Глава 12

112 30 2
                                    

Таистина това за нея бе шок! Той,  в инвалидна количка?! Ноо,  какво я интересуваше?! Та тя не го познаваше. И все пак, той и се бе сторил добро момче. Не го заслужаваше. Никой не го заслужава...

След като се върна от шеста маса се чувстваше странно... беше я жал... От това,  което чу,  бе разбрала, че той бе в някаква частна болница тук, в тази част на града. "Анн-Мари",до колкото си спомняше. Част от нея искаше да отиде при него на свиждане,  но другата тотално отказваше. Та за какво му бе тя?! А и нямаше да я пуснат. Каква му бе тя?! Нито роднина,  нито приятел. Пък и може би той нямаше да я иска. Сигурно  той щеше  да си помисли, че тя просто му се подмазва,  за да може да и даде пари,  а тя не бе такава!  И все пак, човечността в нея казваше, че той заслужава тя да му отиде на свиждане. Нека Дрю види,  че тя му бе признателна. Нека види че тя не е  забравила неговата добрина.

Роуз зачеркна поредната поръчка с питиета от тефтерчето,  след това поднесе таблата с шест мартинита към маса номер 1 4.

Докато вървеше с подноса в ръка, реши: тя щеше да отиде. Бе длъжна. Той го заслужаваше. Пък и може би,  това щеше да я разсее от странните и страховити неща,  случващи се в живота и. Още утре. И без това вече нямаше работа след обед,  тъй като "Грила" бе затворил.

Another Me (See Fear)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt