-Na, bentjau aš,-išsišiepiau.
-Tu nepasikeitei neikiek,-atsiduso Liam.
-Jei nenori galėsi neit. Niekas tavęs neverčia,-tariau.
-Tiesiog, labai keista. Tu mūsų vadybininkė ir nuo tavęs priklauso mūsų karjera, o dar nerūpestingesnė nei mes,-nusijuokė šis.
-Kažkas nepatinka?-primerkiau akis į jį žiūrėdama.
-Ne, pone,-greit atsakė.
-Tu supranti, kad aš už tave jaunesnė, ponuli?-suprunščiau.
-Ponuli?-Niall pradėjo juoktis.
-Gana. Luanna, tu kažko norėjai jų paklaust,-pradėjo Beth.
-Ne, nenorėjau,-paprastai atsakiau.
-Kažkas ką turėjai paklaust?-neatstojo.
-Tai, kad nieko,-apsimetinėjau.
-Luanna,-suzyzė,-Nagi, tu puikiai žinai apie ką aš.
-Nenutuokiu,-vaidinau nesuprasdama apie ką eina kalba.
-Sakyk arba aš pasakysiu už tave,-atsiduso.
-Sakyt ką?-bandžiau išsisukt.
-Pakviesk kas bus pora su tavim į Jakob vestuves,-į mane pažiūrėjo kaip į debilę.
-Tai, kad nereikia,-nusišypsojau.
-Kaip tai?-sutriko.
-Jau turiu porą,-pažiūrėjau jai tiesiai į akis. Vaikinai vis žiūrėjo tai į mane tai į Beth.
-Šį kart neišsisuksi. Žinau, kad nesusiradai. Dabar sakyk,-paliepė.
-Gal kuris iš jūsų norit eiti į mano draugo vestuves vasario 10 diena kaip mano pora, nes ji būtina,-tariau pavarčius akis,-Norėčiau atsakymo kaip pavyzdžiui - ne.
-Ne, atsakykit normaliai,-susiraukė Beth.
-Na, aš negaliu, nes prižadėjau grįžt namo sesės gimtadieniui,-pratarė Liam.
-Aš akivaizdžiai neisiu, nes aš su Beth,-atsisakė Harry.
-Aš..,-Louis pradėjo, bet jį pertraukiau.
-Aš su tavim neisiu. Tikrai.
-Aš galiu eit jei reikia. Nieko nrveikiu vasario 10,-atsakė Niall.
-Šaunu,-suplojau rankom ir atsisukau į Beth,-Patenkinta?
-Labai,-maloniai nusišypsojo iš pasitenkinimo.
-Tu kartais taip užknisi,-suburbėjau kai pajutau, kad miego trūkumas pradeda pasijusti.
-O kaip tu išvis tokia žvali? Anksčiau jau būtum senai miegojus,-pradėjo Liam.
-Aš išgėriau skardinę energetinio,-atsakiau nusižiovaudama,-Bet, kad dabar pasakei tai eikime pamiegot,-atsirėmiau į Niall petį kuris buvo šalia manęs.
-Aš už,-jis sutiko su manim ir atsirėmėm į sofos atlošą. Net stengtis nereikėjo ir štai aš jau miegu.Beth pov.
-Jie atrodo taip mielai,-pirma prakalbau.
-Lyg jau snai būtų sutverti vienas kitam,-pridėjo Harry apkabindamas mane per liemenį.
-Lyg jau pora,-tarė Liam.
-Būtent,-pabaigė Louis.
-Jūs suprantat, kad aš dar nemiegu?-pavargusiu balsu ir visdar užsimerkęs ištarė Niall.
-Ups?-nežinojau ką sakyt.
-Bentjau sakėt tiesą,-pasakė lengvai nusijuokęs.
-Taigi, pripažysti? Pagaliau susitaikei, kad tokia yra tiesa?-nusijuokė Louis.
-Nieko nepakeisi, aš - įsimylėjau,-pripažino.
-Awww,-numykiau,-Tai taip miela ir graudu vienu metu.
-Kodėl graudu?-paklausė Liam.
-Nes jam plyšta širdis dėl jos, bet ji ją suklijuoja kiekviena kartą su juo pakalbant,-paaiškinau.
-Aišku.....,-nutęsė.
-Galit baigt aptarinėt mane ir mano reikalus?-sumurmėjo Niall jau beveik užmigęs.
-Ne, nes tai ir mūsų reikalas. Nepamiršk, mes tau labai padedam,-priminiau.
-Ir aš labai dėkingas,-veldamas liežuvį sumurmėjo. Jis jau beveik miegojo.
-Turėtum,-pritarė Harry, o Niall nulūžo.Luanna pov.
^Vakaras. Koncertas^
Praėjo didžioji dalis koncerto, o mes su Beth taškomės užkulsiuose. Vaikinų koncertai yra daug įdomesni nei kuriuose kadanors buvau. Jie daro visokias nesamones, kalba su fanais, sako prikolus ir kaip dabar - laistosi vandeniu. Liam su Louis laksto po visą sceną besilaustydami iš vandens buteliukų. Užbėgo ant platformos kur grojo muzikantai. Prilaistė kiek perdaug ir patys paslydo nuo stataus nusileidimo išsitėkšdami ant žemės kol Niall su Harry normaliai dainavo. Kartais nusijuokdami. Tačiau tai nebuvo tokia gera mintis. Prie balos kur buvo Liam ir Louis grojo Eric. Jis pastatė koją tiesiai į vandenį ir pasisukdamas paslydo. Krito tiesiai ant rankos garsiai sudejuodamas iš skausmo. Visi nustojo daryti ką darę ir spoksojo, kol aš pribėgau prie jo.
-Tau viskas gerai?-iškart paklausiau.
-Manau mano ranka lūžo,-sunkiai pasakė.
-Pačiu laiku,-sumurmėjau,-Matot ką padarėt?! Daugiau neikit artyn jų su vandenių?!-surėkiau dviem debilams stovintiems žemiau.
-Atsiprašom!-atrėkė.
-Jūsų atsiprašymas nesugydis jam rankos!-pradėjau panikuot,-Galėsi grot?
-Su sulūžusia ranka? Rimtai?-susiraukęs pažiūrėjo į mane.
-Nu nežinau. Tavo gitara pagrindinis instrumentas. Kaip jie dainuos?-apsidariau ir paklausiau dabar ir vaikinų užlipusių pas mus kol Harry bando nuramint visus žiūrovus, kad viskas gerai.
-Tu gali grot,-tarė Jake. Visi pažiūrėjo į mane.
-Aš negaliu. Nemoku grot bosine gitara,-papurčiau galvą.
-Tu moki ir negali meluot,-neatstojo.
-Aš negrojau ja spetynis metus,-sušnypščiau.
-Tu moki grot? Tai kam manęs prašei tave mokyti?-sutriko Eric
-Nes norėjau užmegzti pokalbį. Ir be to, aš nebemoku grot. Praėjo per ilgai laiko,-bandžiau pasiaiškint. Neturim kito pasirinkimo,-tarė Jake.
-Greitoji jau atvažiuoja,-prie mūsų pribėgo Beth.
-Tu važiuoji į ligoninę, o tu groji už jį,-nurodinėjo Jake.
-Bent turit natas ar kažką tokio?-atsidusau.
-Štai ten,-parodė. Aš nuėjau jas pasiimt, o Beth padėjo Eric išeiti iki greitosios. Aš pradėjau žiūrėti natas ir prisiminti ką mokiausi kai buvau trylikos.
-Atsiprašome, kad užtrukome. Atsirado nesklandumu su vienu gitaristu,-pradėjo Harry,-Bet manome, kad radom pakeitimą!-suriko laimingas ir parodė į mane. Aš trumpai pamojavau ir toliau mokiausi natas.
-Galim pradėt?-paklausė Josh.
-Na gerai, tikiuosi nesusimausiu,-atsidusau.
-Juk tu Luanna Perez,-nusišaipė Josh,-Lyg tai tau būtų įmanoma.
-Tylėk ir pradėk,-suburbėjau. Jis padaužė būgnų lazdeles vieną į kitą tris kartus ir pradėjom grot. Išpradžiu kelis kartus nepataikiau į tinkamas natas. Nu gerai. Ne kelis. Beveik visu kartus, bet po to įsivažiavau ir pradėjau normaliai grot. Truputį atsipučiau kai prisiminiau viską puikiai ir galėjau laisvai grot. Visdar nepamiršdama pažiūrėt į natas stebėjausi kiek ištikrųjų čia buvo žmonių. Ir jie visi žinojo žodžius. Pagrinde jos. Tai turėtų būt užskaitytą pasaulio stebūklu. Rimtai.
Kai pabaigėm visas dainas atsisėdau ant žemės, o galiausiai atsiguliau. Visas stresas, kad susimausiu dingo. Pagaliau galėjau atsipalaiduoti. Jake man sudavė penkis.
-Ačiū, kad šiandien čia buvot! Jūs nuostabūs ir tikiuosit, kad laiką praleidot taip pat gerai kaip ir mes,-dėkojo Liam.
-Nepamirškime padėkoti mūsų grupei kuri grojo visą koncertą!-pridėjo Harry.
-Jake prie elektrinės gitaros!-parodė Harry,-Matt prie pianino!
-Čia ne pianinas!-šis jam surėkė, bet tas tik nomojo ranka į tai.
-Josh prie bugnų!-pabaiginėjo Louis,-Ir mūsų gelbėtoja prie bosinės gitaros, bei super kieta vadybininkė - Luanna!-surėkė ir visi žmonės arenoj pradėjo klykti. Nebuvo jau taip blogai.
YOU ARE READING
Restart The Game II
Fanfiction-One Direction? Kas per kvailys galėjo sugalvot tokį pavadinimą?-juokėsi mergina už durų. -Ar tai?-pradėjo Harry. -Ne,-išpūtė akis Louis. -Juk tai neįmanoma,-papurtė galvą Liam. -Ji čia. Ji grįžo,-mano akys suspindėjo. ************* Kad ir kiek laik...