yürüyorum, mutfaga dogru... bir balerin edasiyla. Aklimdan neler gecmiyo ki... Çig kofteleri lavasa saracak, 2 isirikta bitirecek ardindan pastaya kavusacaktim. Mutfaga girdim, usulce buzdolabinin kapagini actim . OH NOOO, NAYIRR NOLAMAZZ. bu goruntuye dayanamayacagim. BOMBOS. Bi emrah edasiyla çöküp elimi basima yasliyorum. Ve omzuma dokunan bir el hissediyorum: Megan Fox. Elindeki butu bana uzatiyo. Ben de hayvancasina butu aliyor, meganin yuzune bakmiyorum. Sonucta megan mideme hitap etmiyo.
Happur huppur ye beni doyamazsin tadima... Alarm sesim caliyor. Hasin bakisli gozlerimi aciyorum. 3. Deneme sonucu kalkabiliyorum. Gacirrt . Yatagin yay sesine bayiliyorum dostuuum. Ve tabiki ilk olarak mutfaga gidiyorum. 8 saat acligin sonunda kahvaltima kavusuyorum. Tostlari hizlica sayiyorum. 1,2,3...7 NEE SADECE 7 MI?? Biktim su anamin diyetlerinden. Ve sadece 3 yumurta ve yarim kangal sucuk !!!! Cabucak yiyip hazirlanmaya gitdiyorum. Yerden corabimi almak icin uzaniyorum. Ha...ha... Nefes nefese corabimi aliyorum. Iste sabah sporum. Sportifimdir ha! Bu da beni oldukca karizmatik yapiyo. Bu karizmam okuldaki tum kizlari etkiliyo. Mesela Ayse... Okulda beni gordugu yerde kaciyo. Naz yapiyo akli sira. Ay nazini yerim ben senin. Iyy bi de Melisa var. Sisko Melisa, Pis Melisa, Killi Melisa. Ben nerde bu kiz orda. Devamli beni kesiyo. Bu kizdan kacmaktan kilo verecegim diye korkuyorum. Bu heybetli vücudumun heybeti azalabilir sonucta.
hee soylemeyi unutuyordum. Okulda bana kisaca OBEZ diyorlar. Osmanin O'su ve soyadim Bezgin'in BEZ'ini birlestirdiler sanirim. Zekiceee
Ardindan zaten beklemekte olan servisime biniyorum. Servisci Burhanettin abi bana kizamaz hatta yan gozle bile bakamaz. Gecen, yangozle bi bakayim dedi. "bi sorun mu var GARDAS" diyip hacimli vucudumla ustune yurudum. Tirsti buho bisey diyemedi. Ezik buho, tirsak buho, tipik buho.
Buhoya artist bi bakis atip herzamanki yerime arkadaki ikili koltuga oturuyorum. Ve iphone5imi cikarip hoperlörden Asi Styla-Yarim bugun evleniyoru aciyorum. Servistekiler de bu sarkiyi seviyo sanirim. Hicbiri bisey demiyo cunku. Belki 12. Sinif oldugum icin tirsiyodur ezikler.
Okula variyoruz. Sinifa yururken onume Çömez cikiyo. Comez benim bir numarali adamim. Minnak bisey. 9.sinif. Ordan oraya kosup duruyo, bicir bicir.
"Abi bi emrin var mi? "
Bitane ensesine patlatiyorum. "yok gardass, saolasin."
Ensesini tutarak kosarak uzaklasiyor.
Sinifa girip en arkadaki koltuguma kuruluyorum. Babam sinifa bi koltuk ayarladi. Nee, bu ezikler gibi tahta sirada oturacak degilim ya. Ayaklarimi öndeki sandalyeye koyuyorum ve ufaktan Asi Style mirildanmaya basliyorum. " Yarime bi kagit yolladim ve bir de poset. Icinde gozyasim vardiii "
Havali sarkima onde oturan Aysenin tayfasi Baby yi soylemeye baslayinca ara vermek zorunda kaliyorum. Igrenc ergenler
" hisst gizlarr burda sanat yapiyoz susun ! "
" baby baby baby uh like "
" sussaniza lan "
" baby baby baby uh i tought you always be mine be mineee"
Sakin ol Osman sakin ol. Benim sozumu dinlememenin bedelini agir ödeyecekler. Yavasca ayakkabilarimi cikariyorum. 15 saniyeye dagilir ergenler. Ay cok kotuyum , nihahhhaha.
"ay Cigdem bu koku neee"
"kizlar yine OBEZin isi "
"iyy kiro, igrenc insan, oksijen israfi "
VE BIR DAKIKADA TUM SINIF BOSALDI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The OBEZ
HumorSisman ama bununla gurur duyan, tum okuldakilerin saygi duydugu, havali ve eglenceli bir gencin hikayesi