Yarin kampa gidiyoruz. Kamp icin çantami hazirliyorum. Bi esofman bi kazak bi çorap kalin bi hirka. Yeterli. Iki gün kalcaz daha ne getiriyim. Sehmus vatsapta kurdugumuz "Kampimiz sekil, önümüzden çekil !!" adli gruba öyle bi liste atmis ki kampa kizlar gelemiyo yazma geregi duydum . Yok el kremi, agiz çalkalama suyu , sivilce kremi... Sonra da bana artistlik yapiyo. Senin gibi bakimsiz degiliz falan diye. Slk.
*****
"Hocam bu külüstürle mi gidiyozzz ?!! "
"Begenemedin mi Osman "
"Evet hocam hiç begenmedim. "
"Tamam simdi sus ve bin."
O nasil bi ezmedir. Bas idolüm ya. Hocalardan örnek aldigim tek insan.
Binip en güzel yerde oturan veledin yanina gidiyorum. Orasi neden en güzel bilmiyorum. Ama ben oraya oturucam. Veledin basinda dikiliyorum. Anlamaz gözlerle bakiyor. Kas göz hareketleriyle resmen "bas git " diyorum. Ve çocuk kalkip baska yere oturuyor. Baska bi ihtimal olamazdi zaten. O kadar da guzel bi yer degilmis lan. Neyse idare edicem. 4 saat yol sonunda variyoruz. Tabi yol boyu uyudugum için 4dk gibi geçti. Servisten iniyoruz. Cenk yanima gelip kulagima "Uyurken agzindan salya akiyodu. Sehmus resmini cekti. Elife göstercekmis. " diyor.
Su an cok pis atarlaniyorum ama acisini çikaricam ben ondan . Denizde kum. Bende hain plan.
Çadirlarimizi kurup yürüyüse çikiyoruz. En az 3 km yürüyüp daga tasa bakiyoruz.
"Hocam yeter dagi tasi gördügümüz. Bittik artik. "
"Sus da yürü "
Yolun ortasina oturuyorum.
"Hocam beni birakin siz devam edin" diyorum.
"Tamam ama burda çok fazla yabani hayvan bulunur. Senden bile yabaniler. "
Kalkip arkalarindan yürümeye devam ediyorum.
En son hoca da pes edip mola verelim diyor. 15 dk falan oturup. Geri donus yoluna koyuluyoruz. Güç bi sekilde variyoruz kampa. Hoca:
"Aksam yemeginde bulusuruz cocuklar." diyor. Ohh dinlencem çadirima kuruluyorum. Aksam yemegi kokulariyla cadirdan cikiyorum. Bu bildigin ot kokusu ya.
"Hocam bu yesil siviyi mi icicez "
"Osman o çorba. Bari iki gün saglikli beslenelim."
Yemegi yiyoruz. Sonra bi iki 11. sinif veledi gitar caliyor. Biz de dinliyoz. Boyle ortada ates falan var. Hep filmlerde olur ya. Cok ozenmisimdir. Baya egleniyoruz.
Gece olunca çadirlarimiza geciyoruz. Okulun dagittigi uyku tulumlarimiza giriyoruz. Saga sola donuyorum. Uyuyamiyorum. Bu rahatsiz yerde nasil uyuyabilirim ki zaten. Yan çadirdan , Sehmusun çadirindan bi ses geliyor. Çise gidiyor anlasilan. Hemen kalkip gizlice takip ediyorum. Çalilarin arkasina Sehmustan baya uzaga saklaniyorum. Ve hareket etmeye basliyorum. Hisir hisir sesleri duyan Sehmus bagiriyor : "Kim var orda "
Ve ben calilarin arkasindan gozukmeyecek sekilde ona dogru kosmaya basliyorum. Gittikce yaklasan sesi duyunca Sehmus fena tirsiyor. Kosmaya basliyor. Ahahahahhaha Osman boyle yapar adami. Osmana bi daha bulasmayacan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The OBEZ
HumorSisman ama bununla gurur duyan, tum okuldakilerin saygi duydugu, havali ve eglenceli bir gencin hikayesi