11. bölüm : Depresyonun Dibi

946 41 18
                                    

Gencler hic yorum yok. Azcik yorum yapin fikrinizi merak ediyorum.

*****

Eve girmek icin kapiyi aciyorum ve acmamla icerden gelen asiri yuksek turku sesi kulagimi tirmaliyor. Noluyo lan dememe kalmadan karsimda annemin kankisi Ayse Teyzeyi buluyorum. Elinde sarma tabagi salona ilerliyor. "ayy Osmancigim ne kadar buyumussun. ve cok yakisikli olmussun "

(yakisikli olmussun derken? hakaret sayarim. Zaten hep oyle degil miydim? Amaan laf olsun diye konusuyo iste.)

"saol Ayse teyze. " diyorum. Ve elindeki sarma tabagini alip odama geciyorum. Evde gün varmis. BUNDAN GUZEL HABER MI OLUR ABI? HARBI GUZEL. evdeki en az on cesit yemekten sec, begen, al. Tabi ben secme kismini uygulamiyorum. yemek secme de neymis. Nimete saygisizlik.

Tabi evinizde gün yapilmasinin kotu yanlari da var. Icerden gelen yuksek sesli oynak turkuler, teyzelerin sira sira yanagimi sikmasi ve vantuzlarcasina opmesi, ev bosalinca salona girdigimde isittigim agir corap kokusu vs vs.

Zaten bugun oldukca aksiyonlu bigun yasadim. Hala o kablolara dolanma olayinin sokunu atlatmis degilim. Neyse bu konuyu kapatalim. Elime telefonumu alip Googleye damar sözler yazip havali bi tanesini çalip feyse durumuma yaziyorum. " Bana ‘Nerelisin’ diyorlar. Seni gösterip ‘Oralıyım’ diyorum. Sana ‘Nerelisin’ diyorlar; ‘Oralı’ bile olmuyorsun. "

Sirrimi da ögrenmis oldunuz. E durumuma yazdigim o kadar damar sozu kendim bulmus olamam heralde. Her harika insanin bi sirri vardir. Hemen Elifin profiline giriyorum. Bugunden bi resim paylasmis. Aa benle elif. "Osmanla bugun cok guzel siir okuduk :))) " ay bebisim ya. Kim cekmiski bu fotoyu? Aman kim cekmisse cekmis. Yakisikli cikmisim ya. Like yapiyorum diger 78 kisi gibi. Kiz popi arkadas.

Aa onlineymis bebisim. Hemen "naber gizz" yaziyorum. klasik. Aninda cevap geliyor.

"Iyiyim Osmancigimm sen ? " neee hönk Osmancigim mii ?

"ben de iyiyim Elifcim. Ne yapiyosun "

"Fotograflarina bakiyorum. Ne kadar yakisikli oldugunu dusunuyordum. Yanlis anlama da " Ohaaa laaaaan. Heycanlaniyom galiba. Bana yakisikli dediiiigg. Istemsiz bi sekilde "Ne yanlis anlicam canimm. Herkes soyluyor." yaziyorum.

O da "normaldir" yaziyor. "aslinda ben senden biraz hoslandim" Ve o an kafami yere hizlica vuruyorum. Sandalyeden dusmusum. Ama acimiyor. Cunku su an aciyamaz.

Hemen cevap yaziyorum "Ben de biraz. " Cevap gelmiyor. 5 dk geciyor cevap gelmiyor. 10 dk geciyor cevap gelmiyor.

Pc nin basinda çaresiz bekliyorum 

Bekliyorum ama mesaj gelmeyecek biliyorum

 Yüreğim diyor ki boşuna bekleme 

Mesaj atmaz gururundan seni çok sevse de.

Damara bagladim yine. Ve Elif ariyor. Hemen acip meraktan, haykirircasina Alo diyorum.

"Alo Osman bi yanlis anlasilma olmus. Kardesim pcdeydi de. Kendince dalga gecmis. Salak kiz. Dövcem onu zaten "

Ve benim o anki halim anlatilamaz yasanir.

"Osman?"

"Elif ben zaten anlamistim oyle bir sey oldugunu. Ben de onunla dalga gectim zaten. Elifcim falan dedim. Hic oyle laflarla isim olmaz biliyorsun. "

"Himm anladim Osman. Iyi aksamlar sana. "

Sesi biraz uzgun geliyodu. Cozemedim. Zaten bu kizlari anlamak mumkun degil. Hem arayip kardesim dalga gecmis diyor. Ben de dalga gectim diyince uzuluyor.

Abi su an depresyonun zirvesindeyim. Gidip kendimi yemege vermeliyim.

The OBEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin