^Po kelių dienų^
-Taigi, šis namas oficialiai mūsų?-nusistebėjo Josh kai mes visi įžengėm į tuščio namo vidų.
-Šeip tai, šis namas oficialiai mano,-atkirtau apsižiūrėdama aplink. Čia buvo tuščia, tik sofa, stalelis ir spintelė svetainėje, stalas ir spintelės virtuvėje, o miegamuosiuose turi būti tik lovos su drabužinėm. Nu ir dar vonios kambariai su dušu, kriaukle ir tuoletu.
-Na tada ir mano, nes aš tavo vaikinas,-pridėjo Niall taip pat žvalgydamasis.
-Bet ne vyras kas reiškia, kad šis namas tik mano ir aš betkada galiu jus išspirt,-išsišiepiau.
-Ačiū nereikia,-sarkastiškai nusišypsojo Beth.Kai visi galutinai apžiūrėjo milžinišką namą. Gal vilą? Mes nusprendėm susipirkti reikalingus daiktus į čia. Netgi baldus. Vistiek dar buvo antkstus rytas. Nesijaudinkit, miegojau mašinoje. Visi vėl važiavo tą kelią į vieną iš didžiausių namų apyvokos parduotuvių (panašiai į Ikea). Kiekvienas pasiėmęs po vežimą išjudėjom apsipirkimui. Galiausiai visi išsiskirstė. Aišku, kad visi užbalsavo jog baldus svetainei pirksim mes su Niall, o šie tik savo kambariams, tad mums buvo darbo dvigubai. Kai jau buvom susirinkę baldus ėjom link smulkmenų. Pirma priėjom dažų skyrių kur jau sukinėjosi Len su Niall.
-Nu, kokia spalva norėsi dažyt?-paklausė Niall įvažiuodamas į skyrių.
-Dažom po pusę kambario. Viena tavo kita mano. Kaip ir spintos. Taviškė tavo pusėje, o maniškė mano,-pasiūliau.
-Joo,-sutiko,-Aš noriu žalsvos.
-Rimtai?-suprunkščiau,-Aš mėlynos.
-Ryškios ar šviesios?-pakėlė antakį paklausdamas.
-Noriu žydros kaip Josh,-pasakiau ir Josh iki šiol į mus nekreipęs dėmesio susiraukęs atsisuko.
-Ei,-nepatenkintas suburbėjo.
-Gerai gerai. Rinkitės toliau,-nusijuokiau ir įdėjau mano spalvą šalia Niall į tuščią vežimą kurį vairavau aš. Niall buvo su pilnuoju. Sekundę pagalvojus paėmiau dar vieną skardinę žydros ir atidariau.
-Luanna, ne,-sušnybždėjo Niall iš manęs besijuokdamas. Priėjau arčiau jo.
-Apsuk vežimus ir pasiruošk bėgt,-sušnybždėjau jam. Šis sukikenęs palinksėjo.
-Ei, Josh, gali trumpam palaikyt?-paklausiau šalia jo.
-Taip, aha,-pasakė ištiesdamas rankas kol visdar klausė Len ir ką ji kalbėjo. Ir aš apversdama dažų skardinę įdėjau jam į rankas.
-Dabar!-sušukau Niall ir mes pradėjom bėgt palikdami besikeikiančius Len su Josh.
-Kam?-paklausė besijuokiantis Niall kai jau buvom tolokai.
-Man buvo neįdomu,-patrūkčiojau pečiais toliau viską apžiūrėdama, o Niall smurmėjo kažką panašau į:"Dar bus", bet nekreipiau dėmesio į tai. Kai pabaigėm rinktis visus niekučius mes abu nusprendėm, kad galim eit susimokėt. Kasininkė nuskanavo vjsus mūsų daiktus kurių buvo daug, o pinigų suma turėjo daug skaičių. Jop. Tiek skaičių, kad ta Luanna kuri visdar mokėsi koledže nebūtų sugalvojus, jog galės sumokėt. Jau traukiau savo kortelę iš piniginės, bet Niall mane sulaikė.
-Ne, tu jau ir taip pirkai namą,-nusišypsojo.
-Ne, aš sumokėsiu,-atsakiau. Žinot kaip kokiam filme. Dabar ginčysimės kuris mokės.
-Aš reikalauju,-nepasidavė. Dabar buvo pats laikas man sakyt tą patį, bet ar taip bus?
-Kaip nori,-patrūkčiojau pečiais ir pasiėmiau daiktus kurie buvo sukrauti į vieną iš vežimų ir dar du palikau Niall. Nežinau kaip jis juos paveš, bet......
Nuvažiavau iki informacijos ir laukiau Niall. Šis vos neįsidauždamas į žmones einančius šalia atėjo iki manęs. Sumokėję papildomų pinigų mes užsisakėm kaip ir paslaugą, kad sudės mūsų daiktus į sunkvežimį ar autobusiuką ir sekant mus atveš juos iki kur reikia. Jų buvo tikrai perdaug, kad tilptų į mano mašiną. Išėjom į lauką ir radom visus kitus laukiant pasirėmusius, atsisėduaius ar net rūkančius.
-Nuo kada jūs rūkot?!-susiraukiau žiūrėdama į Josh su Louis.
-Nuo pakankamai senai,-atsakė Louis išpūsdamas dūmą.
-Nu tu tai man vienodai, bet tu!-pirštu dūriau į Josh.
-Aš?-sutriko.
-Kaip tu drįsti leisti tą nuodą iš savęs į mano pusseserę?!-supykau.
-Tai taip neveikia,-atsakė.
-Ir tu su tuo sutinki?-paklausiau atsisukus į Len.
-Tai jo gyvenimas,-patrūkčiojo pečiais.
-Kaip tu iš vis drįsai bandyt su manim lažintis kuris išgyvens pirmas?-nesuprasdama.
-Nes taip ir bus,-atsakė lyg tai būtų akivaizdu.
-Ne nebus, kai jaučiu tavo plaučių vėžį nuo čia,-atkirtau.
-Gerai, tada aš baigiu,-tarė padėdamas cigaretę visdar nūkstančią ant peleninės,-Ir oficialiai lažinuos, kad gyvensiu ilgiau nei tu,-ištiesė ranką.
-Ir aš sutinku. Ką gauna laimėtojas?-pakėliau antakį.
-Įrašą kurį įrašysite namie, bet laimėtojas jį gaus tik tada kai kažkuris mirs,-pasiūlė Beth.
-Ir tame įraše bus pasakyti tik patys nuoširdžiausi ir nuostabiausi dalykai vienas kitam. Ką turit omeny sakydami, o ko ne, ką vienas kitam ištikrųjų reiškiat,-pridėjo susižavėjusi El.
-O dieve ne,-atsidusau.
-Dar ir kaip,-pasakė išsišiepus Gabi perkirsdama mūsų pasirodo visdar sukabintas rankas.
-Blet!-abu vienu metu sušukom.
-Haa ha ha,-pradėjo juoktis visi.
-Varom! Mūsų sunkvežimiai išvažiuoja!-parodžiau į sunkvežimius kurie paliko savo garažus.
-Tai jūs važiuolit, o mes atvarysim rytoj,-nusijuokė Beth.
-Pala ką?-sutriku.
-Jūs ten susitvarkykit. Mes šiandien tingim,-atsakė Harry.
-Nu ir gerai-atsakiau ir mes nuėjom iki mašinos.Kai grįžom darbininkai sunešė visus daiktus. Sudėliojom į grupes visas dėžes. Kievienos poros atskirai.
- Sakei buvo neįdomu, -tarė Niall.
-Nu tu žinai, kad man nepatinka parduotuvės, -tariau aš.
- Maniau tau viskas įdomu, jei su manim,- Niall liūdnu šuniuko veidu pratarė.
- Kvailuti tu, dėl to ir sutikau eiti, - apkabindama Niall virš pečiu sušnibždėjau jam į ausį.
Atsitraukiau. Pažvelgiau Niall į akis, toje gilioje žydrynėje aš pamačiau didžiulę meilę ir.. dar kažka, kas būna žvėriu akyse, kai jie pagauna grobį. Aš ir buvau tas grobis.
- O, Niall pagavo vargšę stirnelę Luanna, - koketiškai nusišypsojau savo vaikinui.
Staiga Niall su tokiu geiduliu mane prisitraukė. Jis pradėjo mane bučiuoti į lūpas, vėliau ėmėsi kaklo, raktikauliu linijos.
- O, Niall, paliksi man nasosa,-dūsavau aš.
Niall'as tik kreivai šyptelėjo ir pradėjo mane stumti link sofos. Mes pradėjome lupti vienas nuo kito rūbus: skrido ant žemės Niall marškiniai, mano maikutė, liemenėlė. Galiausiai likome tik su džinsais. Rankomis pradėjau glostyti Niall pilvuką. Užčiuopiau ryškų sixpacka ir nesustodama bučiuotis nutraukiau žemyn jo džinsus, apatinius, galiausiai kojines. Tuo pat metu tai darė ir Niall, kol galiausiai pradėjome glamonėtis nuogut nuogutėliai. Pajutau jo daiktą standėjant ir remiantis į mano pilvą. Niall užsidėjo lubrikanto ir aš pasiruošiau jo įėjimui į mane. Pajutau, kaip mane užplūsta tas nuostabus jausmas, kai tave užpildo iš vidaus. Pradėjome vienodai judėti pirmyn-atgal, nesustodami bučiuotis.
- Giliau, Niall, aš jau gi senai nekalta,- paskatinau jį.
Niall pradėjo judėti dar greičiau ir vis gilyn skverbtis į mane. Nebegalėjau sulaikyti savo šūksnių, garsių dejonių. Kai Niall baigė manyje, aš dar truputį jį pabučiavau ir nuskubėjau į tualetą atlikti būtinų reikalų. Grįžusi išgirdau Niall sakant:
- LuLu, tu pati geriausia partnerė kurią aš sutikau per visą savo gyvenimą.Prašom......
Ačiū pervbronzeMartis už dalies pabaigą. Rašykit ar norit tokių dalių dažniau, ar kaip tik nenorit. Tiesiog gavau tokį prašymą. Parašykit ką manot.
YOU ARE READING
Restart The Game II
Fanfiction-One Direction? Kas per kvailys galėjo sugalvot tokį pavadinimą?-juokėsi mergina už durų. -Ar tai?-pradėjo Harry. -Ne,-išpūtė akis Louis. -Juk tai neįmanoma,-papurtė galvą Liam. -Ji čia. Ji grįžo,-mano akys suspindėjo. ************* Kad ir kiek laik...