Haftasonu icin sabirsizlaniyorum. Aslinda Mehmet malin teki fln ama ilk defa bi arkadasimla taqilcaz. Belki guzel gecer ln. Hem Elifin abisiyle kanka olmam benim lehime. Yani insallah oyle olur. Su an evde malak gibi yatiyorum. Kalkip ders falan mi calissam ln ygs yaklasiyo. Amaan bosver. Babam zengin. Bana bi is bulur heralde. Benim gibi sempatik biri issiz kalcak degil ya. Sirf su sevimliligim icin bile beni ise alirlar, sirf kosede ayakta duruyum da magazanin musteri sayisi artsin diye.
Oha su an ilham geldi bi sn. Unutmadan elime hemen kalem aliyorum ve Elife bir siir yazmaya basliyorum.
Çok guzelsin nasil anlatsam bilmem ki
O guzel anilari bilmem nasil silsem ki
Anilar bir denizdir seni seven kalbimde
Seni sevmeyen kerizdir, bu da boyle biline.
Gozler kendini gozleyen gozleri gozler
Sarki sozleri bana sanki hep seni soyler
Gozlerimden akan yas kalbime bagdir
Seni sevmeyen guzelim katiksiz bir maldir.
Herkes askini yazmis duvarlara kagitlara
Cok mazide kalmislar ben yazdim Feysbuklara
Benim bu hissettigime gavurlar diyor love
Benim icimde patliyor her an bir lav
Gozlugum RayBan pazardan degil magazadan
Allah korusun seni kem gozlerden nazardan
Gonlumu celmek icin ettin bana nazar
Gonlum sana kayiyor galiba azar azar
Senle beni toplasak bilirim ki ask eder
Benden seni cikarsak kocaman bir hic eder
Off cok romantik oldu ln. Bi insanin her seye mi yetenegi olur. Yok be abartma Osman. Nerden her yetenegin var? Futbola var mi? yok. Nefesin hemen kesiliyo. Yuzmeye var mi? yok. Suda batiyosun. Hadi bunu sismanliga ver. Pek bi alakasi yok ama nyse. Resim? yok. Muzik? yok. Neye yetenegim var ln benim !!?!?
Depresyondan siyrilip yazdigim siiri guzelce temize cekiyorum. Heh guzel oldu. Ismi deeee,,, ne olsun ln? Bulduuum. Edebiyat dersinde gormustuk:
Mesnevi-i Elif
Ovv cok artist oldu. Simdi mahlas (takma ad demek cahiller) bulmam lazim. Osmani evet evet. Guzel oldu. Fuzuli gibi Nefi gibi. Spr.
HAFTASONU
Saat 11.15. Ve ben haftasonu bu saatte uyanigim. Arkadaslarinin olmasi zormus ln. Uykudan kesiyosun.
Mehmetle saat 1de viaportta buluscaz. Hazirlanip kahvaltimi yapip otobuse biniyorum. Ahah su ilerdeki direge tutunan kiz ortaokulda beni seviyodu ahahah. Hala tipsiz hahshzd Manda seni hahaha Kiz dedigin zayif olur asdaas Of yeter Osman. Yine egon tavan yapti. Mala bagladin. Viaporta variyorum. Mehmet de gelmis coktan.
"Salak kac saattir seni bekliyorum "
"Ahahaha Mehmet assolistim ben. "
"Himm tabi Osman. Hadi bak suna bincez "
"Hangisi lan "
"Bak su ilerdeki. Ters donup duruyo bi sure. Ayaklarin serbest."
Iyyyyy laaan o nasil bi sey ben hayatta binemem ona. Oha daha neler ln. Apartman kadar yuksektesin. Bi de ters. Bi de ayagin serbest. Igrenc ya. Ama Elif binmis ben de binmeliyim.
"Dur Osman once baska seylere binelim. Mesela su robokop "
"Tamam olur kaarsim " diyip biniyorum. Bu bile dehset korkuncken , bunun ters donenine nasil bineyim. Indigimde basim donuyor. Ama eglenceliymis ln sevdim bunu. Bi cesarete gelip hadi binelim diyorum. Bilet alip makinenin koltuklarina yerlesiyoruz. Ben icimden Ayetel Kursiyi okumaya basliyorum. Mehmet bir anda kalkiyor.
"Bir dk. Osman su telefonumu bi birakiyim, dusmesin cebimden."
"Gitme ln baslicak simdi"
Mehmet telefonu birakmaya gidiyor ve o an koltuklarimizin kilitleri kapaniyor. Ulan Mehmet kactin dimi?
Hafiften gelgitlere basliyor makine. Mehmet asagidan bagiriyor.
"Ne demekmis kiz kardesimi sevmek gorcen sen. Salak. "
Sanki asagi gelince dovmicem. Mal midir nedir? Ayyy bu ne be cok yukseldik.
" Aaaaaaaaaaa laaaaaaan oluyommm buralarda. Durdurun lan durduruuun. Olcem galibaa. Sizi salaklaaar. Durdursaniza. "
hayvancasina haykiriyorum. Makine yukarida durup bir sure bizi ters birakiyor.
"Oluyoruuuuuuuuuum"
Mehmeti goruyorum. Kosarak uzaklasiyor. Seni okulda benzeticem gorursun. En son makine duruyor. Zor bela iniyorum. Hayatimdaki en igrenc deneyimdi. Denedim bitti. Bir daha olmaz.
Ilerde Elifi goruyorum. Yanima geliyor.
"Ay Osman iyi misin? Sizinle takilmaya geldim. Abim nerde ? "
" SENIN O SEREFSIZ ABIN BENI BU ZIMBIRTIYA BINDIRIP KACTI. "
"SAKIN OL OSMAN MALLASMA. BAGIRMA BANA"
"SEN DE BANA BAGIRIYOSUN "
"SEN BAGIRDIGIN ICIN BAGIRIYORUM."
"Uzgunum Elif bi an mala bagladim. Abine sinirlendim ya. Beni bindirip kacti. "
"Niye boyle yapti ki simdi abim. Anlamadim "
" Makine calismaya basladiginda asagidan bagirdi. Kardesimi sevemezsin falan dedi. "
"Niyee seviyomusun kii " nazli bi edayla soyluyor.
"Hee kiz seviyom. Cok seviyom. "
"AY HARBI MIIII" diye cirliyor.
"Harbi kiz. Cirlama. "
"Ne guzeeeel. Ben zaten biliyodum.Hadi gel yemek yiyek. "
Sultanahmet koftecisinde kofte yiyoruz romantik romantik. Soyledim lan. Icimden bir yuk kalkti. Cok mutluyum. Yemekten kalkiyoruz. Viaportun ortasindaki gölcügun yaninda durup golu izlemeye basliyoruz. Ay bana cesaret geldi. Madem kiz seviyo. Ne bekliyosun Osman.
"Elif "
"He "
"Sevgili olak mi?
"Ay kurbagaaaa. Osman gordun muuu. Zipladiii. Bi dk sen bi sey mi dedin. Duyamadim ben. "
"Sefgili olak mi Elif"
"EVEEEET " Sacma sapan ellerini falan cirpmaya basliyor. Ne guzel lan. Sevdicegim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The OBEZ
HumorSisman ama bununla gurur duyan, tum okuldakilerin saygi duydugu, havali ve eglenceli bir gencin hikayesi