15

4.1K 168 3
                                    

LUNA POV.

Aahhh... Luni... Nu vreau să merg! Am să mă prefac bolnavă! Îmi fac un mic plan și încep să-l pun în aplicare! Muhahha...
— Hhhammhh (ăsta e un tușit, nu știu cu l-aș putea scrie.) Se aud scările scârţâind, vine mama, am tușit destul de tare ce-i drept!
— Luna, ești bine? Spune când intră pe ușa și se îndreaptă spre mine.
— Mă doare capul și îmi este cald! Mai stau vrun minut... Brr... Mamă, ce frig e! Îmi joc eu rolul de bolnavă.
— Nu-i frig, Luna! Stai că mă duc după termometru! Iooiii... Ce mă fac? Încep să mă vrec pe faţă, să-mi ţin respirația. Încerc toate metodele posibile, mă gândesc la momente penibile de ale mele că poate mă voi înroși. Mama vine cu termometrul și cu o cană cu ciocolată caldă, ceai sau cafea.
— Uite, ţine ăsta în gură și bea-ţi ceaiul! Eu mă duc până la magazin!
După ce pleacă, pun termometrul în ceai și îmi iau telefonul pentru ai trimite un mesaj lui Ash.
Hei! Azi nu vin la școală! Îmi este "rău" să-i spui și Mayei! Te pup! Apăs pe trimite și îl pun la loc. După nici două minute bâzâie de parcă ar fi posedat!
— Hoo, posedatule! Spun și îmi iau telefonul în mână pentru a vedea mesajul de la Ash.
Sunt la tine în zece minute! Vrei să-ţi iau ceva? Ăsta nu și-a dat seama că nu am chef de școală?
Nu, e mama la magazin! Te aștept! Îl voi implica și pe el în planul meu! Muhahaha...
Aud scările așa că dau ceaiul shot pe gât și îmi bag termometrul în gură.
— Luna, a venit Ash, îl chem sus?
— Mhhmm... Da, mamă! Spun și avișez un zâmbet lucrat în așa fel să pară de un om bolnav. Ușa se deschide și pe ea intră inegalabilul Ash Wild! Vine și vrea să mă sărute dar îl opresc.
— Dacă vine mama? Îl întreb pe minunatul care vrea să ne dea de gol.
— E la bucătărie! După ce spune îl trag într-un sărut scurt dar perfect.
— Asta pentru ce a fost? Mă întreabă făcând referire la sărut.
— Să iei și tu răceală! Spun cu o faţă diabolică.
— Aahh... Nuuu... Microbii... Spune și se șterge cu tricoul pe buze și face ca și când s-ar topi.
— Stai măi, nu sunt racită! Spun ultima parte în șoaptă.
— De ce nu spui așa? Spune și se ridică. Râd când îl văd ca la un spectacol unde i se spune că totuși rolul e al lui și nu mai trebuie să-și facă numărul. Se îndreaptă spre mine și îmi dă un sărut cu de toate.
— Asta pentru ce a fost? Îl întreb cu o sprînceană ridicată.
— Păi pe celălalt l-am șters cu tricoul și eram gelos pe el. Spune cu o faţă de copil mic și eu încep să râd.
— Sunteţi bine, copii? Ne întreabă mama când intră în camera mea.
— Mmhh... Mamă cred că Ash a luat răceala de la mine! Spun și îi dau un cot în burtă.
— Mmhh... Mă simt cam rău, doamnă Chris. Spune intrându-și în personaj.
— Haideţi jos, am făcut supă de pui. Spune și iese din cameră.
— Bine jucat. Îi spun și îi dau un sărut pe obraz.
— Merci! Spune el mândru.
Ne așezăm la masă și începem să mâncăm supa făcută de mama. E fierbinte și eu m-am ars de cateva ori. Ash știe să o mănânce și el nu s-a ars. Nemernicul!
— Mama, am poftă de ceva dulce! Îi spun eu știind că atunci când sunt racită îmi face toate poftele.
— Sigur, dragă! Îţi voi face fursecurile tale preferate! Spune și mie mi se ridică un zâmbet imens pe faţă.
— Bine, mamă... Mhhh... Îmi joc rolul cu brio!
— Mergeţi sus, copii! Vă voi chema când vor fi gata!
— Pa, mamă! Spun și îl trag pe Ash după mine.
Ajunși sus mă pun pe pat pentu a mă uita la un film.
— Ce film vrei? Îl întreb pe Ash care se pune lângă mine în pat.
— Rapunzel! Spune și eu încep să râd. Nu mai râde și pune filmul azi! Spune el puţin supărat.
— Bine bine! Spun și dau play la desene.
Ne uităm la film și Ash mai avea puţin și plângea la părţile mai triste, eu muream de râs.

— Copii! Haideţi jooss! Ne strigă mama de jos.
Îl iau pe Ash de mână și mergem jos. Când ajungem în raza vizuală a mamei ne despărţim. După ce ne punem la masă, mama pune o farfurie cu fursecuri și două căni cu ciocolată caldă. Mâncăm ca niște porci și ne certăm pe ultimul fursec dar el, ca un adevărat gentleman, mă lasă pe mine să îl iau. Eu ca o "soră" bună ce sunt îi dau și lui jumătate.
— Mamă, mă doare burta! Spun și îmi mângâi burta.
— Și pe mine! Spune Ash și face la fel ca mine.
— Mă voi duce la farmacie și voi cumpără niște pastile. Ash îl voi suna pe Adam și îi voi spune să-ţi aducă niște haine, nu pleacă nici unul până nu sunteţi complet sănătoși! Spune mama și pleacă la farmacie. Uurraaa Ash nu pleacă... Party baby! Yyuupiii.

Îndrăgostită de fratele meu vitregUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum