Глава 6

128 35 1
                                    

Стоя пред вратата близо пет минути. Опитваше се да се успокои. Защо, по дяволите се изплаши толкова? Със сигурност това си бе от вчера, тя просто не му бе обърнала внимание. Нямаше защо да го свързва с привидялото и се предищната нощ. Просто съвпадение. Случваха се такива неща. Подсъзнанието и си играеше с нея. Някое дете просто бе надраскало вратата. Тук, в гетото бе трудно някоя сграда да остане ненадраскана. Приближи се до вратата. Сърцето и затуптя силно. Опита се да се успокои, но не можеше. Сърцето и продължаваше да бие . С трепереща ръка докосна "д"-то на "ДА". Това нещо бе мокро. Прясно...
"Или може би просто не може да засъхва"
По пръста, с който докосна буквата остана отпечатък. Роуз го доближи до носа си. Меришеше на нещо...тежко и странно...
"На смърт!"- нашепна някакъв глас в главата и.
Как изобщо миришеше смъртта?!

Все още трепереща, Роуз влезе в стаичката си. Взе своя блуза и я намокри. Излезе и започна да трие написаното.

След 10- минутно търкане, буквите изчезнаха.

"Най-накрая!"

Сградата бе двуетажна, а тоалетната бе на първия етаж. Трябваше да отиде по малка нужда, за това слезе. Тоалетната бе с кафява, олющена врата. Бутна вратата и чу познатото и изкръцване.
***







#ПРОЩАВАЙТЕ, че главата не е добра, но #ОБЕЩАВАМ, че следващата ще е по-интересна. В следващата глава... спойлерчета*барабани* Роза ще се срещне с приятелите на Дрю и с още едно момче.

ulianiliew2 предизвикагелството прието. (Тва с тоалетната... Идиотт)

Another Me (See Fear)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora