9. bolum : sahnede rezil olma keyff

973 35 2
                                    

Yatagima uzandim Arsiz Bela dinliyorum. Bugun en az 87 kez siiri okuyup calistim. Yarin senlik var cunku. Heyecan var mi? var. Panik var mi? yok. Sakin ol Osman sakiin.

***

Lan üç kisi sonra biz cikcaz nerde bu kiz . Ben gec kalinca çirkeflik yapiyo ama . Elif su beyazli olan mi laan. Ne guzel olmus bebisim. Kizil saclarini lüle lüle yaptirmis. Baskasi olsa mahalle cingenelerine benzerdi. Ama Elif baska. Gerci baska kizlar sacini lüleli yaptirinca kafasina sim falan dokuyo. Sonra o sim heryerlerine bulasiyo falan. Bi de saci ceketine falan carparsa. Herkes seni top saniyo. Sonra ortalik rezillik kan revan. Off ben ne dusunuyom ya.

Elif yanima geliyor. Gulerek :

-Gelmeyeydin , diyorum.

O da guluyor. Ay baya heyecanli ya yerim. Yoksa simdi kesin carlak carlak bi cevap verirdi. Hep heycanli olsa keske. Boyle daha guzel.

Ve sunucu bizi anons ediyor. Bacaklarim titreyerekten sahneye cikiyorum. Siiri okumaya basliyoruz. Tam Elifle goz goze geliyoruz ve PAATT. Mikrofonun kablosuna takilip kendimi yerde buluyorum. Panik yok kalkmaya calisiyom. Yok kalkamiyom. Aga vurmus balina gibi mikrofonun kablosuna dolanmisim. Sehmus "Sen biraz zor kalkarsin balina " diyor ve anirircasina guluyor ardindan herkes gulmeye basliyor.

Elif " sen kendine bak marti kas Sehmus. Facebookta resmini gordum ekrana simit attim. " diye dalga geciyor ve herkes Sehmusa gulmeye basliyor. Bebisim kabloyu cekip elimden tutup beni kaldiriyor. Siirimize kaldigimiz yerden devam ediyoruz ve bitince herkes alkisliyor. Neyse ya cok rezil olmadim Insallah.

"Saol Elif karizmami kurtardin. "

Guluyor. " Estagfirullah senin karizmani kurtarmak buyuk zevkti "

The OBEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin