32

4.2K 310 35
                                    

-Taip!-ji suriko jam net nespėjus paklaust.
-Aš-aš net nepaklausiau,-sutriko.
-Nesvarbu! Aš sutinku!-suriko puldama jam į glėbį ir jį pabučiuodama.
-Tai ačiū dievui, kad sutinki,-sukikeno ir užmovė jai ant piršto žiedą.
-El, ką tu darai?-paklausiau prie jo pritūpus,-Juk....juk jis...juk jis Louis,-pamosikavau rankom.
-Tu dar jam neatleidai?!-išsižiojo mūsiškiai. Visi iki vieno.
-Ne, kodėl turėčiau?-susiraukiau.
-Aš nebeturiu įdėjų,-iškėlė rankas į viršų Niall prieidamas arčiau.
-Bet-t, juk mes buvom tikri,-sumikčiojo Beth.
-Negadinkim tavo vestuvių ir atšvęskim,-nusijuokiau ir visi nusisuko nuo mūsų.
Tikroji šventė prasidėjo.

^Kitais metais^
^Vasario 14^(Sori už tokį peršokimą)
-Taigi, Luanna, kas kam šį kartą piršis?-paklausė nusijuokdama Beth kai visos merginos gulėjo būtent ant mano sofos, o vaikinai buvo išgrūsti į virtuvę, nes dabar mergaičių rytas.
-Nežinau,-pakilnojau pečius,-Ei, vaikinai!
-Ką?!-atšaukė atsisukę.
-Ar kažkas planuoja pirštis?!-paklausiau pakėlus galvą į juos.
-Nemanau!-atrėkė Harry.
-Ne, nemanau,-atsakiau atsisukus į Beth.
-Aišku,-nusijuokė.
-Apie ką jūs šnabždatės?-primerkė akis žiūrėdama į vaikinus Gabi.
-Apie nieką!-vienu metu visi atsakė.
-Ar jūs turit paslapčių nuo mūsų?-paklausiau susiraukus.
-Ne!-atrėkė Niall.
-Ar jūs meluojat?!-dabar supyko ir Len.
-Ne!-iškart suriko Josh.
-Kažkas čia įtartino,-suburbėjau.
-Mes kalbam apie Len ir Josh, viskas,-paaiškino Liam.
-Nebandyk pirštis,-pasakiau iškart.
-Ką?-sutriko.
-Nebandyk jai pirštis šiuo metu. Ar kadanors! Nenoriu tavęs šalia jos visą gyvenimą mane nervinant,-atsakiau.
-Negali būt,-pavartė akis.
-Be to, jai tik 20 tad ne,-tariau rimtai,-Jokios santuokos ir jokių vaikų iki mažiausiai tada kai galėsi gert Amerikoj.
-Skambi kaip kokia mano mama,-akis pavartė Len.
-Kolkas ir esu už ją tad jokių vaikų ir santuokos,-atkirtau.
-Nebijok, nesiruošiu dar tuoktis,-nusijuokė iškeldama rankas.
-Bet vaikus tai gaminat?-ši išpūtė akis, o vaikinai virtuvėje pradėjo juoktis isteriškai.
-K-ką?-sumikčiojo išraudus.
-Oj taip, mažoji pussesere, aš girdžiu viską,-pamerkiau jai akį, o Josh sėdintis iš juoko besiraitančių vaikinų daužė galva į stalą iš nevilties,-Pats laikas jums suprast, kad aš visdar čia gyvenu.
-O dieve!-suriko Harry nesustodamas juoktis. Visi šeši vaikinai buvo paraudę nuo žvengimo, bet merginos neatsiliko. Šios irgi kikeno nesustodamos.
-Šaaa!-sušnypštė visa raudona ir susigėdus.
-Nu ką? Pasakoju ką girdžiu,-patrūčiojau pečiais ir visi dar labiau pradėjo žvengti.
-Baik! Jau visi suprato! Gana!-suriko Josh.
-Taigi čia visi draugai,-atsakiau su šypsena.
-Nesvarbu!-sukliko Len ir užšoko ant manęs bandydama su pagalve uždusint, kas jai nelabai sekėsi.
-Gerai, gana,-nusijuokė Beth nutraukdama Len nuo manęs.
-Niall,-suzyziau,-Mes šiandien kažkur eisim?
-Jop,-atsakė kėdėje atsisukdamas į mane.
-Ar būtina?-zyziau.
-Taip,-atsakė su maža šypsena.
-Nuuuu aš tingiu,-mykiau.
-Nieks nesakė, kad turi pasirinkimą,-nusijuokė.
-Ahhhh!-suurzgiau ir sukryžiavau rankas.
-Ar Niall ką tik suvaldė pačią Luanna Perez?-paklausė išsižiojęs Harry.
-Neprisikalbėk, nes priversiu gailėtis,-atkirtau piktai.
-Tyliu,-iškart pasakė lyg tai būtų gyvybės ar mirties klausimas.
-Turėtum,-suburbėjau ir sukritau į sofą užsisukdama į sofos šoną su pagalvėm ir užsiklodama dekiu.
-Ar tu tikrai dabar miegosi?-nusijuokė El.
-Būtent tą ir darysiu,-sumurmėjau ir nebesiklausydama apie ką jie kalba bandžiau užmigt.

^Po kažkiek laiko^
-Luanna, kelkis,-mane judino Niall.
-Ne,-suburbėjau neatsimerkdama.
-Nagi, kelkis. Turi valandą susiruošt,-lengvai nusijuokė.
-Kam?-murmėdama paklausiau.
-Juk mes eisim atšvęst savo metų sukaktuvių ir valentino dienos,-atsakė lyg tai būtų akivaizdu. Nors pala, taip ir yra
-Nuu kaaam?-tingiai paklausiau atsisukdama į jį.
-Nes taip reikia,-nusijuokė,-Dabar eik apsirengt ir susiruošt.
-Kaip man apsiregt?-pasiklausu lėtai atsisėsdama.
-Taip, kad kai atsiminsi nebus gėda,-tarė su šypsena.
-Gerai. Prašau pasakyk, kad jie išėjo,-paprašiau pasitrindama veidą.
-Jop, jie išėjo,-nusijuokė sukrisdamas šalia manęs ir apkabindamas mane per liemenį.
-Ačiū dievui,-nusijuokėm ir pabučiavau jį trumpam.
-Kada atleisi Louis?-paklausė iš niekur nieko.
-Pakankamai greitai manau. Tik nesakyk jam,-prisimerkdama pažiūrėjau jam tiesiai į mėlynas akis.
-Bet kada? Kokia jo "misija"?-paklausė  parodydamas kabutes.
-Paslaptis,-sušnybždėjau išsišiepdama.
-Nuu,-suzyzė,-Tai per jų vestuves?
-Sakiau greitai. Tik tiek,-patrūkčiojau pečiais.
-Nežinau, jų vestuvės po kelių dienų, kas reiškia jos pakankamai greitai,-tarė mąstydamas.
-Sužinosim tik tada arne?-nusijuokiau ir pabučiavus jam į žandų užbėgau į viršų persirengt,-Niall, o kur Len?-paklausiau jo iš antro aukšto.
-Pas Josh arba su Josh,-atsakė. Daugiau ir nesiklausiau ir nubėgus į savo kambarį pradėjau ruoštis. Galiausiai atrodžiau taip:

Lauke nebuvo labai šalta, todėl net nereiks striukės

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lauke nebuvo labai šalta, todėl net nereiks striukės.
-Galim eit!-surikau nusileisdama laiptais. Tik supratau, kad Niall irgi buvo antram aukšte. Turbūt ruošėsi jei mąstom logiškai. Jis atrodė nuostabiai.

Pamačius mane jo išraiška irgi buvo nuostabi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pamačius mane jo išraiška irgi buvo nuostabi.
-Atrodai nuostabiai,-abu vienu metu pasakėm ir iškart pradėjom juoktis.
-Gerai, važiuojam. Šį kartą mano mašina,-tarė ištraukdamas raktelius iš kišenės ir juos parodydamas.
-Gerai.....Aš vairuoju!-surikau grwitai pagriebdama raktus jam iš rankų ir pasileisdama bėgti.
-Ne!-sukliko, bet kai jis surrgavo buvo pervėlu, nes jau sėdėjau prie vairo.
-O taip!-surikau besijuokdama.
-Nagi! Tai mano mašina,-pyko.
-O kai tu mano raktelius vagi kiekvieną kartą tai viskas puiku ane?-pakėliau antakį.
-Taip, aš vyras ir turiu tave veštis į pasimatymą,-aiškino nelipdamas į mašiną.
-Pirma - tu berniukas. Antra - lipk į mašiną, nes man vienodai ką manai,-atkirtau ir šis suurzgęs atsisėdo šalia manęs.
-Tu bent žinai kur važiuoti?-paklausė dabar pagaliau su šypsena.
-Į McDonald's,-nusijuokiau iš jo išraiškos,-Niall, aš tave pažįstu. Tai akivaizdu.

Pavalgius mes galiausiai ruošėmės važiuot kažkur kitur, bet Niall atimė raktelius ir nepasidavė, todėl dabar vairavo jis.
-Tai kur dabar?-paklausiau.
-Ten pat kaip praeitais metais,-pasakė.
-Aišku,-atsakiau ir tiesiog žiūrėjau kelią kaip ten patekti.
Sustojom vėl tam pačiam miške prie kažkokio takelio.
-Nagi, einam,-paragino.
-Kodėl nevažiuojam mašina?-paklausiau, nes takas kuriuo ėjom buvo neįtikėtinai tvarkingas, platus ir gražus.
-Nes eiti smagiau,-atsakė. Atėjom į tą patį tuščią plotą kaip ir praeitais metais. Tik dabar jis lyg buvo praplatintas ir sutvarkytas. Greit priėjau prie krašto pažiūrėt į statybas kur jau beveik buvo pabaigtas statyt Styles šeimos namas.
-Jis milžiniškas,-pasakiau žiūrėdama.
-Jop,-atsakė,-Aš toks laimingas, kad tu su manim, Luanna.
-Aš irgi, Niall. Niekada negalvojau, kad tave mylėsiu, bet taip yra,-tariau su šypsena žiūrėdama į tolį.
-Žinau, aš ir. Todėl noriu paklaust tavęs vieno klausimo,-tarė.
-Žinoma,-atsakiau.
-Luanna,-tarė lyg laukdamas manęs kol atsisuksių,-Tai ar būsi su manim amžinai?-paklausė kai atsisukau ir pamačiau jį klupintį ant vieno kelio su dėžute rankoje. O ten buvo žiedas,-Ar gyvensi visą savo gyvenimą su manim, nes tai yra mano didžiausia svajonė?

Tada......
Nuomonių kaip visada!

Restart The Game  IIWhere stories live. Discover now