Çömez kosarak geliyor ve kazim hocanin beni cagirdigini soyluyor. Beni niye cagirdi ki simdi bu meymenetsiz. Neyse odasina varinca siir okuyacagimi soyluyor. Siir okuyacak insan mi yok hocam? Kala kala bana mi kaldiniz? Romantik bi tipim mi var? Hocaya boyle itirazlarda bulunuyorum. Ama hoca milleti itirazlari takar mi ? takmaz.
"okuyacaksin, o kadar ! " diyor ve çenemi kapatmak zorunda kaliyorum. Elif diye hic tanimadigim bi kizla düet yapcakmisim. olcak is degil ya. Hoca beni elin kezbanlariyla niye düet yaptiriyosa.
****
Siir icin prova yapcakmisiz. Konferans salonuna gidiyorum. Aha Elif bu muymus. Kizil sacli mavi gozlu, gozunu yedigim. Minnak ciliz bi kiz. Hos kiz. Beyendim.
"gelmeyeydin "
ha ? ne diyo la bu ? bu kizdan bu laf ??
"cok mu beklettim ?"
"bi dizinin yeni sezonunu beklemek gibi uzun surdu."
"sus kiz artistlik yapma, geldik iste."
ne kadar guzel de olsa bana artistlik yapamaz. su konuda bi anlasalim.
"sen sus be. seni beklemek zorunda miyim? hem suclu hem guclu. "
"tamam be tamam. baslayalim."
ilk defa bi lafin altinda kaliyorum. Cazgiir. Sirreet. Ben boyle kiz gormedim ya. Genelde artistlik yapma asamasindan sonra susuyolar.
Siiri okumaya basliyoruz muzik esliginde. Anaam ne guzel okuyo bu kiz. ama ben de fena sayilmam. kesin bana asik oldu. ondan bu asabilik.
"yapamiyosun ya, senle basim dertte ! " diyor.
Asik falan demicem vurcam azina. Ben bunun ergenliklerini cekmek zorundamiyim canim. Askini icinde yasasin. Vercek cevap ararken sahnenin kenarindaki odun parcasini goruyorum. O niye orda hic bi fikrim yok. Hemen elime aliyorum ve ustune yurumeye basliyorum. Hic korkmadi lan. Ne bicim kiz bu.
" vursana vursana " diyip bana dogru yurumeye basliyor. Tabi olay boyle olunca yere koyuyorum odunu. Off triple qapaq oldum la.
"kiz olmasaydin gorurdun sen " diyorum atarli atarli. Bana artist ve kucumseyici bi bakis atiyor. Uff uyuz. Bu kiz bana asik falan degil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The OBEZ
UmorSisman ama bununla gurur duyan, tum okuldakilerin saygi duydugu, havali ve eglenceli bir gencin hikayesi