След грила тя се запъти към стриптииз клуба. Щом влезе в малката гримьорна, отново чу клюките, отново я задуши тежкия дим от цигари.
Часовете тук бяха като всеки ден. Случваше се едно и също. Всъщност, навсякъде се случваше едно и също. Живота на Роза бе монотонен. Еднообразен... Е, ако изключим привидялите и се неща и онова момче. Приближи се до огледалото. Като вчера.Дебора се приближи до Роуз.
-Момиче, - изпусна облаче дим- някакво богаташче те вика. Седнал е на маса три. Я ми кажи, - наведе се над седналата на стола Роуз. - какво става? - Дебора приближи ухо, сякъш щеше да чуе някоя клюка. Издиша облаче дим, в лицето но Роуз. Нямаше ли да умре от толкова пушене!?
- Не знам за какво говориш!-Как да не знаеш?! Говоря за онова богаташче от снощи. Онзи, с кестенявата коса и коженото яке.
- Няма нищо. Сигурно... иска да ми каже нещо...
-Аха...- Дебора отметна тежката си, дълга до кръста плитка.- Внимавай, момиче, тези богаташчета на добро не вървят! Ще надуеш корема и после...
-Какво говориш?! -Роза не остави Дебора да се доизкаже. -Не те е ли срам! -Не искаше проблеми, затова се отправи към изхода на стаята.
Зад гърба си чу Дебора да казва:- На 16-17 години е и е стриптизйорка, а уж аз съм трябвало да да се срамувам! Пък и как бързо побягна само!
Роза отиваше към маса номер три. Бе раздразнена, поради обидите и намеците, които Дебора каза по нейн адрес. Сега със сигурност целия "дамски харем" щеше да я обсъжда.
-Хей! Здрасти! -Поздрави я той, когато тя застана пред него.
-Здрасти.
-Значи ъ-ъ... Ти дойде!
-Да. -Роуз кимна.
-Седни. -Дрю посочи стола срещу него.
Роза се подчини.
- На колко каза, че си? -Изчерви се.
- На деветнадесет.
- Не ми изглеждаш на толкова. -Засмя се. -Едва бих ти дал... детнадесет.
-Да-а... - Почеса се зад ухото. - Често ми го казват. Но, ако се замислиш, това е предимство. Някой ден, живот и здраве, ако стана на четиридесет, хората ще си мислят, че съм на тридесет и седем. Поправи ме ако греша. Не съм много добра в математиката.
-Не мога! -Вдигна той ръце. - И аз не съм много добър в нея.
-Леле!
YOU ARE READING
Another Me (See Fear)
HorrorВсеки е двоен... има две лица. Независимо по какъв начин, той е двоен. Но когато наистина си такъв... когато другото лице непрекъснато се опитва да излезе... Когато го виждаш в огледалото... Когато живота си играе с теб, но ти не знаеш правилата на...