24. Bölüm : Üniversitenin ilk günü

349 29 28
                                    

ÜNIVERSITENIN ILK GUNU

Üniversitenin kapisindan girer girmez farkediyorum ki burasi liseden cok farkli. Bahçe renk renk, tip tip insanlarla dolu. E bu kadar çesit insandan kendime arkadas bulurum inşallah. Lisede bi tane akilli insan bulamamistim.

Sabah, akşama doğru uyanmaya alışmış bünyemi çok zor kaldırdım yataktan. Normalde olması gereken yatağa yorgun gidip sabah dinç kalkmak, biz yatağa dinç gidip sabah yorgun kalkıyoruz. Yıllardır nerde yanlış yapıyoruz lan.

Heyecanlı bi gün benim için. Aşırı asosyalleşmiş bünyemi bikaç arkadaş bulup şaşırtmak istiyorum. İyi olur lan. Beraber hamburger yemeye falan gideriz, pes oynarız, gezeriz falan ne biliyim. Eliften başka arkadaşım yok lan. 

Eğitim fakültesindeki sınıfıma ilerliyorum. Allahım inşallah sınıfım ergenliğini daha atlatamamış barzolarla dolu olmaz amin. Sınıftan içeri adımımı atıyorum ve o anda çarpılıp yerimde kalıyorum. BU NE LAN ?!? Hepsi kız bunların. Ne biçim sınıf ln bu böyle. İçeri geçip en arkaya oturuyorum. Kimseye bakmıyorum. Kuul takılıyorum yani. Erkekler birazdan gelir. Daha gelemediler heralde ehe ehe. Ümitsizliğe kapılmıyım. 

Cebimden telefonumu çıkarıp Elife mesaj atıyorum. "Elif sınıfımın tümü kız. " Tahmini olarak 3 sn sonra cevap geliyor. "NEEEEEE"  " Elif öyle valla. Çok sıkıcı olucak gibi gözüküyo." " Hee yemezler canım bu lafları. Okulu bırakıyosun lan. Güzel kızlar da var mı bari " İçimde bi Elifi kudurtma isteği doğuyo. Kızların bazıları güzel. Ama benim işim olmaz tabiki. "Elif Miss Turkey gibi lan sınıf. " " Maşallah"

Sınıfa bi bayan hoca giriyor. Sınıfın tam ortasına geçip şöylece bi sınıfı süzüyor. Normal bi yüz ifadesi var. Gülmüyor ama oldukça sevimli. Derken bana bakıp kuvvetlice sırıtıyor. Hocam dalga geçmeyin hocam. Yüzüme vurmayın hocam. Zaten dertliyim hocam. 

"Osman sen misin? Bu yıl anaokulu öğretmenliği listesinde sadece bir erkek öğrenci yazıyor. Bu konuda ne düşünüyosun?" Oha, sadece sınıfta değil, tüm bölümde tekim lan. Ben tercih yaparken niye hiçbir hocam bana bundan bahsetmedi. Bi fikirleri olması lazımdı. Demeleri lazımdı o bölümü hep kızlar seçiyo diye. 

"Hocam okul daha başlamadan adımı duyurmuşum ne güzel. Daha ne olsun. " Ben gülerek bunları söyleyince hoca ve kızlar gülüyor. Belki de o kadar kötü olmaz ya. Çok negatif düşünmeyeyim. Ders boyunca hoca ve kızlar kendini tanıtıyor. Kızlar genelde sempatik ve eğlenceli tipler gibi. Sadece bi kızdan pek haz etmedim. Benim yan sıramda, yani en arkada oturan kızdan. Kız çok kibirli bi tip ya. Bölüme birinci girmişmiş falan filan. Sanki bölüm tıp lan. Alt tarafı anaokulu öğretmenliği. Bu bölüme birinci girsen ne olur ? Kız birinci girdiğini söyleyince ben de bu düşüncemi söyledim. Kız bakışlarıyla dövdü lan. Egosuna palayla vurduk tabi. 

Hoca derse ara verince bikaç kız yanıma gelip çevreme oturuyorlar. Merve diye bi kız durumumla falan dalga geçip muhabbeti başlatıyor. Koyu sohbet edip geyik yapıyoruz. Sonra bikaç kişi daha falan derken, o salak kız dışında herkes yanımıza geliyor . 

Ben özel üniversite olduğu için şımarık zengin çocuklarla karşılaşmayı bekliyordum. Bu kafa kızlarla karşılaştım. Oh sonunda yüzüm gülecek sanırım. Liseyi hatırlamak bile istemiyorum. Birbirini çekemeyen iğrenç ergenler, egosunu öğrenciler üstünde tatmin etmeye çalışan öğretmenler, yazılılar, ödevler. O koskoca 4 senenin tek güzel şeyi, son sene tanıdığım Elifti. Şimdi Elifi daha az göreceğim. Ama yine de birbirimizi bırakmayacağız. 

Dersler hızlıca geçiyor. Ve öğle arası geliyor. Şu an açlıktan geberiyorum ln. Önüme kedi maması atsalar yicem. O kadar. 

Merve ve Eda yanıma gelip yemeğe beraber gitmeyi teklif ediyolar. Sonra Mina, Berra ve Ceyda da bize katılıyorlar. Üniversitenin bahçesinde şişman bi çocuk ve etrafında 5 kız olarak yürüdüğümüz için kendimi ultra kuul hissediyorum. Etrafa artist gülüşler falan atıyorum. Herkes de bana tip tip bakıyo tabi. 

İleride bi kafeye oturuyoruz. Ben üç tane hamburger menü sipariş ediyorum. Erkek kankalarımla yemeyi hayal etmiştim. Neyse kime niyet kime kısmet. 

Eda konuşmaya başlıyor : " Osman sen niye bu bölümü seçtin ? "

" Kızlar şimdi, planım aynen şöyle : ben babamdan söz aldım anaokulu açacak bana. Sonra ben de bikaç eleman falan alıcam. Talimatları onlara verip, çalışın köleler tarzı takılıp odama geçip call of duty falan oynicam. Bi de iyi bi aşçı alıcam. Yemeğim odama gelecek. Sabahları da geç kalkıcam. Haftasonu tatil yapıcam. Oh mis. "

Berra : Ne güzel planmış be ahhaha. 

Diğer kızlar da gülüyor. Herkes ilerisi için ne düşündüğünü söylüyor. Neler yapmayı planladıklarını anlatıyorlar. Sonra konu bana geliyor.

Ceyda : Peki Osman sevgilin var mı bakıyım ? Kesin var bak. 

Merve : Vardır ya. Şunun sevimliliğine bakın. 

"Kızlar tabiiki var yani. Yanılmadınız. Bu sevimliliğimle kızları kendimden uzak tutamıyorum. Mıknatıs gibi çekiciyimdir he. " İyice havalara girdim lan. Tamam çekiciyim falan ama çoğu kız anlamıyor. Değerim bilinmiyor yani. 

Mina : Ahahahahh Artist. 

Kızlarla yemeğimiz bittikten sonra sınıfa geri dönüyoruz. Ve dersler hızla geçiyor. Çıkışta otobüs durağını bilmediğim için kızlarla durağa yürümeye başlıyoruz. Ben ve 6 kız. Üniversitenin kapısına kadar geldiğimizde karşımda yüzünde gülümsemesiyle Elifi görüyorum. Yanıma geliyor ve kendisinden beklemediğim bi şekilde gülümseyip:

"Meraba kızlar. Adım Elif. Osmanın sevgilisiyim. Sizler de sınıf arkadaşlarısınız sanırım. " diyip hepsiyle tanışıp isimlerini öğreniyor. Ayaküstü sohbet ediyorlar. Birbirlerine beni övüyolar falan. Çok kuulum şu an. Elifin ultra sempatik tavırları beni biraz şaşırtıyor ama hadi hayırlısı.

Sonra kızlara : "Kızlar siz devam edin. Biz Elifle takılcaz." diyorum. Kızlar uzaklaşırken Elif gülümseyerek onlara el sallıyor. "Yine görüşelim kızlar" gibi sevimli sevimli şeyler söylüyor. 

Ve kızlar uzaklaşınca Elif şeytani yüz ifadesiyle bana dönüyor. 

"Şu kızlarla ilişkini hemen kesiyorsun. Hepsi yılışık, sevimsiz, iğrençç " Hakaretleri de bastıra bastıra söylüyor. ALLAHIM ŞU KIZLARI ANLAMAK NE ZOR 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The OBEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin