8. bolum : Elifin gozunden

1K 38 3
                                    

Elifin gözünden...

" Nee. hocam onla ben mi. hocam olmaz ya. ben onla siir falan okumam. "

"okuyacaksin Elif, bitti. "

Off Kazim hoca hep boyle. O kendini begenmis tipikle düet yapacakmisim. Birbirimize o kadar yakisiyoruz ki ! Of ayip Elif, sus Elif. Aslinda ben sisko diye sevmiyo degilim. Cok gicik bi insan ya. Neyse.

***

Konferans salonuna gidiyorum. Bekle de bekle. Gelmiyo bu. Aha sonunda geldi beyefendi. Pembis yanakli ya yerim. Ne kadar tatli bi ayiciga benzese de onun icinde bi okuz sakli. Ben ondan korkmam ama, digerlerine benzemem. Gorur o.

"Gelmeyeydin " diye atar yapiyorum. Aha afalladi. Sonra herkese yaptigi gibi; sus, kiz, artist kelimelerini arka arkaya siraliyor. Bi insanin tepkisi hep mi ayni olur. Ama sempatik be. Ben bunla evlensem hep manti falan acarim, baklava yaparim. O da istahla yer falan.

Yaa Elif ne dusunuyon sen ya. Kendine gel. Eglenmek icin bi atar daha yapiyom.

"yapamiyosun ya senle basim dertte. " vercek cevap bulamiyo hahaha.

Napiyo lan bu. Odunu aldi üstüme yuruyo. Laaan. Delirdi mi bu. Neyse tirstigini belli etme Elif. Belli edersen bu hep seni ezmeye calisir.

" vursana vursana" ehehe sasirdi kaldi.

"kiz olmasaydin " diye her erkegin kullandigi sacma cumleye basliyor.

Ona ezici oldugunu dusundugum bi bakis atiyorum. Onu sempatik buldugumu anlamamali.

The OBEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin