18

4.9K 322 21
                                    

-Ką?-paklausė truputį išsigandęs.
-Žinai ką? Žinai ką?-priėjau arčiau krašto ir apsisukau,-Tu man taip pat patinki.
-Tikrai?-apsidžiaugė.
-Taip!-surikau ir išgirdau aidą sklindantį tolyn.
-Yees!-šis taip pat suriko ir atsistojo. Apsikabinok ir atsitiko tai ko tikrai buvo galima tikėtis. Mes pasibučiavom. Jop, tai įvyko. Bet tai jautėsi teisinga. Gal, kad tipo su teisingu žmogum? Kažkas tokio,-Am, nu tai gal kaip ir norėtum būti mano mergina?-paklausė visdar manęs nepaleisdamas iš rankų.
-Tai žinoma,-išsišiepiau ir dar kartą jį lengvai pabučiavau,-Važiuojam?
-Jo, bet aš visdar vairuoju,-nusijuokė ir pradėjo bėgt link mašinos.
-Ei, aš dabar noriu vairuot!-pradėjau jį vytis.
-Niekada!-atrėkė kai jis jau buvo beveik prie mašinos. Teko pasiduot kai jis jau sėdėjo vairuotojo sėdynėj.
-Man reikia vėl pradėt sportuot,-pasakiau uždusus atsisėsdama į keleivio sėdynę.
-Ne nereikia, man patinka kai galiu tave aplenkt,-sukikeno išsukdamas iš miškelio.
-Užtat man nepatinka, tai užknisa. Buvau greitesnė už jus visus, o dabar turbūt lėčiausia,-pasakiau visdar giliai kvepuodama.
-Tu visdar greitesnė už merginas,-bandė paguost.
-Nu jo, bet jos niekada ir nebuvo už mane greitesnės,-atsakiau,-Bet man daug sunkiau. Jūsų kojos ilgesnės už viršutinę kūno dalį.
-Tai tipo ilgos kojos su plaukais?-suprunkštė.
-Būtent, jūs ilgos kojos su plaukais,-pradėjau juoktis garsu, bet prisiminiau vieną dalyką,-Blyn, visai pamiršau.
-Kas?-sutriko.
-Man reik kai kam patrugdyt,-sukikenau išsitraukdama telfoną ir paskambindama Josh.
J-Klausau?-suurzgė nematenkintas.
L-Sveikas, Josh, kaip tau sekasi? Kaip gyvenimas?-paklausiau bandydama nesusijuokt. Niall parodė įjungt garsiakalbį, tad taip ir padariau.
J-Luanna,-atsiduso,-Kodėl tu taip darai?-suzyzė.
L-Josh, toks gyvenimas,-nusijuokiau,-O dabar vežk ją namo. Tau šiam vakarui užtenka.
J-Ou nagi, Lu. Nebūk tokia,-zyzė.
L-Vežk, namo. Lauksiu ir tavęs, kad pasiimtum savo daiktus ir varytum iš mano namo kartu su visais,-pasakiau ir pabaigiau pokalbį.
-Kas čia buvo?-paklausė Niall.
-Pamatysi dar. Šiandien visi girsis kas jiems atsitiko. Tarp jų bus ir Josh su Len,-pasakiau nusijuokdama.
-Pala, Len su Josh?-išsprogdino akis.
-Jop, ir niekas to nepastebėjo? Tai taip akivaizdu,-suprunkščiau.
-Gabi su Liam yra akivaizdu,-pridėjo.
-Nu jo, taip pat kaip ir El su Louis,-toliau sakiau.
-Visi čia žiūriu susiporavo kažkaip,-šyptelėjo įsukdamas į mano gatvę,-Įdomu kaip Jake.
-Nežinia, gal dar ir šis susirado ką nors. Reiks paklaust,-sukikenau ir išlipau iš mašinos kaip ir Niall. Atrakinau namo duris ir įėjau vidun. Čia buvo tamsu ir tylu, kas pranešė, kad čia dar nieko nėra. Niall padėjo mašinos raktus ant spintelės į raktų krepšelį bei nusiimė striukę. Aišku dar ir nusispyrė batus, bet po to tvarkingai juos padėjo ant kilimo. Tą patį padariau ir aš tik mano batai liko pamesti netvarkingai. Nuėjom į virtuvę ir atsidarius šaldytuvą pakėliau galvą į aukščiausią skyrių.
-Ko norėsi?-paklausiau žiūrėdama į butelius.
-Per didelis pasirinkimas,-nusijuokė.
-Nemanai, kad mes perdaug juokiamės?-paklausiau šyptelėdama ir paimdama vieną iš butelių.
-Mes bentjau ilgiau gyvensim,-trūktelėjo pečiais ir atsisėdo ant vienos iš baro kėdžių laukdamas kol įpilsiu ir jam. Atidariau spintelės duris paimtis taureles, bet negalėjau jų pasiekt.
-Kam aš jas taip aukštai užkėliau?-sumurmėjau.
-O rimtai? Kodėl?-paklausė Niall.
-Nu matai, kai gerdavau viena man nereikdavo taurelių. Gerdavau iš butelio arba paprastos stiklinės. Šias turiu tik dėl etiketo ir jei kažkas paprašys,-paaiškinau.
-Na aš jų naprašau tad einam žiūrėt futbolo,-pasakė Niall ir pagriebęs butelį išlėkė į svetainę.
-Palauk manęs gi,-nusijuokiau ir nubėgau paskui jį. Užšokau ant sofos ir pusiau Niall.
-Ou,-suinkštė.
-Tik nereikia,-suprunkščiau ir normaliai atsisėdau atsisukdama į jau įjungtą televizorių. Šis atidarė butelį ir atsigėrė didelį gurkšnį,-Ei, palik man!
-Tik nepavydėk,-nusijuokė paduodamas man.
-Kaip kokie alchoholikai čia sėdim tiesiai iš vieno butelio gerdami,-pasakiau.
-Matai kur gyvenimas pakrypsta,-tarė vėl atsigerdamas,-Nuo super žvaigždžių iki alchoholikų ant sofos,-pradėjom juoktis. Ir žinoma tada kai bonka buvo tuščia mes nulūžom.

Beth pov.
Kažkaip apytiksliu metu mes visi grįžom pas Luanna į namus.
-Am, jums tipo reik šiandien išeit?-paklausė Len kuri jau sėdėjo ant laiptų su Josh, Jake, Gabi ir Liam.
-Jei Luanna atsikėlus - mes einam lauk, bet jei ji miega - mes liekam,-pasakiau. El atrakino namo duris ir či girdėjosi tik televizoriaus skleidžiami garsai. Visi nusirengę striukes ir batus nuėjom į svetainę kur radom nulūžusius Luanna ir Niall.
-Arba kažkam šiandien labai pasisekė, arba labai nepasisekė,-pasakė Harry.
-Ir dar žinoma, kad jie turėjo prisigert,-nusijuokė Gabi pakeldama tuščią butelį nuo žemės.
-Gera žinia ta, kad mes galim čia likt,-tariau ir niekur daugiau nieks nesigilino, tik nuėjo miegot kas kur.

Luanna pov.
^Rytas^
Atsikėliau ant sofos, o aplink save pamačiau tuos pačius veidus. Niall taip pat kėlėsi nuo sofos kol kiti žiūrėjo teliką, valgė pusryčius, kalbėjosi ir t.t.
-Aš jūsų nekenčiu,-suburbėjau ir visi atsisuko į mane,-Argi nesakiau išeit iš mano namų?-piktai paklausiau.
-Nusiramink, mes tuoj išeisim,-nusijuokė Beth.
-Nu gerai,-atsidusau,-Tai kaip tau vakar sekėsi, Josh?-pašaipiai paklausiau.
-Puikiai,-suburbėjo.
-Ką aš praleidau?-paklausė El ir Niall su manim suprunkštė.
-Nieko nieko,-pasakiau besijuokdama.
-Nu rimtai, kas buvo?-suzyzė Gabi.
-Josh, nori papasakot?-paklausiau.
-Ugh, Luanna vakar man sutrukdė pasimatymą,-suburbėjo.
-Šaunuolė,-nusijuokė Jake.
-Josh, kai ką praleidi,-pakračiau galvą į šoną,-Jums sutrugdžiau pasimatymą.
-Pala, ką?-visi išsižiojo.
-Paslaptis atskleista,-pamerkiau jam akį.
-Tai neįtikėtina,-pasakė Harry,-Josh su Len? Tu su Perez?-išpūyė akis.
-Taip taip,-suburbėjo,-Pats žinau.
-Gal dar kas nori ką nors atskleist?-paklausė Beth.
-Na, mes pora,-pasakė Liam apkabindamas Gabi per liemenį.
-Čia tai nenaujiena,-suprunkščiau.
-Kodėl?-sutriko.
-Nes tai akivaizdu. Žinojom, kad taip bus nuo tada kai Gabi su mumis išvažiavo į turą,-paaiškinau.
-Visai ne,-bandė apsigint.
-Gana, tęsiam,-mus pertraukė Beth.
-Na, mes su El vėl kartu,-pasakė išsišiepęs Louis, o El su dar didesnia šypsena palinksėjo.
-Vargšė El,-pasakiau su gailesčiu.
-Ką?!-visi atsisuko į mane.
-Kas yra? Man tiesiog jos gaila,-pasakiau.
-Tu visdar pyksti?-sutriko Liam.
-Taip, jis neįvygdė savo misijos,-paprastai atsakiau.
-Aš buvau įsitikinus, kad jam atleisi po šito,-pasakė Len.
-Aš irgi,-visi vienu metu pasakė.
-Nop.
-Tai viskas? Daugiau nieks neturi ką pasakyt?-paklausė Beth.
-Aš turiu,-iškėliau ranką,-Pagaliau susiradau vaikiną.

Džiaugitės, kad įkėliau. Viskas dėl jūsų.
Nepatingėkit parašyt savo nuomonių!!!

Restart The Game  IIWhere stories live. Discover now