27

4.9K 296 17
                                    

^Rytas^
Kaip ir buvom susiterę vakar mes visi susirinkom restorane kartilu papusryčiauti. Prisiverčiau atsikelt anksti ir su visais pavalgyti. Mums buvo užsakytas didelis stalas, kad visi tilptume. Kai aš ir Len atėjom į restoraną buvom išsišiepusios pasitenkinimo žvilgsniais. Visi jau čia buvo ir vienintelės vietos buvo likusios prie žinoma Niall ir Josh. Ir kadangi mes keturiese buvom ant sofos kuri buvo priglausta prie sienos aš imiausi priemonių.
-Ateikit prie mūsų kasnors. Mums čia dviese perdaug vietos ir liūdna,-paplekšnojau Niall per šlaunį lyg ten nieko nebūtų ir puikiai jaučiau kaip šis įsitempia.
-Ai, tai, kad mums ir čia gerai,-atsakė Beth netikrai šyptelėdama. Galiausiai visi pasižiūrėję į meniu kas siūloma šiandienai užsisakėm pusryčių.
Sulaukus maisto iškart pradėjom valgyt, bet Niall ir Josh tiesiog negalėjo prisiverst savęs įsidėt valgio į burną.
-Su kuo vakar buvai?-neiškentęs paklausė Niall atsisuko į mane nustūmdamas savo maistą toliau nuo stalo šono. Aš nereguodama tiesiog valgiau.
-Lu?-sutriko Beth kai visi į mus žiūrėjo sutrikę.
-Ką?-paklausiau lyg nieko nebuvo.
-Apie ką jis čia?-paklausė Gabi visdar nesigaudydama.
-Kas toks?-vaidinau, kad Niall neegzistuoja.
-Niall,-atsakė.
-Kas tas Niall?-vaidinau sutrikusę.
-Viskas, tu laimėjai. Kur tu vakar buvai?-Niall nebeiškentė.
-O, Niall. Kur tu buvai?-pavaidinau nustebusę.
-Lu!-suurzgė.
-Šeip aš buvau sekančiam kambary nuo Josh,-truktelėjau pečiais visdar valgydama.
-Su kuo,-dabar jis giliai kvepavo, o Josh taip pat piktai žiūrėjo į Len.
-Su kaikuo,-nusijuokiau.
-Prisiekiu dievu, Luanna. Jei tai buv..,-neleidau jam pabaigt.
-Taip, tai buvo Len. Prisipažįstu,-iškėliau rankas.
-Pala, ką?-susiraukė.
-Prisipažįstu. Buvau su tavo mergina visą naktį,-Len tarė savo vyro balsu pakilnidama antakius ir uždėdama kairę ranką man ant pečių.
-O dieve,-atsiduso iš palengvėjimo abu ir pasirėmė galvas rankom ant stalo,-Daugiau niekada su tavim nesilažinsiu,-sumurmėjo mane apkabindama,-Niekada gyvenime,-pabučiavo ir toliau laikė savo glėby.
-Awwww, tai taip miela,-sumykė El.
-Būdas kaip sugadint momentą,-nusijuokiau.
-Tik nereikia. Jūs sugadinot mūsų visą naktį,-atkirto Josh.
-Jūsų bėdos, kad jūs taip tikit. Ir nepasitikit mumis,-nusivaipiau.
-Nu tiesiog......Ahhh,-pasidavė.
-Vat būtent,-išsišiepiau visdar būdama Niall glėbyje,-Bentjau pasimokėt,-Šis pakėlė galvą į mane nuo stalo,-Perez visada laimi.
-Dar pamatysim. Turim ilgą gyvenimą,-nepasidavė.
-Josh, tu mirsi greičiau nei aš,-nusijuokiau.
-Na jau ne. Tu visada kaip nors susižaloji. Pirma mirsi tu,-atkirto.
-Ar aš užuodžiu gyvenimo lažybas?-paslaptingai išsišiepiau.
-Josh, rimtai. Tau jau užtenka lažybų su Luanna,-sudraudė jį Harry.
-Bet šitą aš tikrai laimėsiu,-jis sukrykštavo lyg vaikas.
-Turi omeny taip kaip šitą?-pašaipiai paklausiau.
-Hey! Mes bentjau nesukčiavom,-sukryžiavo rankas kažkiek susiraukęs.
-Mes irgi nesukčiavom. Tiesiog taisyklės nebuvo nustatytos prieš tai ir mes ruo pasinaudojom,-atkirtau taip pat sukryžiaodama rankas.
-Nagi. Baikit,-suzyzė Liam.
-Nop, mes grįžtam prie įpročių,-į jį pažiūrėjau su šypsniu.
-Bet jau buvot nustoję,-neatstojo ir Harry.
-Dabar jis susitikinėja du mano mažąja pussesere,-atsakiau.
-Bet buvai jam draugiška kai jam ji tik patiko ir jis bandė ją čiešint?-sutriko Jake. Man taip patiko, kad Edward ir Matt tiesiog stebėjo kaip mes ginčyjamės.
-Matai, aš persivalvojau,-pakreipus galvą pasakiau.
-Niekada tavęs nesuprasiu,-tyliai sumurmėjo Louis.
-Louis, tavęs niekas biekada nesupras. Liksi nesuprastas visą savo gyvenimą, o El aš dar kartais suprantu. Tik vieno jos pasitinkimo ne. Kodėl ji vėl su tavim?-pasirėmiau ranka ant stalo lyg mąstyčiau įremptai.
-Šaunu. Ji vis dar pyksta,-tarė Harry paplekšnodama Louis per petį lyg jį ramintų.
-Ar panašu, kad jis kažką padarė?-pakėliau antakį.
-Aš manau, kad žinau jo misiją,-išsišiepė Beth.
-Aš ir,-šyptelėjo ir jos vaikinas.
-Numanau,-pridėjo Jake.
-Nesigaudau kas vyksta,-iš niekur pasakė Edward.
-Net nesigilink,-nusijuokė Gabi,-Bet aš ir numanau.
-To galima tikėtis,-nusistebėjo Liam,-Misijos,-patikslino.
-Aš visdar manau, kad klystat, bet palaukim ir pamatysim,-paslaptingai pasakiau. Nemeluoju. Puikiai žinojau Louis užduotį ir jie nežino kokia ji. Garantuoju, jog šie mano, kad Louis turi pasiliršti El. Oj ne.....Tai dar pakankamai toli,-Ir jei ką, mes šiandien koncertuosim tam pačiam stadione. Jei kam įdomu.
-Smagu,-tarė Jake bevalgydamas.
-Jop. Visos vietos išpirktos per kelias pirmas dienas. Manau, kad žmonės tikrai mane mėgsta,-nusistebėjau.
-Tik nereikia. Jie ten ateina pažiūrėt į mane,-suprunkštė Jake.
-Ir štai dėl ko jūs geriausi draugai,-atsiduso Niall.
-Tik nereikia. Mes tiesiog esam gražiausi iš visų jūsų,-atsakiau.
-Drįsčiau nesutikti,-nepasidavė Harry lygiai taip pat permesdama plaukus per petį.
-Pirma nusikirpk savo kad ir kas tau ant galvis ir tada mes galėsim apie tai pakalbėt,-atkirtau.
-Šeip aš apie tai mąsčiau,-pripažino.
-Neee,-visi išpūtė akis.
-Jo. Duočiau kas nukirpta perukams kuriuos daro vėžiu sergantiems,-pasakojo.
-Nes tiesiog visi nors ir su plaukais nori panešioti pačio Harry Styles plaukų,-suprunkščiau.
-Va tam aš pritariu,-pasakė Gabi ir visi į ją keistai pažiūrėjo,-Nu ką? Aš kirpėja.
-Suprantama,-palinksėjom pagaudami kampą.
-Net aš pritariu. Jo plaukai yra tikras auksas. Tos naturalios garbanėlės,-atsiduso Beth užsisvajojus.
-Dėl natūralių garbanų aš pritariu,-linktelėjau,-Bet dabar laikas važiuot į stadioną. Reik perwit visą patikrinimą,-suplojus rankom atsistojau ir prisiminiau, kad negaliu paeit.
-Padėsiu,-nusijuokė Niall mane pakeldamas.

^Vakaras. Stadionas^
-Nagi, Gabi. Gali pabaigt greičiau?-suzyzė Niall kutio plaukus jau ilgą laiką tvarkė mergina.
-Nu palaukt minute. Nezysk kaip vaikas,-atkirto,-Va, gali eit,-atitraukė jo kėdę nuo staliuko su veidrodžio kurie buvo pastatyti užkulsiuose.
-Pagaliau!-suriko ir nuėjo prie kitų vaikinų.
-Kitas!-surėkė Gabi šaukdama sekantį vaikiną pas ją ir Lou kuri atkeliavo neseniai su savo dukra. Dabar jai pakankamai komplikuota važinėt su mumis todėl ji suorganizuoja jų aprangas savaitei, o Gabi pavaduoją ją su makiažu, nes turi daugiausiai patirties su juo
-Jau visi!-šie atriko ir išgirdom kaip fanės skanduoja "One Direction" jų nesulaukdamos.
-Sekmės bučkį?-paklausė Niall priėjęs prie manęs su šuniuko akimis.
-Nusipelnei?-pakėliau antakį ir šis greit palinksėjo. Patrūkčiojau pečiais ir pabučiavau jį trumpam,-Dabar varot į sceną ir pradžiuginkit tas merginas!-surikau ir visi mes sudėjom rankas į ratuko tarp mūsų ir surikę "1, 2, 3, we push!" Išstūmėm vaikinus į sceną.

 Patrūkčiojau pečiais ir pabučiavau jį trumpam,-Dabar varot į sceną ir pradžiuginkit tas merginas!-surikau ir visi mes sudėjom rankas į ratuko tarp mūsų ir surikę "1, 2, 3, we push!" Išstūmėm vaikinus į sceną

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Jei įdomu tai čia tikrai Ohio stadionas)

Parašykit kas patinka, o kas ne, kad galėčiau pakeist šitą istoriją į gerą!

Restart The Game  IIWhere stories live. Discover now