^Kovo 1^
Kitiems dabar būtų paprastas šeštadienis. Gal gulėčiau ant sofos su Niall, valgyčiau tikriausiai pusryčius, nes būčiau atsikėlus tik prieš valandą ar pusantros. Gal žiūrėčiau kokią nors kvailą laidą ar filmą, bet neee. Kur aš? Stoviu su normalaus ilgio suknele bažnyčioje ir laukiu kol El ateis prie altoriaus. Jop. Ji ištikrųjų už jo išteka. Matės kaip Niall bandė nuramint Louis kuris buvo įsitikinęs, kad kai kunigas paklaus:"Ar yra kas prieštarauja? Sakykite dabar arba nutilkite amžiams" aš pasakysiu:"Aš prieštarauju!". Aišku aš taip nedarysiu. Aš niekada negalėčiau sugadint savo vienos iš geriausių draugių vestuvių. Be to, Louis jau labai arti atleidimo. Labai arti. Kai Niall visdar ramino Louis pradėjo grot maršas ir šie iškart nutilo. Galima sakyt, kad Louis sustingo ir žiūrėjo į tolį už manęs. Jo akys buvo pilnos baimės tik nežinia dėl ko. Ar dėl to, kad El jį paliks? O gal dėl to, kad aš viską sutrugdysiu? Kad ir kaip bebūtų jis privalonepabėgti, nes prisiekiu jį pagausiu ir atitempsiu iki altoriaus. El įžengė durims atsivėrus. Dvi mergaitės su spalvotoms suknelėm prieš ją lakstė ir mėtė žiedlapius į visas puses, o El užsikabinus už savo tėčio parankės artėjo mūsų link. Jos ilga suknelė vilkosi pro žemę ir jos akyse puikiai matėsi kaip ji jaudinasi. Suprantu, jis vieną kartą ją paliko, bet dėl jų vadybos. Ačiū dievui, kad aš atėjau ir viską nupirkau bei dabar viską valdau. Nors tai labai sunku. El tėtis nuėjo atsisėst ją palikęs prie Louis.Niall pov.
Vėl Luannai ir aišku mums teko kentėt nuobodžiuosius pamokslus. Vieta dėl kurios Louis labiausiai nervinosi praėjo gerai. Žinojau, kad Luanna negalėtų sugadint savo geriausios draugės vestuvių. Pati linksmiausia vieta čia buvo, kad nieks nežino jog jai pasipiršau. Ateinant žodžiams kuriuos visi žino ir laukia savo visą gyvenimą Lu apsidairius kažką ištraukė iš savo liemenėlės. Visi į ją keistai pažiūrėjo, o Louis su El stengėsi nekreipt dėmesio. Pas Luanna rankose buvo sulankstytas baltas popieriaus lapas. Pirma kunigas paklausė El ir ši aišku atsakė: "Taip". Tuo metu Lu lapą atlenkė vieną kartą. Ten nebuvo nei kas pavaizduotą ar parašytą. Ir tada lemtingojo klausimo kunigas paklausė Louis. Luanna pakėlė akis į jį, o šis žiūrėjo tiesiai į El.
-Taip,-šis užtikrintai pasakė ir Lu atlenkė lapą dar kartą. Ten buvo parašyti du žodžiai - "Tau atleista".
-Galite pabučiuoti nuotaką,-su šypsena pasakė kunigas. Louis iškart ją pabučoavo, bet dar nebuvo spėjas pamtyt Luannos užrašo. Visi pradėjo ploti. Kai Louis ir El pagaliau atsitraukė jis pamatė lapą.
-Sveikinu, Louis, įvygdei savo misją,-ši šyptelėjo.
-Ką?!-nudžiugo.
-Tavo misija buvo pasakyti taip stovint prie altoriaus šalia El ir mūsų,-paaiškino.
-Yee!-suriko ir pakėlęs El akivaizdžiai nuotakos stilium išnešė iš bažnyčios.Luanna pov.
Antra šventės dalis vyko mūsų name prie ežero. Atvažiavo šventės rengėjai ir vedėjai. Padėjėjai sutvarkė viską ir pagamino bei sudėliojo vaišes. Viskas buvo lyg ir tobulai suruošta. Stovėjo didžiulės baltos palapinės kur buvo stalai ir po to eisime mes, t.y. svečiai. Visi dabar darė ką nori šią minutę. Gabi ir Liam sėdėjo ant pastatyto suoliuko ir iš kažko juokėsi, Len su Josh kvailiojo. Vaikinas vykosi Len po visur, o ši bėgo kiek įmanydama su aukštakulniais. Aišku matėsi kaip jis leido jai laiminėti ir bėgo lėtai. El su Louis tiką pradėjo šokti savo pirmą jaunavedžių šokį. Beth su Harry žinoma prisiplakė prie jų po kiek laiko taip pat šokdami. Tada visi likę svečiai pradėjo daryt tą patį. Jake su Sean su kuriuo man dar neteko susipažint taip pat sėdėjo ir gėrė kažkokius gėrimus savo rankose. Mes su Niall sėdėjom ant kalniuko kur buvo patiestas dekis ir stebėjom visus. Nebuvo šalta todėl buvo kaip tik.
-Man vienai atrodo, kad Beth su Harry yra tobula pora?-paklausiau atsirėmus į Niall.
-Kodėl?-atsisuko į mane su sutrikusiu veidu.
-Nu pagalvokime. Jie niekada nesipyksta, kartu nuo tada kai suaipažino iki dabar nesvarbu kas, daro viską kartu, šoka, bendrauja su visais, atrodo irgi nuostabiai,-vardinau.
-Taigi, tau Harry gražus?-pakėlė antakį pažiūrėdamas man į akis.
-Ne tai ne tai ką norėjau pasakyt,-nusijuokiau.
-Tai tau graži Beth? Tai kodėl tu su manim jei tu lesbietė?-paklausė pakėlęs abu antakius.
-Baik!-surikau besijuokdama ir užšokdama ant jo.
-Tai ką?! Tu nori mane palikt?-juokėsi, bei erzino.
-Niekada taip nesakiau ir nedarysiu,-atkirtau visdar gulėdama ant jo.
-Tai kodėl sutikai už manęs tekėt? Mane paliksi, net nepraėjus mėnesiui po pasipiršimo? Kas tu per monstras?-toliau vaidino.
-Taip!-pasakiau ir pasileidau bėgt nuo kalniuko. Gerai, kad buvau persimovus batelius į sportbačius.
-Lu!-suriko Niall bėgdamaa už manęs. Aišku pamačiau, kad Jake, Sean, Gabi ir Liam stebi šitą spektaklį, o kiti ant "šokių aikštelės". Nu tik jaunimas kažką darė, bet dabar susitelkė į mus. Na nes šokiams yra didžiulė apvali palapinė ir per ją beveik nieko nesimatė.
-Ne, Niall, dabar pervėlu atsiprašyti!-vaidindama surikau,-Beth tiesiog gražesnė blondinė nei tu! Ir ji natūrali, o ne dažyta!-rėkavau jam visdar bėgdama.
-O ne! Prašau nepalik manęs!-irgi vaidino besivydamas mane. Jau jaučiau, kad aš ant ribos nuo padusimo,-Nežinau kaaip be tavęs gyvensiu! O Harry?! Kaip jis susitaikys jei tu su Beth?!
-Galėsit jūs sugult kartu, o skaudančią šikną iškęsi!-atrikau prabėgdama pro Gabi ir kitus. Šie pradėjo žvengti, o Niall pagreitino savo žingsnius ir pasivyjęs mane pakėlė nuo žemės ir apsuko ore.
-Nemanau,-papurtė galvą ir pabučiavo išsišiepęs. Mūsiškiai sėdėję ant suoliuko atsistojo ir pradėjo ploti bei švilpti, o paaugliau kurie tiesiog stebėjo - juokėsi garsu. Abu nusilenkėm ir nuėjom prie jų.
-Sveikas, aš Luanna,-prisistačiau ištiesdama Sean ranką.
-Aš Sean, malonu,-atsakė paspausdama maniškę ranką. Jau norįjau kažką sakyt, bet mane peertraukė.
-Lu! Gabi! Ateinat čia! Gaudysit puokštę!-surėkė Beth iš palapinės.
-Ateinam!-surėkė Gabi ir pradėjo mane tempt vidun.
Čia jau buvo grupelė merginų, tarp jų ir Len. Visos sustojom ir man teko būt prieky. Nežinau kodėl aš čia. Vistiek aš jau susižadėjus. Tik nusprendėm tai palaikyt paslaptyje. Jog būtų puiki staigmena. El jau ruošėsi mes ir visos laukė išskyrus aš. Vaikinai žiūrėjo šone. Kai jau atrodė, kad El mes puokštę ji apsisuko ir atėjus iki manęs padavė puokštę.
-Tavo eilė,-tarė su šypsena.
-Sori merginos. Jau pervėlu,-pasakiau parodydama žiedą sau ant piršto,-Dabar taviškė,-pasakiau paduodama Gabi puokštę.Pabaiga❤
YOU ARE READING
Restart The Game II
Fanfiction-One Direction? Kas per kvailys galėjo sugalvot tokį pavadinimą?-juokėsi mergina už durų. -Ar tai?-pradėjo Harry. -Ne,-išpūtė akis Louis. -Juk tai neįmanoma,-papurtė galvą Liam. -Ji čia. Ji grįžo,-mano akys suspindėjo. ************* Kad ir kiek laik...