Çardakta gecirdigimiz o gunun uzerinden 1 hafta, Kazim Hocadan yedigimiz atarin ustunden 5 gun gecti. Kazim hocayi cok da tinlamadim ben. Ama Elif baya bi takti bu duruma. Kazim hocayla kankiymis de kendisi. Benim yuzumden aralari bozulmus falan filan. Sanki ben dedim butun gun orada oturalim diye. Evet, bundan oldukca memnundum ama, "O zaman butun gun burada otururuz" diyen oydu. Tamam. Sakinim.
Yani anlayacaginiz, 5 gundur Elifle konusmuyoz. Birbirimize feysbukta
-sa
-as bile yazmiyoruz. Zaten hic bi zaman yazmamistik. Kisaltmalardan nefret ederim. Buyuklu kucuklu yazarim ama kisaltan mallardan nefret ederim. Ama konumuz bu degildi.
Depresyonik bi havayla sinifa giriyorum. Zaten sabahin 7sinde kalkmisim. Normalde aksam 9da yatan ben, 5 gundur 9.30da anca yatabiliyorum. Ne olursa olsun uykumdan ancak bu kadar fedakarlik edebilirim. Kimse kusura bakmasin.
En arkadaki koltuguma yayiliyorum. Himm. Dersin baslamasina 30 dk var. Hemen yanimdaki kalorifere sarilip uyumaya basliyorum. Ruyamda Elifle gangnam style oynuyoruz. Bu ne sacma bi ruya lan. Uykuyla uyaniklik arasinda oldugun zaman ruyayi yonetebiliyon ya kafandan, iste aynen oyle yapip bi ankara havasi veriyorum arkadan ve Elifle ankara havasi oynamaya basliyoruz. Heh simdi guzel oldu.
Omzuma dokunan bir el hissediyorum : Sehmus.
"Lan gerizekali beni niye rahatsiz ediyon?? " diye haykiriyorum.
"Osman, kanka, Elifi bi cocukla otururken gordum lan on bahcede. "
Bu gerizekali bana niye kanka diyo ki. O nerden benim kankam oluyo. Salak sizofren. BI DK. Cumlenin gersini gec anliyorum. Ve atarlaniyorum.
"NE DEDIN SENN ?!??"
"Bana atar yapma git bak ön bahceye "
Okulunuzun koridorunda kosan bi balina dusunun. Kendimle hic sorunum olmadigi icin rahatca boyle kelimeler kullanabiliyorum. Ama baskasi dese ustune otururum. Neyse, Ben kosarken herkes onumden cekiliyor. Okul binasindan cikarken kapiya agir bi sekilde carpiyorum ama su an hicbir sey umrumda degil.
Dogruymus lan. Elif ve tanimadigim bir cocuk. Cocuk sivil giyinmis. Tamamen samimiyetsiz bi sekilde oturuyorlar. Oh bu iyi.
Kosmaya devam edip yanlarinda bitiyorum. " Noluyo lan burda. Kimsin sen ogluuum " diye haykiriyorum.
"Asil sen kimsin be "
"Ben Osman. Buralarin kraliyim. Tanimadiysan tanismis olduk. Simdi kalk git burdan "
Elif : "Osman lutfen sen karisma. "
Cocuk: "Oglum sen kim oluyosun da beni burdan kovuyosun lan ? Burasi benim yeni okulum. Ve ben bu kizin abisiyim. Birdaha seni onun yaninda gorursem kotu seyler olur. "
Aha iste simdi yandim.
******
Kusura bakmayin biraz kisa oldu. Ama olayi heyecanli bi kisimda kesmek istedim. Yorumlarinizi merakla bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The OBEZ
HumorSisman ama bununla gurur duyan, tum okuldakilerin saygi duydugu, havali ve eglenceli bir gencin hikayesi