Niall pov.
-Gerai vaikinai,-iki mūsų atėjo vienas iš apsauginių,-Dabar betkurią minutę atvažiuos jūsų naujoji vadybininkė.
-Vadybininkė?-išsišiepė Louis.
-Trauk šias mintis šalin,-iškart sudrausmino,-Ji labai įtakinga ir jei susimausit, įžeisit ją, nuvilsit ar kažkas tokio ji vienu spragtelėjimu gali pabaigt jūsų karjerą, o jūs nieko nepadarysit jos. Bet jei viskas puiku jūs nuo koncertavimų arenose nukeliausit iki koncertavimų didžiausiuose pasaulio stadijonuose,-aiškino nors man nelabai rūpėjo,-Negalit susimaut.
-Skamba lyg ji tikra ragana,-sumurmėjo Liam.
-Nebandykit taip sakyt prie jos,-susiraukė,-Atsiminkit. Ji perėmė visą jūsų valdymą taigi jei su ja susidraugausit ji spręs dėl jūsų ateičių ar veiksmų.
-Tai reikš, kad merginos galės kartu važiuot į turus?-iškart paklausė Harry.
-Nežinau,-patrūkčiojo pečiais,-Tai jau bus jai spręst. Linkiu sekmės vaikinukai,-sukirto su visais rankom, o aš tiesiog sėdėjau pasirėmęs į sofos atlošą,-Niall!-suplojo man rankom prieš akis priversdamas mane pašokt iš vietos,-Nemiegam. Sėkmės,-paspaudė man ranką ir paliko kabinetą. Vieną iš daugelio šioje įrašų studijoje.
-Niall, tau viskas gerai?-man ant peties ranką uždėjo Liam.
-Ką? Jo jo man viskas gerai,-greit sumaliau.
-Juk žinai, kad mums gali pasipasakot,-nusišypsojo Louis,-Juk tam skirti geriausi draugai,-aš tik palinksėjau galva.
-Kaip manot kas bus mūsų "naujoji vadybininkė"?-paklausė Harry rodydamas kabutes.
-Nežinau, bet tikiuosi ji bus geresnė nei dabar susidariau įvaizdį iš Roy žodžių,-tarė susimąstęs Louis.
-Visiškai sutinku,-pritarė Liam. Galiausiai pasigirdo balsai už durų,-Visi tylit dabar.
-One Direction? Kas per kvailys galėjo sugalvot tokį pavadinimą?-juokėsi mergina už durų.
-Ar tai?-pradėjo Harry.
-Ne,-išpūtė akis Louis.
-Juk tai neįmanoma,-papurtė galvą Liam.
-Ji čia. Ji grįžo,-mano akys suspindėjo. Pagyvėjęs atsisukau į duris kaip ir kiti vaikinai. Pro jas įžengė raudonplaukė nepažvelgdama į mus nuo lapų jos rankose,-Mhm, visi 22-iejų,-murmėjo sau,-Na ką, sveiki vaikinai,-pasisveikino visdar nepakeldama akių nuo popierių,-Negi taip reikia pasitikt seną draugę?-išsišiepus pažvelgė į mus ir išstiesė rankas laukdama apkabinimų. Iškart visi puolė prie jos ir stipriai apkabinom. Ypač aš. Visdar negalėjau patikėt, kad čia tikrai ji.
-Luanna!-surėkėm,-Mes tavęs taip pasiilgom.
-Aš irgi jūsų vaikinai, bet manau, kad jūs dar labiau pradėjot sportuot ir aš dūstu,-sukikeno ir mes ją atleidom iš viduriuko. Luanna atsisuko į Roy kuris visdar stebėjo mus sutrikęs,-Žmogau, senų dragų susirinkimas, ate,-pamojavo ir užtrenkė duris.
-Ką čia darai?-paklausė laimingas Liam.
-Nuo šiol dirbu,-išsišiepė dar labiau.
-Tai tu ta mūsų nauja vadybininkė?-išsižiojo Harry.
-Tai ne,-nusijuokė. Mes vėl sukritom ant sofos, o Luanna atsisėdo ant stalo priešais mus,-Tai pasakokit, kaip sekas?
-Dabar tobula,-sumurmėjau labai tyliai sau.
-Puiku, bet kaip tau? Kuo šeip užsiimi? Nematėm tavęs du metus,-Louis irgi buvo laimingas. Mes visi buvom.
-Na aš atidariau viešbučių tinklą po visą pasaulį ir per jūsų turą mus ten teks apsistot, o šeip nieko,-patrūkčiojo pečiais,-Matau jūs irgi prasisukot su tuo dainavimu,-nusišypsojo ta tobula šypsena.
-Kaip matai,-atsakiau išsišiepdamas kiek galėdamas.
-Gerai ,vaikinai, dar spėsim pakalbėt, bet žinau, kad turit koncertą po maždaug valandos todėl ruošiamės ir važiuojam į areną. Man labai įdomu ką sugebat, kad taip jau visi jus myli,-nusijuokė ir nušoko nuo stalo. Mes pasiėmėm savo daiktus ir visi išvažiavom mūsų autobusu. Ankščiau būčiau žiūrėjęs pro langą į Londono vaizdą, bet dabar negalėjau atitraukt akių nuo Luannos. Ji tiesiog tobula. Greit atvažiavom į areną ir išlipę penkiese lėtai žingsniavom.
-Kodėl jūs visi taip keistai į mane žiūrit?-paklausė mergina kai įėjom į vidų pamatydami disžiulį plotą.
-Dar nesusipažinai su mūsų muzikantais,-nusijuokė Harry parodydamas į vaikinus tvarkančius savo instrumentus.
-Jake!-suspiegė. Nejuokauju, bet maniau, kad sprogs ausų bugneliai. Net per visą areną nuaidėjo. Ji puolė scenos link visu greičiau ir tik atbėgus šoko Jake į glėbį,-Kaip aš tavęs pasiilgau!-surėkė kol mes stengėmės pasivyt ją ir ateit ant scenos taip pat.
-Aš irgi,-atsakė linguodamas su ja.
-O ,Josh, aš irgi tavęs pasiilgau,-pavaidino Josh stovėdamas už jų,-Vau, Luanna, aš ir tavęs pasiilgau.
-Ateik ateik. Ir tavęs pasiilgau,-nusijuokė mergina ir apsikabino jį.
-Labas,-nusijuokė. Kai jie atsitraukė Luanna pradėjo:
-Sveikas, aš Luanna, o tu?-prisistatė.
-Eric,-pasisveikino.
-Kuo groji?-paklausė apžiūrinėdama Jake gitarą.
-Bosine gitara,-atsakė. Matės kaip keistai jis jautėsi.
-Rimtai?-nusistebėjo,-Išmokysi kada?-paklausė.
-Žinoma?-savimi nevisiškai tikras atsakė.
-Šaunu,-nudžiugo lyg vaikas gavęs saldainį. Galiausiai nusprendė atsisėst prie Josh būgnų.
-Neliesk,-sucypė Josh.
-Čia aiškinu aš, ne tu,-nusijuokė ir bandė kažką pagrot, bet nelabai kas išėjo.
-Pamiršau kokia tu kartais erzinanti,-atsiduso.
-Prisiminsi, nes šitą veidą matysi kiekvieną dieną,-nusišaipė.
-Ką tai turėtų reikšti?-susiraukė Jake.
-Ji - naujoji vadybininkė,-atsiduso Liam trumpai sukikendamas.
-Ką?!-nustebo.
-O taip,-Luanna išsišiepė,-Dabar klausysit manęs,-kraupiai tarė, o Eric dar labiau sutriko. Gal išsigando?-Nesijaudink, Eric,-pradėjo juoktis,-Nesu jau tokia bloga. Čia prikolas gi,-nusijuokė ir šis atsipalaidavo,-O gal ir ne,-vėl padarė kraupę šypseną jį išgąsdindama dar labiau, bet nesusilaikius prasižvengė. Galiausiai ji atsistojo nuo Josh kėdės ir nuėjo į vidurį scenos,-Pasiruoškit vaikinai ką jums reikia, o aš einu į užkulsius,-pasiražė.
-Ir ką ten darysi?-paklausiau.
-Nežinau, gal numigsiu, gal užkąsiu. Juk turit ten maisto, ane?-paklausė ir mes palinksėjom,-Nu tai va. Sėkmės,-tarė dar praeidama pro Eric ir paplekšnodoma jam per petį.
-Mane ji gąsdina,-tarė kai ji tik dingo.
-Nebijok,-nusijuokė Josh,-Mūsų pirmas susitikimas buvo daug prastesnis,-tarė prisimindamas tas lažybas.
-Vistiek, ji šiurpi,-nusipurtė.
-Bet kartais gelbėja ir džiugina gyvybes,-pasakė Louis su visais atsisukdamas į mane.Luanna pov.
Slankiojau po užkulsius bandydama surast žmonių ar kažką panašaus. Priėjau kampą su daug veidrodžių, rūbų ir plaukų ir makiažo priemonių. Ir merginą kuri čia tvarkėsi ir viską dėliojo į vietas.
-Sveika,-pasisveikinau taip ją lengvai išgąsdindama.
-O, labas. Kas tu?-pasiteiravo.
-Aš Luanna, naujoji vadybininkė,-prisistačiau.
-Lou, stilistė,-paspaudė man ranką,-Tu daug geriau nei tikėjausi,-nusiypsojo.
-Nejaugi,-pakėliau antakį,-O ko tikėjaisi?
-Kokios senos, piktos moters kuriai niekas neįtiks,-nusijuokė. Taip prakalbėjom gal kokias penkioliką minučių kol atėjo vaikinai greit pasiruošt, nes jų repeticija užtruko ilgiau nei tikėtasi, o fanės jau renkasi.
-Jei nori gali eit susirast Beth. Ji tiką atvažiavo,-tarė Harry man kol Lou tvarkė jam plaukus.
-Beth čia?-surikau ir išbėgau jos pasitikt.
YOU ARE READING
Restart The Game II
Fanfiction-One Direction? Kas per kvailys galėjo sugalvot tokį pavadinimą?-juokėsi mergina už durų. -Ar tai?-pradėjo Harry. -Ne,-išpūtė akis Louis. -Juk tai neįmanoma,-papurtė galvą Liam. -Ji čia. Ji grįžo,-mano akys suspindėjo. ************* Kad ir kiek laik...