Ertesi gün okula gidiyorum ancak ayaklarim geri geri yürüyor. Her an Elifle karsilasirim diye bi korku yasiyorum. Senden hoslandim dedim ya. Hala kendime inanamiyorum. Insallah sonraki kivirmalarima inanmistir.
Okula girdigimde heryerde asili afisler goruyorum. Yaklasip okuyorum. Ov yeahhhh. Dagda kamp yapcakmisiz. Erkekler icin bi geziymis. Ezik kizlar. Onlar anca buz patenine giderler. En son; okuldaki benim kiz versiyonum ciliz bi kizin ustune dusup kizin bacagini kirdiginda gitmislerdi gerçi. O günden beri gitmiyorlar.
Sinifa giriyorum. Kizlar isyanlarda :
-yaaaggg haksizliiiik
-butun geziler erkeklere
-dovcem bu hocalari ( klasik kiz tepkisidir. içi bos bi tehdittir. oldukça gereksiz laf kalabaligidir.)
-ezikleeeer , diyip havali bi sekilde yerime oturuyorum. Bi an onlara baktigimda korkuyorum. Hepsi : kiralik katil tutup beni öldürtüp, katile cesedi bize getir deyip, gozlerimi kasikla cikarip, iskembemi de cikarip yollara sermek istercesine bakiyorlar. Biraz abartmis olabilirim tabi. "ne bakiyonuzz " diyip atarlanmis bi yuz ifadesiyle yerimden kalkar gibi yapiyorum. Ahahhahahahah çok tirstilar yaa. Bayiliyorum kendime. Her ne kadar hayvan olsam da kizlari dovcek kadar degilim. Su konuda bi anlasalim. Saatime bakiyorum. Dersin baslamasina 15 dk var. Yani evde 15dk daha uyuyabilirdim. Su an asiri mutsuz hale burunuyorum. Azcik hava alayim. Siniftan cikip bahcede bi banka kuruluyorum. Cebimden kulakligimi cikariyorum. Ohaaa sadece bunu cözmek bile 15 dk alir. Ugrasip yapsam bu kadar olmaz abi. Dinlemicem lan diye bagirip atarli bi sekilde cebime koyuyorum. Ayy Elif tam yanimdan geciyomus. " Noldu Osman " diyip endiseli bi sekilde yanima oturuyor. " önemli degil " diyorum. Simdi bunu trip sancak. "gercekten onemli degil" diyorum. Gicik bi sekilde iç çekiyor. "lan harbi onemli degil. Kulakligimin kablosu dolanmis ona atar yapiyorum. Trip degildi yani. "
"tamam" diyor. Ve uzun bi sessizlik oluyor. Sessizligi yine Elif bozuyor: " Sen dünkü mesajlarinda gercekten ciddi degil miydin ?"
"Degildim canim ciddi olur muyum. Ben anlamistim senin yazmadigini. Ondan öyle..." Sözümü kesiyor.
"Ben de sanmistim ki... " susuyor.
"Ne sanmistin "
"Yani düsündüm ki, belki biz ... "
"Evet ? "
Ve o sirada zil caliyor. Elif kaçarcasina :
"Aa bizim ders matematik. Fatma hoca erken girer biliyosun. Gideyim ben. " diyor. Ve ayaga kalkiyor. Kolundan tutup oturtuyorum.
"Sözünü bitir gidersin. "
"Önemli degildi Osman " diyip kosar adimlarla uzaklasiyor.
*****
ELIFIN GÖZÜNDEN
Salak aptal öküz maltofon!!! Sanki anlamadi diceklerimi . Anlamamis gibi yapiyor. Zaten beni sevmiyo sanirim. O mesajlari dalga gecmek icin atmis. Her zamanki gibi. Herkesle dalga geçiyo beyefendi. Kendini ne saniyosa. Bi de öyle kolumdan tutup oturtmalar, maço maço tavirlar falan. Hiç hazetmem öyle hareketlerden. Aslinda hos biraz Elif. Ne o öyle kilibik kilibik. Azcik maço olucak. Yine ideal erkek fikirlerine geldin Elif. Ideal erkegi düsündün düsündün de ne oldu ? Gönlünü kironun tekine kaptirdin. O facede paylastigi damar sozleri dusunmek bile istemiyorum. Beni düsünerek yaziyosa gene iyi. Ya baska kiz icin yaziyosa? Parçalarim lan o kizi. Öküz falan ama Osman benim tamam mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The OBEZ
HumorSisman ama bununla gurur duyan, tum okuldakilerin saygi duydugu, havali ve eglenceli bir gencin hikayesi