22

3.5K 137 11
                                    

LUNA POV.

Crăciuunn! Azi e Crăciunul! Eu am scăpat ieri de bandaje așa că azi pot fugi după Ash cât vreau! Și ca o "familie" cum suntem aseară Ash și Adam au rămas la noi.
— Aashh! Azi e Crăciunul! Spun și sar pe el. El mă trage lângă el.
— Eu primul! Spune și fuge jos la brad. Eu nu mă las mai prejos și fug după el. Până la brad este o cursa pe viaţă și pe moarte! Eu îi pun piedică lui Ash și el cade jos. Idiotul mă prinde de picior și inevitabil cât și eu jos. Acum amândoi stăm și ne plângem de milă. Ne ridicăm și mergem civilizat. Ajunși la destinaţie ne aruncăm pe cadouri ca doi lei pe săracele antilope. Prima oară deschid cadoul de la Adam, un ceas cu niște pietricele super drăguţe. Îi mulţumesc îmbrăţișându-l și dându-i un pupic pe obraz. Următorul e de la mama care mi-a cumpărat o pereche de botine negre cu ţinte. Așa procedez și cu ea. Ultimul, dar nu cel din urmă este chiar minunatul de Wild care mi-a spus că cadoul de la el e în cameră. După ce deschid mama și Adam cadourile e timpul ca și Ash să îl deschidă pe cel de la mine. În el e un bilet cu "E în cameră!". El ca un adevărat pervers zâmbește la mine ciudat. Eu îi arăt o privire de "Nu la ce te gândești tu!". Lui îi piere zâmbetul care se transformă într-o faţă de căţeluș. Mergem sus și pe pat lângă cadoul meu pentru Ash mai este o cutie. Mă uit la el și doar zâmbește.
— Cel negru e pentru tine! Îi spun și el sare pe el. Așa făcând și eu. Îl deschid și văd o rochie neagră cu niște paiete super drăguţe. Este și o pereche de pantofi care se asortează perfect, mai sunt și niște accesorii.
— E superbă!  Spun și îi sar la gât. 
El îl deschide pe al lui și vede minunatul costul negru cu pantofi și o cravată roșie. Suntem asortaţi perfect! Le purtăm la petrecerea pe care o organizează Adam.
— Mulţumesc mult, Luna! Spune și mă ia în braţe.
— Azi avem întâlnire cu Maya și Sasha!
- Bine! Spune și mă sărută, ca de obicei.
***
După vreo oră în care am ţipat la Ash să iasă din baie, am reușit să ajungem la timp la locul unde trebuie să ne întâlnim cu prietenii noștri.
Intrăm în cafenea și ne așezăm la o masă din spate. La noi vine un chelner normal. Măcar cafeneaua asta nu are fufe și idioţi. Comandăm niște cafea și îi bombardam cu mesaje pe idioţii de prieteni care nu mai vin.  Aleluia! Vin și ei! Acum a parcat Sasha mașina!
— Aleluia, proștilor! Aproape am murit aici! Comentează Ash.
— Am mers la spital! Spune Sasha.
— De ce?
— Păi, mi-a fost rău așa că am mers. Spune Maya.
— Ești bine?
— Am mâncat mult! Spune ea și noi râdem ca niște pămpălăi.
— Acum hai să bem ceva că mor de somn! Spune Sasha.
— Chelner, 4 cafele! Spun eu.

După ceva timp vine și chelnerul cu cafelele. Le luăm și le bem ca niște ţărani. Mna... Așa suntem noi... Niște porci, idioţi, proști, fraieri, gogomani și mai avem multe adjective doar că nu prea sunt frumoase...
***
După ce am plecat de la cafenea am decis să mergem la săniuș. Ajungem într-o oră și ne luăm săniile. Eu mă dau cu Ash.  Ne punem pe ea, din deal și ne dăm la vale. Mă dor urechile! Asha sa trezit! Ţipă ca o lamă! Când ajungem îl iau la mozol. Mă pun pe el și încep să îi dau cu zăpadă peste tot. Are faţa plină de zăpadă și acum îi bag în haine. Mna... Îi bag zăpadă în tricou. Se ridică și acum mă bagă pe mine în zăpadă. Și ţip ca din gură de șarpe, sperând că își face cineva milă. Se aude o voce și Ash se ridică. Mă ridic și îmi dau zăpada de pe faţă jos. Când pot vedea îl văd pe Ash dându-i mozol și pumni cuiva. Mă duc mai aproape și văd un tip cu păr blond care se vede prin zăpadă. Îl ridic pe Ash și îl ajut pe ăla să se ridice. Ash moare de ciudă.
— Îmi cer scuze din partea iubitului meu! Spun eu.
— E iubitul tău? Spune și observ culoarea albastră al ochilor lui care mă analizează din cap până în picioare.
— Dap! Spune Ash și îmi dă un sărut pe obraz.
— De ce îti dădea mozol?
— Pentru că i-am dat eu prima! Spun și lui îi piere zâmbetul.
— Atunci eu plec! Ne mai vedem! Spune și pleacă.
— Cum te cheamă?
— Arthur! Pe voi?
— Eu sunt Luna și el e Ash! Spune și dăm mâna.
— Ok, pa!  Spune și pleacă!
— Paa! Spun eu.

Îndrăgostită de fratele meu vitregUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum