17. Bölüm : Ne zamana kadar arkadas kalacagiz ?

758 32 7
                                    

"Himm abisi misiniz ? Tanistigima memnun oldum. Ben de Elifi korumak icin gelmistim. " gibi son derece sacma bir kibarlikla cevap veriyorum. Aslinda ben bu cocugu benzetmesini iyi bilirdim ama Elifin abisi iste. Bir sey diyemiyon.

"Demek korumak icin. Iyi. Bundan sonra ortagiz o zaman. Elifin yaninda birini gorursen uyarirsin. "

Lan ben zaten kiz kardesini seviyom. Yaninda dolasan bir benim, dicem diyemiyorum.

"Tamam anlastik " diyip elimi uzatiyorum. Elif " mal misin Osman " dercesine bakiyor. Ve son derece hakli.

Oradan yavasca uzuyorum. Sinifa gidip yerime kuruluyorum. Siniftakiler her zamanki gibi mal mal bagirarak konusuyolar. Sanki normal bi ses tonuyla konussalar karsisindaki onlari anlamayacakmis gibi. Gosteris meraklilari. Boyle hareketleri hep sacma bulmusumdur.

Sehmus sinifa girip: "sinifa yeni biri gelmis gencler "

Aha, çok guzel. Istenmeyen ot burnunun dibinde biter. Ne harika bi haber. Simdi ne zaman Elifle konussam haberi olcak bu lavugun. Simdi bu cocuk bizim okula niye geldi ki. Ufacik hayallerim vardi. Hepsi suya duslu lan.

Artist bi havayla sinifa giriyor, adinin Mehmet oldugunu ogrendigim velet. Beni gorunce yuzunde olusan sevinci gormeliydiniz. Mal. Koltugumun yanindaki siraya oturuyor.

"Ayni siniftaymisiz ne guzel. Bundan sonra biz best friendiz. Dava kardesiyiz. "

Yapmacik bir gulumsemeyle karisik "Aynen aynen " diyip kaloriferime sariliyorum.

Simdi ne yapacagim lan. Kardesini seviyom diye nasil dicem? Amaan gidisine birakiyim bari. Olmadi soylerim. Bundan mi korkucam. Ama aksamlari Elifi dover lan bu maço. Gerci Elifi niye dovsun ki. Seven benim, kardesim. Elif beni sevmiyo ki. Bunu dusunmek agir oldu suan bi sn. Harbi sevmiyo mudur lan. Sevmiyodur tabi Osman. Mallasma.

Hoca sinifa girince ufak bi selamlasma yapip yerimize oturuyoruz. Nedense Mehmeti sinifa tanistirma ihtiyaci duyuyor adam.

"Gencler Mehmet sinifiniza yeni geldi. Bundan sonra sizinle olucak. 11 lerden Elif Çakir'in abisi. "

Bunu demesiyle birlikte butun sinif bana bakiyor. Bunu goren Mehmet de anlamaz sekilde bana bakiyor. Hic takmayarak onume donuyorum. Benim ustumde bu kadar baski kuramaz kardesim. Asla. Beni biraz daha atarlandirirsa anlatirim ben her seyi. Banane be .

Onume donup dersi dinlemeye basliyorum. Kafamdaki dusunceleri silmek icin ders dinliyorum. Yani anlayin o kadar kotu durumum. Bu lavuk da arada donup bana pis bakislar atiyor. En son dayanamiyip ben de bakiyorum. "Ne bakiyorsun bir sorun mu var kardes " diye sakince soruyorum.

Önune donuyor. Ezik lan bu. Tirsak. Alt ederim ben bunu.

Tenefus olunca kosarak Elifin yanina gidiyorum. Bu veletten korkcak halim yok ya. Elif beni gorunce biraz durgun bakiyor.

"Naber Elif. 5 gundur hic konusmuyorsun benle. Bana hala kizgin misin? "

"Yok bee. Farkettim de senin hic bi sucun yok. Ne yaptiysak beraber yaptik. Peki bu abim meselesini napicaz? "

"Bir sey yapmicaz. Zaten biz arkadasiz. Bize niye kizsin ki. " diyorum. Elif biraz heyecanli gozukuyor. Ellerini falan sacma sapan hareket ettiriyor. Ve konusuyor:

"Ama Osman, ben seni arkadasim olarak gormuyorum ki. Seviyorum seni. Ne zamana kadar arkadas kalacagiz?  "

Ohaa lan. Beni seviyor muymus? Beni seviyor lan. SEVIYOR BENI

The OBEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin