Keyifli Okumalar
Defne ve Ömer odalara dağılıp havuz için hazırlandılar. Aynı anda çıkdılar odalardan. Defne saçını topuz yaparak çıkmaya çalışıyordu odadan. Ayağını kapı kapanmasın diye kendine doğru gelen kapıyı durdurdu.
"Ay düşücem. Ömer şu kapıyı tutsana."
Ömer tatlı tatlı odadan çıkmaya çalışam kızıla bakdı. Gidip yardım etti. Kartı alıp odanın kapısını kapattı. Defnede o sırada saçını düzeltti.
"Havuz mu deniz mi?"
"Bana fark etmez. Her yürlü boğulcağım için."
"Ne dedim ben sana. Korkma."
"Çünkü sen varsın."
"Aynen hadi gidiyoruz."
İkisi beraber asansöre doğru yürüdüler. Asansör gelince ömer defnenin geçmesine izin verdi. Havuz katına gelince indiler. Hava soğuk olduğu için kapalı havuza gittiler.
Defne havuzun derinliğine bakınca "Yuh! 2 metrede nasıl yüzücem ben." dedi.
"Ben tutucam seni gel."
Defne ve Ömer üzerlerini çıkarınca ömer havuza atladı.
"Atla hadi tutucam ben."
"Merdivenden şey yapıyım ben."
"Atla öyle alışamazsın suya."
"Tut ama."
"Tamam gel."
Defne suya atlayınca ömer direk yakaladı. Defne ayaklarını ömerin beline , kollarını boynuna doladı. Ömer defneyi kendine doğru çekdi. Kollarını beline doladı.
"Çok soğuk su."
"Alışırsın."
Yaklaşık 5 dakika boyunca aynı pozisyonda kalınca ömer geriye doğru yüzmeye başladı.
"Dur dur dur! Napıyosun?"
"Yüzüyorum."
"Beni soktun havuza tutman lazım."
"Ben yüzerken tutucam dedim Defne sen öyle duruyosun."
"Tamam yüzcem tut."
Defne kollarını ve bacaklarını ömerden çekdi. Ömer defneye yüzmeyi öğretti. Kısa süre sonra havuzdan çıkarlar.
"Dondum dondum."
"Gel havluya saralım seni."
Ömer defneye havluyu verdi.
"Ayy!"
"Noldu?"
"Acıktım galiba."
"Şöyle yapalım. Odaya gidelim. Bi güzel duşlarımızı alalım. 1 saat sonra buluşalım. Öğle yemeği yiyelim. Ordan toplantıya gideriz."
"Olur. Bana uyar."
.....
"Defne hazır mısın?"
"Evet galiba. Şehir dışında ilk toplantı. Gerçi benim alanım değil ama olsun sonuçta asis-
"Adamlar geliyor."
"Ha sus diyosun."
"Yani."
"Öküzlükde zirveyiz yine Ömer bey."
"Öküz?"
"Ay pardon ben hiç öyle demek istememiştim."
"Adamlar geliyo dua et. Bunu sonra konuşucaz."
"Tamam sonra şey yapalım."
Adamların geldiğini görünce ikiside susdu. Masaya yerleşirler.
"Defne Hanım'dı değil mi?" Dedi gayet yakışıklı , genç adam.
Ömer rahatsız olmuşdu adamın bakışlarından. "Evet adı Defne."
Yakışıklı adamın yanındaki orta yaşlı , saçları ağırmak üzere olan adam konuşmaya başladı.
"Ömer bey biliyosunuz ki biz yeterince prestijli bir markayız. Ben diyorum ki ortak bi defileye katılalım."
"Neden böyle bi teklifde bulunuyosunuz?"
Yakışıklı adam söze atılır. "Her iki markada yeterince para kazanıyor diye biliyorum. Yani biz bu işi para için değil , marka değerini yükseltmek için yapmak istiyoruz."
"İletişimde kalalım. Ben bu teklifi bi ortağım Sinan'a sormalıyım."
....
Toplantı bitiminde Defne ve Ömer bi kafeye otururlar.
"Ne diyosun teklife?"
"Ben mi?"
"Evet."
"Bilmem. İyi bi teklif gibi duruyo. Tabi ben sizi yanıltmak istemem ama."
"O adamında bakışları hiç hoşuma gitmedi." Dedi ömer kıskançlığını saklamaya çalışarak.
"Neden gayet iyi birine benziyo."
"Beğendin yani."
"Ne alakası var Ömer saçmalama."
"Ben mi saçmalıyorum."
"Evet resmen adamdan hoşlandığımı düşünüyosun şuan."
"Hoşlanmadın mı?"
"Hayır tabiki saçmalama."
"Ee napalım? Toplantı yok , aç değiliz."
"Film izleyelim."
"Nerden bulucaz filmi Defne?"
"Gidip alalım. Odalardan birinde izleriz."
"Olur hadi. Filmi alalım benim odamda izleyelim."
"Korku filmi izlemem söyliyim."
"Romantik mi izliyelim Defne? Sıkıcı hayatımıza azcık hareket girer."
"Senin hayatın sıkıcı olabilir ama benim ki değil İplikçi."
"Tamam hadi gel sen seçersin."
Film almak için yola çıkdılar. Arabada da tartışma devam ediyordu. Sonunda araba durunca Defne konuşmayı bırakdı. Beraber dükkana girdiler. Raflara bakarken yanlarına bi adam yaklaşdı.
"Buyrun nasıl bi film bakmıştınız ben yardımcı olayım?"
"Siz bize hanımefendinin beğenebileceği türden filmler gösterir misiniz?"
"Tabiki. Şu tarafa doğru gidelim o zaman."
Defne sonunda bi korku filmi beğendi ve aldılar. Arabaya yerleşince gittiler. Otele gelince mısır , cips abur cubur türü şeyler aldılar ve Ömerin odadına gittiler.
"Ben bi üstümü değiştirseydim kaldım elbiseyle."
"Tamam sen git değiştir o sırada ben de değiştiriyim."
Defne odasına gitti üzerine rahat şortlarından üzerinede salaş t-shirtlerinden giydi. Tekrar Ömerin odasına gitti. Açılan kapıyla gördüğü manzara ile şaşkın kaldı.
"Gelsene."
"Ha geliyim."
"Sen geç yatağa ben üzerime bişey giyip geliyorum."
Defne yatağa yerleş ve Ömeri beklemeye başladı. Ömer filmi başlatıp defnenin yanına oturdu.
"Korkmak yok."
"Allah Allah. Korkuma mı karışıyosun?"
"Sayılır."
Filmin ortalarına doğru Defne korkmaya başladı. Her korkunç sahnede kafasını Ömerin omzuna kapatıyor ellerini koluna doluyodu. Ömer dayanamayıp defneyi göğsüne çekdi. Defne kafasını göğsüne yasladı. Burnunu boynuna yaklaştırıp gözlerini kapattı ve kendini uykunun kollarına bıraktı.
.........
Sınır ; 17 vote + 15 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni İstiyorum
ChickLitSeni istiyorum çünkü bana iyi gelen bir tek sensin. Seni istiyorum çünkü sensiz olmaz. Seni istiyorum çünkü senden başkası haram bana. Seni istiyorum çünkü SENİ SEVİYORUM... Değişik bi DefÖm kurgusu. +18 içerebilir.