♪26♪

1.1K 59 16
                                    

♪26♪

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

♪26♪

*CALUM HOOD*

Troye, Francessca ile konuşmadan bu eve bir daha adım atmamamı söylemişti dışarı çıkmadan önce. Zaten bugün ona söyleyecektim, neden bu kadar abartıyordu ki?

Francessca ile arabama binip, Sydney'in yolunu tutmuştuk. İyi bir kahvaltı etmiş, Francessca'nın tadı iğrenç olan Vegemite'i ekmekle yiyişini izlemiş, onun giymesi için birkaç parça kıyafet seçmiştim.

Sabah tamamıyla harikaydı ama şimdi bu konuşmayı nasıl gerçekleştireceğimizi kafam algılayamıyordu. Tüm o anal ve oral seksler, banyodaki inlemelerimiz ve yataktaki kıkırtılarımızdan sonra ona hayatının aslında bu olmadığını söylemeye hazır değildim. Onu mahvetmiştim ve şimdi, geri kazanmışken, yeniden kaybetmek istemiyordum.

Ama onun da bir yalanla hayatına devam etmesini istemiyordum.

"Hava gerçekten soğuk."diye mırıldandı Francessca sıcaklığı biraz arttırırken.

"Evet."diye mırıldandığım sırada, arkadaki araç sinyal verdiği için hızımı yavaşlattım ve onun geçmesine izin verdim. Ardından tekrar hızımı arttırıp, diğer yola geçtim.

"Yağmur yağar mı?"

"Bilmiyorum."

"Arabanda şemsiye var, değil mi?"

"Evet."derken yamaç için gideceğimiz caddeye çıkmıştım. Caddenin sondan ikinci sola dönüşünden sonra da gideceğimiz yerin yoluna varmış olacaktık.

"Sessizsin."diye mırıldandı Francessca. Ses tonu alçak olduğu için moralinin bozulduğunu anlamıştım. Onu üzmek istemesem de birazdan, ona açıkladığımda bundan daha fazla üzüleceğini biliyordum.

"Sadece kafama bir şey takılmıştı."

"Benimle paylaşmayacak mısın?"

Gülümseyerek avuç içimi açarak elimi ona uzattım ve o da beklemeden yumuşak, sıcak ve tenimi gevşeten elini avucumun içine bıraktı. Elini tutup dudaklarıma götürdükten sonra, "Paylaşacağım. Ama şimdi değil."deyip elini tekrar öptüm. "Neden yol boyunca aynı şarkıyı dinletiyorsun bize?"

Kıkırdayarak elini çekti ve hemen USB kablosunun ucundaki telefonunu eline aldı. "Pekala Bay Hood."dedi bir gazeteci sesiyle. Kahkahama engel olamazken o da güldü ve bu sefer All Time Low yerine, şaşırtıcı bir seçim yaparak Melanie Martinez'in adını bilmediğim bir şarkısını açmıştı.

"Melanie Martinez sevdiğini bilmiyordum?"dedim çünkü gerçekten bilmiyordum.

"Bende yeni keşfettim. Bu biraz utanç verici, bu kadını nasıl yeni keşfetmiş olabilirim?"dediğinde güldüm.

"Kendinden utanmalısın. Michael ile Melanie'yi çok yakıştırıyorlar."

"AMAN TANRIM! MICHAEL'A SÖYLE KADINIMDAN UZAK DURSUN!"

For Him. [Calum Hood.]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin