13- A DOUA PARTE

4.7K 194 4
                                    

LUNA POV.

Stau și mă gândesc dacă să ies din cort sau să stau și să dorm. Am să ies! Îmi iau costumul de baie pe mine și ies afară. Maya are și ea un costum format din două părţi și baieţii au doar niște pantaloni scurţi. Ioooii ce tatuaje are Ash! Încep să le examinez și am rămas mască când am văzut tatuajul de pe spate. E scris cursiv "London". Ce înseamnă? Noi suntem în California ( asta mi-a venit pe moment 😂) și el are pe spate scris "London"? Stau mai bine și îmi dau seama că nu știu mai nimic aproape despre el! Are pe gât o mică pasăre. O pasăre... Puuhh...zici că e fată! Vreau și eu tatuaje! Mă îndrept spre ei și fac niște ochi de căţeluș. Ash se uită la mine cu o sprînceană ridicată.
— Ookk... Ce vrei? Și-a dat seama...Fuck!
— Nimiic?! Aahhh...înrăutăţești situația, Luna! Îmi zice minunata mea minte diabolică.
— Hai, Luna! Nu mai fii un copil și spune-mi! L-am enervat, îmi place!
— Ahh... Ash? Vleau și eu un tatuaj... Spun cu o voce de ţânc.
— Mă mai gândesc! Spune și își freacă barba ca un adult, nu e unul!
— Haaii...te looggg!! Tot continui cu vocea de ţânc.
— Aaahhhh...
— Hai azi, zici că ești tata! Pa, pa copilul ăla bum! Bun venit motociclist nervos.
— Stai puţin, cawboy! Poate altă dată.
— Aahh... Tu de ce ai tatuaje și eu nu? Pa, nenea motociclistu'! Bun venit adolescentă cu figuri!
— Ce naiba Luna! Unde e bebelușul?
— A plecat cu motociclistu'!
— Și acum cine ești? Mă intreabă și își pune o mână în șold ca și cum ar fii o piţipoancă.
— Domnule Ash Wild, dacă nu îi veţi face un tatuaj domnisoarei Luna Chris, veţi primi o pedeapsă cruntă! Spune avocatul din mine care a băgat-o pe adolescentă la zdup pentru că a prins-o furând lame pentru a se tăia că Ash nu a lăsat-o să-și facă un amărât de tatuaj.
— Domnule avocat aș vrea întăriri! Mă uit la întăririle lui care râd la câţiva metri de noi pe burtă.
— Îmi pare rău dar nu se poate!
— De ce?
— Pentru că NU! Spun răstită la el.
— Okk... Deci nu îţi vei face tatuaj! Spune cu limba scoasă ca un copil la mine. Pe el nu l-a luat motociclistu'?
— Atunci sunt bucuroasă să vă informez că sunteţi acuzat pentru răpire, veţi suferi cam... 189 de ani de închisoare!
— Da' ce-am făcut? Spune tot ca un copil. Dacă mai face mult așa voi chema adoleșcenta să-i taie venele cu lamele furate!
— Nu mai contează! Acum v-aţi răzgândit? Spun cu o privire drăcească după ce avocatul a fost luat de Lucifer la el!
— Ohh...Mâine mergem și îţi facem un tatuaj...
— Oo daa baby!! Am câștigat! Spun și dansez foarte ciudat și toţi ceilalți râd cu lacrimi.
— De  ce mi-aţi spus să îmi iau costumul de baie? Îi întreb după ce se potolesc din râs.
— Ahh...să înotăm! Spune Maya cu o faţă tâmpă la mine.
— Atunci ce mai așteptaţi? Nici nu spun bine propoziția și o luăm la fugă și sărim în lac. Eu am ajuns prima pentru că lui Ash și Sasha le-am pus piedică și pe Maya am întrecut-o singură. Nu mai să-i fi văzut pe Ash și Sasha cum cad pe jos și înjură.
Stau în apă bine merci, până când sunt scufundată în apă de cei doi viermi de nisip. Mă ridică, îmi iau o gură mare de aer și când ajung în apă îi dau un picior lui Sasha unde nu răsare soarele și sunt ridicată de Ash care râde de prietenul său. Îmi mai iau o gură de aer și sar pe Ash cu totul.
— Maya, ajutoor! Spune Ash când face contact cu apa.
— Acum! Spune și sare și ea pe Sasha după ce batem palma ca niște victorioase. Eu îl inec pe Ash și Maya pe Sasha, până când sunt luată pe sus de Ash și mă bagă de cateva ori în apă și mă duce pe nisip. Eu în tot acest timp dau cu pumnii în spatele lui, degeaba, nu simte. După ce mă pune pe nisip începe să dea cu nisip în mine și eu fiind udă se prinde tot de mine! Încep să dau și eu în el. Se prinde și de el. Am nisip peste tot, în costum, gură, nas, păr și urechi. El are mai puţin, presupun. Intenționa să dea cu nisip, eu ţip ca în gură de șarpe. Mă duc la el și încep să-l bat, mă pun pe el și sar în timp ce dau și cu nisip. Ce multifuncțională sunt! El mă dă jos și acolo rămân! Nu mai am forţă să mișc un deget! El nu reacţianează, e bine!
Am stat vreo 30 de minute și după m-am dus să mă spăl în lac. Am stat vreo oră să mă spăl. Acum stau în cort pe pieltul lui Ash și îmi vine să dorm dar sforăitul lui mă trezește total. Ohhh Doamne... Sforăie! Aaaaahhh...!! Mă ridic încet, ies afară, iau o mână de nisit și când mă întorc sforăie cu gura căscată, așa că îi bag nisupul în gură. În urmatoarea secundă se ridică și iese afară din cort. Îl urmăresc și îl prind cum vomită. Iooii...e de rău! Iau o sticlă de apă și i-o dau. Mi-o ia și după alte 5 minute de vomitat se uită la mine cu o faţă de spart borcane.
— De ce ai făcut asta?
— Ash, sforăiai!
— Ahh...scuze! Dar să știi că nu ai scăpat! Spune cu o privire drăcească. Unde e copilu'? A fost luat de Lucifer?
— Ahh...hai la somn! Spun și îl sărut cast pe buze. Poate îl voi îmbuna. Sper.
Mergem în cort și spre surprinderea mea pe drum nu am păţit nimic. Sper ca noaptea asta să dorm bine! Poate voi scăpa! Inainte să dorm mă rog la Dumnezeu să nu îmi facă ceva nebunu' ăsta sexi de lângă mine.

Îndrăgostită de fratele meu vitregUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum