6. bolum : Ela

1.1K 43 3
                                    

 "Sen yaptın dimi Osman ! " 

Bu soru üstüne afallasamda belli etmiyorum. " Salak mısınız ben yazsam çikolatamın bi parçasını bile orda bırakmazdım. " 

" he doğru " diye mırıldanıyolar. Artistlik yapıp gidiyorum. 

***********

Sonraki günler Fatoyu nerde görsem omuz atıyorum. Mal Fato. Kendini bişey sanıyo. 

Yine omuz attığım bi anda Fato : "napıyosun ya " diye atar yapıyo.

"napıyomuşum Fadik " diye dalga geçiyorum.

" hareketlerine dikkat et "

" dikkat etmezsem naparsın lan "

" görürsün" 

"ay çk korktum çk korktum. "  diyince ben gururuna yediremedi sanırım. 

Bana bildiğin dalıyor. Ama beni dövebilir mi? tabiki hayır. onu ezme amacıyla havalı bi atlayış yapıyorum. ama son anda kenara çekiliyo. yere yapışıyorum ve okulda 9.7 şiddetinde bi depreme sebep oluyorum. öküz niye kenara kayıyon ki. maddi manevi hasar verdik okula. işte şimdi Harry posteri elinden alınmış Directionerlere dönüyorum. o biçim atarlanıyorum yani. Fatoyu fena pataklıyorum. Fato tam toparlanıp bana bi tane vuruyo ki , uzaktan bi ses geliyor : Elanın "ya fatih napıyosun sen " diyen atarlı sesi.  (tam zamanında geldi bebişim) 

"aşkım o da bana vuruyo " (bu kadar iğrenç bi savunma mı olur ya ) 

" niye vuruyo ki naptın Osmana " 

(hihihi şimdi harika numaralarımdan birini yapma vakti. çok eğlenceli olcak.) " Bana şişko dedi ühühüüü " 

Ela: " Fatih artık seni tanıyamıyorum. " (obaa kız kavgası :D bunlar ne biçim çift lan. her gün kavga her gün ayrı bi aksiyon. Faik-Safiye Soyman çifti gibiler. )

Fatih: " Aman be çok da umrumda . bıktım triplerinden. yeter artık. "  Fato kendinden beklenmeyecek şekilde atar yapıyo. sonra sırtını dönüp yürümeye başlıyo. Ela arkasından çingene gibi bağırıyo:

"Yürrrü anca gidersin "  (ıyy Eladan soğudum lan) 

"sen aldırma Fatihe Osman . salağın teki o."

aman sanki çok aldırıyorum ya. 1 dk.    aldırcak bi durum yok ki . çocuk bana şişko falan demedi. neyse. 

"aldırmamaya çalışıyorum " diye emrahça bi cevap veriyorum. 

Ela da bana sarılıp: "umursama, kiloların seni çok tatlı gösteriyor." diyor. 

Şuan acayip heycanlandım. bana sarıldı, ay inanmıyorum ! 1 sn. hayır be heycanlanmadım, hem de hiç. niye böyle oldu ki. Elayı sevmiyorum sanırım. uff çok sinir oldum şuan kendime. bunları ayırmamla kaldım. ayy çok gıcığım. neyse. Fatih Elayı üzüyodu zaten. Elayı arkadaş olarak da olsa seviyorum.  

Elanın sırtına arkadaşça vurup "saol gardaşş " diyorum. "hişşt Ela acıdı mı lan. hafif vurdum ben. amma koftisin ha. " 

"yok yok iyiyim "diyip gülümsüyo Ela. çk ttlı ya çk. 

The OBEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin