să fac și asta!
— Începi tu! Spun și mă arunc la masa de machiaj.
— Închide ochii și lasă-te pe mâna mea! Spune și îmi aplică nu știu ce pe faţă.
După vreo oră de așteptat, Asha a terminat să mă machieze. Mă uit în oglindă și am faţă plină cu fond de ten. Sunt dată cu creionul de ochi la buze și cu cel de buze la ochi. O tonă de tuș și rimel, 7 culori diferite la machiaj și cu două kilograme de pudră. Am un ruj roșu pe buze zici că e sânge, nu altceva. Sper că nu e al lui!
— Acum e rândul meu! Spun și încep să îl machiez ca pe o adevărată fufă. Asta e! Asha e o fufă!
După nici jumătate de oră, sora mea Asha e machiată, gata de a merge la agăţat.
— Oouuaauu! Sunt o fufă în toată firea! Spune el când se uită în oglindă. Pooză! Spune și facem cateva poze.
Ne demachiem. Asha a ţipat și a făcut ca toţi dracii! Nu a vrut să o demachiez! Spunea "Sunt prea frumoasă pentru a mă demachia!".
Se aruncă în pat și ia o pernă. Nuu!
— Bătaie cu perne! Spune și fuge prin cameră cu perna după mine.
— Asha! Aaaa! Ţip și iau o pernă când fug pe pat. Încep să dau în ea. Are mai multă forţă! O pernă de la el face cât vreo două perne de la mine. Îmi dă o pernă și eu cad pe pat. Îl trag de picior și cade și el jos
— Merci, Luna! Spune când se așeză mai bine.
— Pentru ce? Îl întreb când mă pun cu capul pe pieptul lui.
— Pentru toate astea! Spune și eu îi dau un sărut cu de toate pe buze.
— Te iubesc! Spune când ne despărțim.
— Și eu te iubesc! Spun și adormim.
CITEȘTI
Îndrăgostită de fratele meu vitreg
Teen FictionEste povestea Lunei Chris căreia îi moare tatăl și mama ei, Samantha, se recăsătorește cu Adam Wild care are un fiu, Ash!