10

6.1K 236 13
                                    

LUNA POV.
  
Peste câteva zile e afurisita aia de căsătorie. Nu am să merg! Nu vreau să văd cum mama îl " înșeală" pe tata. Chiar dacă e mort o va aștepta pe lumea ailaltă. Nu mai contează! Acum merg pe jos la școală cu căștile în urechi ascultând Martin Garrix. Mergând văd o tarabă cu ingheţată, decid să-mi iau una cu vanilie și să continui drumul spre deces. Azi e marţi și eu deja simt că mor incetu' cu încetu'! Alex e super de treabă, nu ca Ash! Probabil mai toţi știu de micul meu accident din baia clubului...nu mai contează...vom fi fraţi...am să mă mut când
va trebui să mergem la ei să stăm pentru că mama a spus că așa se face...bla bla bla știţi la ce mă refer! In fine. Nu am chef să-l văd pe domnul salvator în fiecare zi. M-am luat cu gânditu' și nu am băgat de seamă că deja sunt în curtea liceului. Mă duc la dulap de unde îmi iau lucrurile pentru desen. Intru în clasă și mă pun la locu' meu. Lângă mine se pune Ash. Nu-l bag în seamă, dar el tot se uită insistent la mine. Dacă se mai uită o dată o va încurcă rău! Se mai uită și eu îi dau un cot în coaste.
— De ce naiba ai făcut asta? Spune cu o faţă de copil mic.
— Pentru că te uitai ca tâmpitu' la mine! Spun răstită la el.
— Nu-i vina mea că trebuie se ne desenăm colegul. Stai, tu nu știai? Acum în loc să plângă se râde de mine ca un tâmpit.
— Ba da, dar eu am memorie vizuală, nu ca tine! Spun cu limba scoasă pa el.
— Ce faceţi acolo? Se bagă boșorogul în " minunata " noastră conversaţie.
— Nimic! Spunem amândoi la unison.
— Bine! Să văd ce aţi desenat! Spune și vine spre noi.
— Domnule Wild, foarte frumos desenul! Domnișoară Chris, la fel de frumos!
— Mulţumim! Spunem și proful pleacă în faţa clasei.
— Acum vă rog să faceţi schimb de desene cu cel pe care l-aţi desenat!
Spus și făcut, eu cu Ash am făcut schimb de desene. Mai frumos este cel pe care l-a desenat el decât al meu! Nu-i corect!
***

Acum e pauza de prânz și mă îndrept spre cantină, dar aud o conversaţie foarte interesantă și decid să mă opresc. În sala de biologie stă Alex cu amicul lui și vorbesc.
— Când ai de gând să faci pariul? Frate mai ai o săptămână! Ce pariu? *Nu creed, G130302 e un pariiuu, nu creed*
— Tu nu știi cât de greu e să fuţi o virgină proastă! Cine dracu e virgina?!
— Dar nu e orice virgină!
— Ai dreptate, e aproape și sora vitregă a bad boy-ului școlii! Cine e bad boy-ul școlii?
— Ai dreptate, Luna nu e orice virgină! Eu sunt aia? Acum merg spre ei cu pumnii încleștaţi. Îl văd pe celălalt care era cu faţa la mine cum fuge și pe Alex terifiat. Îl împing și cade jos.
— Luna, nu e ceea ce pare!
— Dar ce e? Spun și mă îndrept mai mult spre el.
— Era o farsă! Eu chiar te plac!
— Ce păcat! Eu nu! Mârâi la el.
— Cum? Daja se miră.
— Doar îl făceam gelos pe Ash! Spun cu lacrimi în ochi și încep să dau cu pumnii în el. Cu lacrimi în ochii îi dau un pumn în gură și el cade, pe podea. Mă pun pe el și încep să-l bat cu toată forţa mea.
— Și eu chiar ţineam la tine, idiotule! Spun și dau mai tare în el până sunt ridicată de două braţe în stil mireasă și dusă intr-o altă cameră. Mă pune pe o bancă și se uită la mine cu o faţă care cere mulţi pumni. Mă ridic și dau și în el cu toată forţa într-un colţ al camerei. Îl prind de tricou și după ce-i mai dau un pumn îl sărut cu toată pofta pe care am acumulat-o pentru buzele lui. El uimit îmi răspunde pa sărut și îi simt sângele de la buza spartă de mine. Îmi trec limba peste ea și continui sărutul. Limbile noastre trec într-un război de dominare. Eu câștig și el se răsucește nerupând sărutul și eu ajungând peste el. Începe să mă sărute pe gât lăsând niște mușcături pe gâtul meu. Începe să-mi sărute fiecare parte a feţei și urechile după îmi sărută buzele cu o poftă supremă. Îmi mușcă buza de jos. După cea de sus eu gemând de durere și plăcere. Îmi dă drumul când se aude clopoţelul și se duce într-o bancă și eu mă duc lângă el luînd un șerveţel umed și îi șterg rănile făcute de mine după sărutând fiecare rană pe care i-am făcut-o.
— Îmi pare rău! Spun și îl mai sărut o dată pe buza spartă.
— De ce ai făcut-o? Mă întreabă cu glasul stins.
— Alex voia să se fută cu mine pentru un pariu. Spun și încep să plâng. Și tu m-ai oprit din al bate așa că am continuat pe tine, plus că eram supărată deja pe tine deoarece mai mult ca sigur ai spus cuiva despre cele petrecute în club. Spun și încep să plâng mai tare.
— Vrei să chiulim? Mergem la o cafenea și lămurim lucrurile.
— Ar fi super! Spun și-mi strâng lucrurile după care mergem la o cafenea.
Zis și făcut, eu și Ash suntem la o cafenea așteptând un chelner să ne ia comanda.
— Bună ziua, vă pot lua comanda? Ne întreabă un chelner cam de 20 de ani care tot îmi zâmbește și se uită insistent la mine.
— Vrem alt chelner! Și să știi că are iubit și ăla sunt eu,i așa că fă bine și cheamă alt chelner până nu-ţi rup ceva! Spune Ash deodată și eu chicotesc. Chelnerul pleacă și în locul lui vine o tipă soliconată care se uită la Ash și îi face cu ochiul.
— Pot să vă iau comanda? Ne întreabă barbie. Are o voce de curvă în serie.
— Nu, dragă! Ai face bine să-ţi miști fundul ăla siliconat din faţa mea și să chemi un chelner calumea că altfel îţi scot silicoanele de peste tot și ţi le bag pe gât! Nu te mai uita la el că-i al meu! Mârâi la ea fiind pe cale să îi rup tot parul din cap și s-o spânzur cu el. Ash chicotește și îmi prinde mâna într-a lui sărutându-mă pe frunte.
— Îmi place când ești geloasă! Spune și mă sărută pe obraz.
— Și mie îmi place când ești gelos! Spun și îl sărut cast pe buze. Vine un alt chelner mai bătrân și ne ia comanda. După câteva minute vine cu cafelele noastre.
— Ce ai vrut să vorbim? Îl întreb luînd o gură din cafeaua mea.
— Voiam să vorbim despre noi! Ce suntem noi, Luna? Aahhh...mi-a pus capac cu întrebarea asta!
— Viitori fraţi? Îl întreb și dă negativ din cap. Știu ce suntem numai că nu putem fii asta! Doar dacă nu le spunem alor noștrii? Spun dând din sprancene la el.
— Nu știu, dar eu chiar ţin la tine!
— Ăsta e felul tău în a spune că mă iubești? Spun râzând puţin.
— Nu știu să-mi exprim sentimentele, dar pentru tine am să învăţ! După ce spune, îl sărut cast pe buze.   Ăsta e felul tău în a spune că mă iubești? Acum mă întreabă el.
— Știi deja cât te iubesc de la primul pumn pe care ţi lam dat azi! Că tot vorbim de aia, îmi pare rău!
— Nu-i nimic! Și eu aș fi reacţionat la fel!
— De unde ai știut că sunt acolo? Îl întreb mai luînd o gură din cafeaua mea.
— Te căutăm și a venit amicul ăluia și mi-a spus că-l omori pe Alex în sala de biologie.
— De ce mă căutai? Îl întreb și mai iau o gură din cafea.
— Voiam să vorbim despre nunta alor noștrii.
— Eu am să mă mut după nuntă! Am să-mi cumpăr un apartament.
— De ce?
— Păi, când eram supărată pe tine nu voiam să te văd, dar acum nu vreau să stau cu mama într-o casă.
— Mă voi muta cu tine! Spune și mai ia o gura nonșalant din cafea.
— Mă mai gândesc.
— Bine.  Atunci după nuntă ne vom muta la un apartament împreună.
— Mai ușor, Romeo, că nu am spus DA! Mă răţoiesc la el.
— Ai spus acum! Spune bătând din palme ca un copil atunci cand primește o acadea.
— Trebuie să-mi promiţi ceva! Spun serioasă.
— Orice! Spune cu mâna pe inimă.
— Niciodată nu vei pune un pariu și nu îmi vei ascunde adevărul în legătură cu orice! Spun și întind degetul mic la el ca și cum am fi niște copii mici. El face la fel.
— Și tu să-mi promiţi același lucru!
— Promit! Spun și eu cu mâna liberă pe inimă.

Îndrăgostită de fratele meu vitregUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum