4. bolum : müstakbel gelin listesi

1.3K 46 3
                                    

sehmusu falan bosveriyorum. unutmamaliyim ki bugun yapmam gerekenler var.olasi gelin adaylarini dusunmeye basliyorum. kagit kalem cikariyorum. liste yapacam.

oncelikle Irmak guzel kiz. Kumral kahve gozlu. ama bikez hapsirinca burnundan sumuk akmisti. ve koluna sildi. iyyyk , bunu ben bile yapmam. hayir , Irmak olmaz.

Cemre, hem cirkin hem artist. su hareketlere bakin la. tirnagini torpuleyip bi yandan millete ezici bakislar atiyo. mal.

Busra var sinifta. ama onu bastan eliyorum. inegin teki. 85 alinca salya sumuk agliyo yaa.

Esra, gotik Esra. Simsiyah giyinip her ders uyuyo. Evlenince bu hep uyursa ben naparim. bana yemek bile yapmaz bu.

Kadriye aslinda cok cirkin degil. ama feysbukta damar sarkilar paylasiyo. bu kiz bilegini falan kesiyodur lan.

siniftan listeye yazcak kiz yok la. hicbiri de bana layik degil. neyse daha gencim ya. ileride bulurum mutlaka. benim gibi harika bi insanin kendine gelin bulamamasi olcak is degil.

bi evleniyim ayaklarimi geline yikatcam . musluga kadar ayagini kaldirmak hic bana gore degil. Cigkofte yogurtturcam. baklava actircam. e mukemmel biriyle evleniyorsa bedelini odemeli.

Ay tam unutuyordum. Ela, guzel ela. o unutulur mu lan. sadece kucuk bir sorunumuz var. 1.87 boyunda kucuk bir sorun: Fatih. 5 aydir. cikiyolar. Fatih Elayi haketmiyo. Elaya basini karnina yaslayabilcegi yastik gibi bi yar lazim:BEN

zil calinca okulun bittigini hatirliyorum. eve gidip Call of Duty oynicam dostuum. hepsinin ölüsünü çignicem. cesetlerine tükürcem.

bu dusunceler icinde elimi silah yapip ta-ta-ta diye sesler cikararak yuruyorken karsimda bir kalabalik farkediyorum :

SEHMUS VE TAYFASI

The OBEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin