На следващшя ден, след училище, Роза се запъти към гетото, в което живееше, но се сети, че вървеше в грешна посока. Не, дома и наистина се намираше по посоката в която бе тръгнала, но вървеше в противоположната посока от болница " Анн- Мари". Бе си обещала, че ще отиде, за това "смени посоката та курса". По пътя реши, че не маже да отиде така- с празни ръце, за това взе букет с Калета, които бяха обвити в розов целуфан. Купи ги от цветар, продаващ китки на улицата.
Понеже бе решила да не използва градски, или какъвто и да е платежен транспорт, тя стигна до болницата с ходене пеша, което и отне тридесет минути.
Щом застана пред стъклената врата на болницата се огледа в прозореца на вратата. Приглади косата си и поизтупа дългата блуза, с която бе от вчера. Бутна вратата и влезе. Отиде до рецепционистката. Наложи и се да изчака околу двадесет минути, понеже пред нея стояха други хора, които чакаха да бъдат обслужени.
-Да, моля? -Рецепционистката се усмихна.
-Здравейте, търся Дрю.
-Моля?
-Търся Дрю. Вчера са го докарали. Останал е в инвалидна количка. - Заобяснява Роза.
-Да, да... За кого да предам?
-Роуз.
-Фамилия, моля?!
-Просто кажете първото ми име.
-Добре. - Дамата изгледа Роуз подозрителнж от глава, до пети.
Жената от рецепцията взе телефонната слушалка и избра един от бутоните на телефона.
-Извинявам се, никой не вдига. Може би е заспал, или излязъл. Елате по-късно.
-Но... не мога... времето ми е малко, бихте ли ми казали, номера на стаята, в коята е настанен?
-Опасявам се, че не мога. Само близките му имат право да знаят тази информация.
-Разбирам.
Роуз се отправи към изхода, когато чу звука на пристигнал асансьор.
-Роуз!
Тя се обърна. Гласът! Господи! Боже, това бе гласът на Дрю!
-Хееей! - Тя се отправи с усмивка към него.
-Какво правиш тук?! -Той се усмихна на свой ред.
-Нищо осабено... Просто сии минавах.
YOU ARE READING
Another Me (See Fear)
HorrorВсеки е двоен... има две лица. Независимо по какъв начин, той е двоен. Но когато наистина си такъв... когато другото лице непрекъснато се опитва да излезе... Когато го виждаш в огледалото... Когато живота си играе с теб, но ти не знаеш правилата на...