ELIFIN GOZUNDEN
" kizlaar hadi sise cevirmece oynayaliim "
"Hadi oynayaliim "
"Hadi kizlar"
"Elif sen de oynuyon dimi "
"Bilmem kii oynasam mi (sevdigin var mi derlerse ne dicem. Ben hic yalan soyleyemem ki )"
"Tamam tamam oynuyosun "
"Kizlar bakin arkasi soru, kapagi cevap "
Ekin çeviriyor. Arkasi Esraya, kapagi Senaya geliyor.
"Dogruluk mu cesaretlik mi "
"Dogruluk "
"Sehmusu mu seviyon "
Sena bir an durakliyor.
"Eh biraz. Hoslaniyorum diyelim. "
Kendimi tutamayip: " Gonul bu ota da konar.. " diyorum. Of alindi biraz. Ama napiyim. Bula bula Sehmusu mu bulmus gonlu. Sus da kendine bak Elif.
Gergin ortami bozup siseyi ceviriyorum. Ucu yine Senaya arkasi Melise geliyor.
"Dogruluk mu cesaret mi "
"Dogruluk "
"Osman sana cikma teklifi etse naparsin "
herkes guluyor.
"Iyyy o yag torbasi mi . Oyle bi seyi cesaret edebilecegini sanmiyorum. Sonucta ben guzel bi kizim. Oysa gerizekali siskonun teki "
"Kiziiiiiim parcalarim lan senii " Ve ayaga kalkip mahalle karilari gibi sacina yapisiyorum. Elimi actigimda kizin en az 20-30 sacini elimde goruyorum.
"Ay sana noluyo beeee" diyip o da benim sacima yapisiyo. Karnina diz atiyorum. Karnini tutarak çömeliyor. Ayaga kalkip beni itiyor.
"Gerizekaliiiiggg, kiz müsveddesi "
"Sensin o. Çirkiin. Osman senin neyine baksin. Çirkeff. Su tipe bak. Saçin modeline bak. Igrenç emo. "
"ühühüü" aglamaya basliyor. Tam gerizekali.
"Ahahahhahah " diyip gidiyorum. Biraz abarttim lan galiba. Ama o da Osman hakkinda oyle salak salak konusmasaydi. Orada onu oldurmedigime sukretsin. Zaten o kizi hic sevememistim. Tipikk. Of su an aglicam galiba. Nasil oyle konusabilir yaa. Kendini ne saniyo bu !!?! Sinirden aglama durumu var ya. En sevmedigim ozelligim. Ögle tenefusunun bitmesine 12 dk varmis. Osman nerdedir acaba. Sinifina mi baksam. Yok bee ilk kantine bakayim. Cocugun mekanii. Kantine giriyorum. Ah tahmin ettigim gibi.
"Elif bu yuzunun hali ne , noldu sana ?? " Yemegini birakip yanima geliyor. Artik yuzum ne haldeyse. Boyle saskin saskin bakiyo bana. Ben de birden aglamaya basliyorum. Of su an kendimden nefret ettim. Ben guclu bi kizim beni boyle gormemeli. Hemen oradan uzaklasiyorum. Arkamdan kosuyor ama nefesi kesilince durup arkamdan bagiriyor. Donup bakmiyorum bile. Sinirim cok bozuk suan. Kimseyi cekicek durumda degilim. Onu bile.
*****
Dusuncelerinizi yazin gencler. Merak ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The OBEZ
HumorSisman ama bununla gurur duyan, tum okuldakilerin saygi duydugu, havali ve eglenceli bir gencin hikayesi