Karsimda Sehmus ve 10 kisilik tayfasi. Tirsmadim degil. Ama bunu onlara belli edecek miyim ? tabiki hayir.
Sehmus havali oldugunu sandigi ama aslinda mala benzeyen bi tarzla konusmaya basliyo.
"Bana bulasmayacaktin. Pisman olacaksin. "
Butun tayfa elini yumruk yapiyo.
bunun uzerine oyle bi atarlaniyorum ki
"DELIRTMEYIN BENI LAAAN" diye bagirarak hayvan gibi üstlerine kosmaya basliyorum.
Beni oyle gorunce korkuyo lavuklar. Hemen yolumdan cekiliyolar, dagiliyolar. Ne yazikki ben hizimi alamayip karsiki duvara tosluyorum. Hemen arkama bakiyorum. oh be gormemisler. yoksa okuldaki 4 yillik karizmam yerle bir olacakti. Bu dusuncelere daha fazla dayanamayacagim.
***************
Evde masama kuruluyorum. ve hain planimi uygulamaya basliyorum. oh sonunda bitti artik uyuyabilirim.
***************
"ya bunu nasil yaparsin hayvan. ben sana guvenmistim. 5 ay lan boru mu? gerzek herif. MALTOFON. "
diye ciglik cigliga bagiriyo Ela.
(bu hakarete ben bile sasirdim. planim ise yaramaya basladi ama bu kadarini beklemiyodum acikcasi. yarim de bana benzemeye basladi. maltofon diyen agzini yerim. )
"yav gülüm bi dinle. ben yazmadim diyorum. "
(gulum diyo ayril Ela ayril. kiro bu.)
Gelin o hain planin gecesine dönelim.
*******
Soguk bir kis gecesiydi. hain planlarimla oyle mesguldüm ki açik pencereden gelen sogugu hissetmiyordum bile. dolma kalemimi hizlica doldurdum. okul cikisi Fatihin dolabindan arakladigim defteri açip yazisini birebir taklit etmeye çalistim. adam yazmamis karalamis mübarek. ve romantik bir mektup döktürmeye basladim.
Sevgili Cemre,
basta kullandigim kelimenin gerçek olmasini o kadar isterdim ki. bir döner dürümü istedigim kadar. ama ne yazikki bi engelimiz var: Paçoz Ela. sana yazdigim mektuptan sonra Elaya da bi mektup yazip onu tekmeledigimi belirtecegim. kara bayirda yetisen gülüm, minnak sevgilim, gururlu prensesim.
seninle sarilacagimiz gunu hergun hayal ediyorum . umarim beni reddetmezsin.
Gönlünün fatihi olmayi
isteyen kazulet Fatih
Sevgili olan ama olmayasica Ela,
ne yazikki seni tekmeliyorum. Sen benim icin sadece bi gonul eglencesiydin. biraz salak falanim ama yinede senden iyilerine layigim. bunu farkedip kendin ayrilmaliydin. bunu yapmadigina gore bu kasli vücudumla senin totona tekme basmak zorunda kaliyorum.
hoscakal. kendine iyi bakma. geber.
Fato
****
simdi planimin islemeye basladigi gune donelim. sakince havali koltuguma kurulmus "feysbuk feysbuk hergün aradim durdum. feysbuk feysbuk bu kizi orda buldum " diye bögürerek sarki söyleme keyff yapiyordum ki Cemre mali sinifa kosarak giriyor ve Fatoya sariliyor. ( lan Cemre nasil yapabildi bunu saskinim. )
Fato 360 voltluk bi güçle Cemreyi firlatiyo. totosunun üstüne düsen Cemre " hep bugunu hayal etmiyo muydun ? " diye haykiriyo ( laan tahmin ettigimden de eglenceli )
Fatih " ne diyosun sen be " derken Ela Cemre'nin saçina yapisiyo. çildirircasina ciyakliyo. ( yasasiin kiz kavgasi )
"ayiran olursa üstüne otururum " diye korkunç bi tehtit savurarak olasi kavga ayirmalarini engelliyorum. Cemre de ani bir atakla kalkip Ela'nin saçina yapisiyo.
Elama kiyamam lan ben.
"Hayiiiiir" diye bagirarak Elayi bir Süpermen edasiyla kurtariyorum.
Ela o minnak agziyla "saol Osman" diyo. Ay bebisim. Bu romantik ortami Fato bozuyo: "Askim ben yazmadim bu Cemre salliyo."
Cemre: "hayir beee. hatta sana da mektup yazacagini yazmis bana."
Ela hizlica çantasini arastirip, mektubu buluyo. bi çirpida okuyo ve Fato'ya bi tokat yapistiriyo. yeeah superim.
"Ya bunu nasil yaparsin hayvan? ben sana guvenmistim. 5 ay lan boru mu. gerzek herif. MALTOFON. "
"yav gülüm, bi dinle. ben yazmadim diyom sana. "
off super lan. ayrilcaklar bu gidisle. ama tam bu esnada Ela mektubun kenarindaki çikolata lekesini farkediyo.
"e sen çikolata yemezsin ki sana alerji yapiyoo "
"Ela ben yazmadim diyorum ! "
"Ayy askiim " diyip Fatoya sariliyor. off bunu nasil unuturum ya. neyse baska kiz bulurum.
Ela ve Fato bi anda bana dönüyolar ve ayni anda :
"Sen yaptin dimi OBEZ "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The OBEZ
HumorSisman ama bununla gurur duyan, tum okuldakilerin saygi duydugu, havali ve eglenceli bir gencin hikayesi