Глава 8

165 31 4
                                    

Беше някъякъде... Отвори по-широко очи и видя...  Беше нощ. Нямаше Луна,  но наоколу  бе осветено от слабата, но все пак съществуваща, звездна  светлина. Беше в къщата на баба си. Позна,  защото си спомняше дървото,  до което  стоеше в момента. Докосна грапавата кора на стария Дъб. Спомни си за моментите,  които бе прекарала тук,  с баба си Линда. После всичко спря,  когато....   СТОП!!! Къде бе? Не бе в реалността?! Знаеше,  защото баща и бе отсякъл  Дъба преди години! Сънуваше ли?! Да,  определено! 

Огледа се наоколу. Всичко си бе като по старо му. Къщата си бе същата- неизмазана. Виждаха се керпичените тухли,  от които бе направена.

-Ехо! - Извика.
Отговори и само ехото.
-Бабо! Бабо! Бабо,  каде си! - Отново нищо. Чу  дращене.  Насочи погледа си към посоката на звука. Видя някой,  или по-точно неговата сянка.

Искаше да избяга,  но не можеше. Крещеше си:

"Бягай!!! Мамка му, бягай!"

Вместо да послуша себе си,  тя тръгна към сянката. Сякаш нямаше контрол над себе си. Сякаш нещо магнетично я теглеше към себе си с невидима нишка.

Приближи се.

-Извинете,  -подвикна на този, който се таеше в ъгъла на къщата- Какво правите тук,  в дома ми?!

Нищо. Отново ехо.

Никой не и отговори. Вместо отговор,  този,  чиято сянка се показваше,  продължаваше да стои до къщата,  макар и вече да бе спрял да дращи по стената.

Роуз се приближи на малко растояние от криещия се. Можеше да познае по дългата коса и тънкото тяло, че със сигурност бе момиче.

-Извинете,  какво правите в чужд дом?!

Момичето в сянката излезе от скривалището си и се приближи към Роуз.

-Чужд дом?!  Та аз живея тук. Вие се намирате в чужда собственост!

Дъха на Роуз спря, когато видя лицето на другото момиче.

Видя себе си.  Онова момиче приричаше на нея повече,  от колкото бе допустимо!

-Изчезвай от тук! -Извика и другата.-  Не можеш да имаш всичко! Тук е моя свят! Моя дом!  Това,  което ми остана, или по-точно,  това,  което ТИ ми остави.

Роуз продължаваше да гледа неразбиращо.

"Сън, това е сън!  Боже,  нека се събудя!

-Да,  Роза... така би било най-лесно! - Каза и "другата"


-Рози,  какво има? Има ли някой?!
Роуз  позна галеното си... позна гласа на баба си.

- Не, бабо! Няма никого! Просто.... никого! -В очите на двойничката се четеше лудост. Усмихна се лукаво.

Another Me (See Fear)Where stories live. Discover now