10. bolum : Veletleri dovme keyff

967 36 4
                                    

Sinifa girdigimde herkes;

-oo romantik erkek

-enistee

-Elifle sen ne ayak

-Ne zaman evleniyonuz

"OHAAA " diye haykiriyorum. Hosuma gitmedi degil. Ama caktirmiyorum iste. Bizim iliskimiz dalga konusu olcak bi iliski degil. Ne iliskisi gerizekali ic ses, dusunce sistemi, ic beyin. Iliski mi var ortada. Kendi kendime "mal ya" diye mirildaniyorum. Kimse anlam veremiyo tabi. Kendi beynime dedigimi nerden bilecekler.

Ve sinifa 11lerden 3 velet geliyor. "hisst Osman. Eliften uzag duracaan sen . " diye ilginc bir siveyle atar yapiyor kendini yanindakilerin lideri sanan atarli velet. Pardon AtaRLii VeleTh .

"Sana mi sorcam laaaaaaan " diye cikisiyorum.

"Evet uzag durmazsaan olacaglara inanamazsiin. "

"Nolucakmissss"

"Gorursuun" diyor. Ve o atarla kendimi tutamayip ensesine agir bi saplak indiriyorum. Iki seksen yapisiyo yere. Salak. Sen kime bulasiyon. Mal kafa.

Yanindaki iki velet bana bisey yapmaya cesaret edemiyolar. Arkadas degil korkuluk lan bunlar. Yere yayilmis kalkamayan arkadaslarini tutup kaldiriyolar. Siniftan cikarlarken arkalarindan bagiriyorum.

"Bi daha da gozume gozukme tipikkk. "

Ve o an karnimda buyuk bi bosluk hissediyorum. Kosa kosa kantine gidiyorum. 4.tostumu yerkene Elifi goruyorum.

"Hiist naber gizz "

"iyiyim Osman senden "

"kotuyum. su festival yuzunden 4 bucuk saat ac kaldim. midem isyana basladi. yemek yemek diye haykiriyor "

"hahaha Osman seviyom seni. " Ben mal gibi bakinca

"yani arkadas olarak"diye ekliyor.

"ben de, ben de"

Insallah birgun arkadas olmayaraktan da seversin "

The OBEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin