^Sausio 1^
^Newyork^
-Taigi, paaiškink, ką mes čia darom?-paklausė Len kai jau taxi važiavom link seno gero koledžo.
-Man įdomu ar čia visdar vyksta mano šventė,-atsakiau pažiūrėdama pro langą.
-Tau tiesiog buvo įdomu ar vyksta kažkokia šventė ir skridai dvylika valandų tik dėl to?! Tu gal neturi kur pinigų leist?-išsižiojo.
-Gal ir neturiu,-nusijuokiau,-Gyvenu viena karta, tad darau ko tik užsinoriu, be to, ši šventė ypatinga.
-Negali būt,-suburbėjo.
-Negi pyksi, kad išleidau savo pinigus savo norams?-juokiaus.
-Jei taip švaistai, tai geriau duok man juos,-suburbėjo.
-Neburbėk, aš ir taip jau paskutines dienas už tave moku, bei priimiau tave į darbas, kas reiškia, kad mokėsiu tau algą,-suprunkščiau.
-Taip taip, tyliu,-atsiduso.
-Neliūdėk, pasilinksminis, o jei ir nebus tos šventės bentjau pasibūsim Newyork'e. Čia tu niekada nebuvai,-priminiau.
-Pasiduodu,-dabar ir ši nusijuokė,-Taigi, kas per ypatinga šventė?-paklausė kai mes jau išlipom ir aš sumokėjau vairuotojui.
-Na matai, kai čia mokiausi,-parodžiau į visur ir apsisukau ant sniego,-Buvau pati kiečiausia.
-Patikėjau,-suprunkštė.
-Rimtai, buvau futbolo komandos kapitonė ir pati fainiausia mergina čia,-apsigyniau.
-Man reikės įrodymų,-tarė.
-Gerai, parodysiu visus apdovanojimus kuriuos laimėjom,-patrūkčiojau pečiais.
-Prie kurių prisidėjom ir mes,-tarė balsas už mūsų. Atsisukom ir pamatėm visus musiškius kurie ėjo čia su manim.
-Ką jūs čia darot?!-apsidžiaugiau.
-Na, mūsų geriausios draugės gimtadienis,-pradėjo Jake ir mane apkabino pakeldamas.
-Ir mes norėjom patekt į šventę kurią pradėjom,-pabaigė Niall taip pat mane apkabindamas ir pakeldamas.
-Tai kas čia per šventė?-nebeiškentė Len kol aš visdar apsikabinėjau su visais.
-Dar jai nepasakei?-nusijuokė Liam, o aš tik papurčiau galvą,-Tai nutiko seniai seniai,-pradėjo pasišaipydamas.
-Kai mes dar buvom jauni ir mokėmės čia,-pratęsė Jake.
-Šiame universitete atsirado nauja pirmakursė vardu Luanna Perez,-tariau aš.
-Ji buvo pati kiečiausia ir pirma mergina patekus į futbolo komandą ir netgi tapus jos kapitone,-toliau kalbėjo Beth.
-Ji apgaudinėjo ir erzino visus iki vieno mokytojus,-pasakė Louis.
-Sulaužė man nosį,-sumurmėjo Josh.
-Ir ta jos gimtadienio proga vyksta šventė kiekvienais metais būtent šią diena,-pabaigė Niall.
-Rimtai?-nusistebėjo.
-Einam į vidų,-pradėjau eit link durų,-Pamatysi apdovanojimus,-visi atėjom iki apdovanojimų lentynos. Ačiū dievui, kad dabar paskaita ir visur tylu ir tuščia.
-Ir čia viskas laimėta tada kai atėjot jūs?-nusistebėjo Len su Gabi.
-Kai atėjau aš tiksliau. Dėl manęs čia visi tie laimėjimai,-pasigyriau.
-Wow, jų belenkiek,-niekaip akių negalėjo atitraukt Gabi. Greit pasigirdo balsai iš gretimo kolidoriaus kas reiškė, kad žmonės ateina.
-Bėgam,-greit pasakiau ir visi išbėgom laukan,-Gabi arba Len, jūs dabar turėsit sužinot kur vakarėlis vyks,-pasakiau.
-Kodėl mes?-suairaukė.
-Todėl, nes jūsų čia dar nieks nematę ar pažįstą,-paaiškinau ir parodžiau joms eit į vidų. Šios atsiduso, bet padarė kaip liepta. Palaukėm penkias minutes ir šios grįžo atgal tik dabar su lapeliu rankoje.
-Gavom skrajutę,-pamosikavo man prieš nosį. Paimiau ją ir pradėjau skaityt.
-Vyks vienam iš didžiausių klubų mieste. Jie tikrai tai priėmė rimtai,-nusistebėjau.
-Kaip gi nepriimsi, juk tu Luanna P..,-ažčiaupiau Josh.
-Josh, užsikišk. Baigi užknist,-suburbėjau.
-Pasijutai mano vietoj,-atkirto.
-Ar jūs visada taip pykstatės?-paklausė Gabi.
-Nuo pat pradžios pirmo kurso,-atsiduso Beth.
-Kodėl?-paklausė dabar jau Len.
-Nes jų pirmas susitikimas taip pat nebuvo puikus,-atsakė Liam.
-Kas buvo?-neatstojo.
-Mes susilažinom, kad neįmušiu į vartus - aš laimėjau. Taip patekau į komandą, nes tavo tėtis viską matė. Po maždaug valandos aš jam sulaužiau nosį,-paaiškinau aš.
-Vos nesulaužei,-nepasidavė.
-Pala, jos tėtis?-sutriko Louis.
-Henris yra jos tėtis - mano dėdė,-pavarčiau akis.
-O jis visdar čia?-paklausė.
-Ne, išėjo į pensiją dėl ligos,-liūdniau atsakė Len. Greit ją apkabinau per pečius.
-Šeip tai jau galim važiuot į tą klubą. Pagal skrajutę, kalba greit prasidės. Nenoriu jos praleist,-sukikenau.^Klube^
Tiką įėjom ir viskas atrodo įspūdingai. Baras paruoštas ir ten sukiojasi barmenai ir barmenės, o žmonių prisirinkę daug daugiau nei pirmą kartą.
-Bus smagu,-sumurmėjau ir patryniau rankas.
-O ne,-sumurmėjo Harry. Prasigrūdau į priekį aišku susikišus savo plaukus į kepurę, kad nesimatytų. Nors vistiek čia buvo pakankamai tamsu. Kažkoks vaikinas atsistojo ant pakilos su mikrofonu.
-Sveiki visi, ir vėl susirinkę į mūsų kasmetinė koledžo šventė. Jau ketvirti metai mes visi kartu susirenkam prisiminti mūsų legendos Luannos Perez. Jei kas nežino, tai ji čia mokėsi prieš du su puse metų ir buvo pati kiečiausia mergina. Man pačiam teko tai pamatyti, nes buvau ten. Ji pateko į futbolo komandą ir pagerinus dar vieną mūsų žvaigždę - Niall Horan kurį galit žinot iš garsiausios grupės pasaulyje, tapo komandos kapitone. Išvedė mus į pergales, bei garsino mūsų mažą koledžą kuris dabar pripyldytas studentų. Neklausė, bei atsikirtinėjo mokitojams ir vistiek sugebėjo gaut gerus pažymius lakstydama po vakarėlius, bei išgertuves,-pabaigė kalbėt ir aš buvau priblokšta,-Gal kas nors norėtų ką pasakyt prieš prasidedant visam veiksmui?
-Aš!-iškart surikau ir pakėliau ranką. Jis man parodė užlipt ant scenos ir taip aš ir padariau,-Jis jau papasakojo apie Luannos praeitį, bet ar žinot kas vyksta dabar? Ji turi garsiausią pasaulyje viešbučių liniją, ir jie nuostabūs. Pati ten buvau. Tapo mūsų garsiųjų dainininkų iš One Direction vadybininkė ir kiek žinau ji čia atvažiuos su jais kartu,-sušnybždėjau į mikrofoną.
-Iš kur žinai?!-sušuko kažkas iš toliau.
-Tu manim netiki?-pavaidinau.
-Netikiu, nes nėra įrodymų, kad ką nors apie ją žinai,-nepasidavė.
-Nori įrodymų savo visam gyvenimui?-pakėliau antakį, bet nesu tikra ar jis tai matė.
-Dar ir kaip,-sukryžiavo rankas.
-Galit šviesas nukreipt į mane?-paprašiau darbuotojų kurie čia ir dirbo su technikom. Į mane atsuko ryškiai baltą lempą,-Na matai, aš manau, kad žinau ką darysiu, o ko ne,-nusijuokiau ir nusiimiau kepurę paleisdama savo plaukus. Pasigirdo gąstelėjimai, plojimai ir net klyksmai.
-Neįtikėtina, pati Luanna Perez atvyko į savo šventę!-rėkavo tas pats vaikinas ant scenos.
-Dabar šššš,-bandžiau nutyldyt ir visi manęs klausė,-Dabar pagalvokit, juk aš negalėjau atvažiuot viena argi ne?
-Jie čia?!-kažkokia mergina suklykė.
-Dar ir kaip! Atrikit pas mane draugužiai, juk čia nebešventėm jau du metus!Kaip visada, NUOMONIŲ!!!
YOU ARE READING
Restart The Game II
Fanfiction-One Direction? Kas per kvailys galėjo sugalvot tokį pavadinimą?-juokėsi mergina už durų. -Ar tai?-pradėjo Harry. -Ne,-išpūtė akis Louis. -Juk tai neįmanoma,-papurtė galvą Liam. -Ji čia. Ji grįžo,-mano akys suspindėjo. ************* Kad ir kiek laik...