Keyifli Okumalar
Defne gözlerini açtığında kendini Ömer'in kollarında bulmayı beklemiyordu. Tabi bide kızlarını ortalarında olamamasını. Yataktan fırlayıp bağırmaya başlar.
''Damla!! Eğer mutfağı dağıtıyosan fena olur!'' diye bi tehtit savurur. Ömer , Defne'yi bileğinden yanına çeker. Ağzından küçük bi çığlık kaçırır Defne.
''Ömer nıpıyısın?''
''Karımı öpüyorum.'' diyerek yüzüne denk geliş öpücükler kondurur.
''Yanlız aşkım. Biz daha evlenmedik.''
''Evlenelim o zaman.''
''Haa anladım. Biraz öküzleşmişiz. Hani evlenmek için teklif gerekiyo sonra ben evet veya hayır diyorum ya. İşte öyle ilerlemesi gerekiyo canım benim.''
''Defne çocuğumuz var bizim. Bugün gideriz bi tarih alırız. Sonra evleniriz.''
''Hayır.''
''Anlamadım?''
''Teklif yoksa Defne de yok canım.'' diyerek kollarından sıyrılır Defne. Mutfağa kızının yanına gider. Beraber kahvaltıyı hazırlarlar. Ömer de giyinip aşağıya iner. Ailecek ilk defa şirkete gidiceklerdir. Engeller olmadan. Kim ne der diye düşünmeden.
2 Gün Sonra
''Aşkım ne işimiz var burda?''
''Bekle biraz Defne. Çok sabırsızsın.''
''Ay ama merak ettim.''
Ormandan biraz uzaklaşınca çiçeklerin güzelleştirdiği , yemyeşil bi alana gelirler. Onlar için hazırlanmış bi masa vardır. Masanın üzeri güllerle kaplıdır. Defne mutluluk göz yaşlarını dökmeye başlamıştır bile. Alışamamıştır hala bu durumlarına. Yarın evleneceklerdir. Ama Defne hala şaşkındır. Ömer , Defne'nin sandalyeye oturması için sandalyeyi geriye çeker. Defne oturdukdan sonra o da yerleşir.
Yemekler büyük ihtişamla hazırlanmıştır. Yemek yemeğe başlamışlardır. İkiside konuşmuyordur heyecandan. Ömer en sonunda konuşması gerektiğini fark eder. Yanında hazırladığı hediyeleri teker teker çıkarmaya başlar. İlk önce kurumuş papatyalardan yapılmış bi taç çıkarır. Tacı eline dolandırırken konuşur.
''Ben bunu sen , ben , Damla ve Arda'yla gittiğimiz bi tatil köyünden senin için aldım. Hayalimde yani.''
Defne anlamamış gözlerle Ömer'e bakarken Ömer boğazını temizleyip Defne'ye uzatır.
''Arda kim?'' der Defne merakla.
''Oğlumuz.'' Defne'nin gözünden hala yaşlar akıyordur. Mutluluktan ağlıyordur. Ömer'e söz verdiği gibi. Sadece mutluluktan dökülüyordur göz yaşları. Ömer eline gelen elbise kutusunu masanın üzerine koyar.
''Bu da benim sakarlığım yüzünden mahvolan elbisenin özürü. Üzerine Arda'ya süt içirirken süt döküyorum yanlışlıkla. Sende üzülünce elbise alıyorum sana. Sende affediyosun beni.''
Defne masadaki kutuya uzanır. Tebessüm gönderir Ömer'e. Ömer eline gelen cam fanusu çıkarır. İçinde deniz kabukları ve yarıya kadar doldurulmuş kum vardır. Ömer Defne'ye uzatır fanusu ve konuşmaya başlar.
''Bunları da ailecek yaptığımız ilk tatilde topladık. Hep beraber.''
Ömer!İN ayağa kalkmasıyla Defne'de kalkar. Defne gözünü ayırmıyodur Ömerden. Cebinden yüzüğü çıkarmasıyla diz çökmesi bir olur. Ve ağzından şu lafları sarf eder.
''Öyle bi girdin ki hayatıma. Tüm eksikliklerimi tamamladın. Bana evlat verdin. Çok uzun süre ayrı kaldık biz. Ama tekrar bir aradayız. Biz bir olmaya çok yakışıyoruz Defne. Ve ben bundan sonra senden ayrılmak istemiyorum. Hayatımın sonuna kadar yanımda olmaya var mısın? Benimle evlenir misin?''
Defne gözünden dökülen yaşlarla kafasını evet anlamında sallar. Ömer yüzüğü taktıkdan sonra Defne'yle eşit hizaya gelir. Kollarını sarar kadının beline. Defne de çok gecikmeden dolar kollarını boynuna. Kafasını gömer boynuna. Kokusunu ciğerlerine kadar çeker. İnsanlar sigaraya nasıl bağlıysa ve bırakamıyorlarsa Defne'de öyledir onun için. Bağımlısı olmak can attığı tek şey.
Düğün Günü
Defne heyecanla kalkar yataktan. Ömer'in uyuduğunu görüne uyandırmak için şakaklarına bi öpücük kondurur. Kıpırdansa da açmamıştır gözlerini.
''ANNNEEEEĞĞĞĞ!! EVLENİYOSUNUZ KALKIN ARTIIKKK!!''Defne odaya bağırarak giren kızana şaşırarak bakar. Ömerse olduğu yerden sıçrayarak kalkar. Yatta oturur pozisyona gelir.
''Size de günaydın canlarım.''
''Baba kalksana evlenceksiniz daha.''
''Kızım tamam kalkıyoruz.''
Hep beraber aşağıya inip kahvaltı hazırlarlar. Yemek için yerleşirler yerlerine. Damla bi anda ''Ben kardeş istiyorum almaya gidelim yarın.'' demesiyle Defne olduğu yere japon yapıştırıcısıyla yapıştırılmış gibi hissetti.
''Babacım kardeş öyle alınıcak bişey değil. Biz anneyle-'' Defne bi anda lini Ömer'in ağzına kapatır ve bi çırpıda ''Leylek.'' der. Damla ve Ömer gülmeye başlar.
''Anne leylek yalanını en son 4 yaşımdayken söylemiştin. Sonra da Korişim öyle olmadığını bebek alım yerinden alındığını söyledi.''
''Yaa dimi unutmuşum. Dükkan tabi ya. Bana da bak ya. Leylekmiş. Leylek neyse artık. Saçmalık yani. Saçmaladım işte. Dükkandan gidi alırız. Leylek falan değil. Leylek zaten-''
''E tamam aşkım zorlama istersen.''
''Aşkım ne demek baba?''
''Sevdiğimiz hatta aşık olduğumuz kişiye söylediğimiz bi sevgi sözcüğü babacım.''
''Ben Emre'ye aşığım. O zaman ona aşkım mı diyim yani?'' der şaşkın bi şekilde kafasını kaşırken.
''Emre kim kızım?!'' der Ömer ses tonunu ayarlayamadan.
''Aşkım işte baba.''
''Bu yaşta ne aşkı bebeğim? Aşk değildir o. Hem daha kaç yaşındasın sen. Arkadaş olarak seviyosundur sen onu.''
''Ama sen annemi öpüyosun. O da beni öptü. Aşık olmuyo mu öyle?'' Deefne , Ömer'in kıskandığını fark ettiği içim Ömer'in koluna dokunur. Gözleri adeta ''Ömer onlar çocuk. Sakin ol.'' diyordur Defnenin.
''Neyse ben pazartesi okula gelir konuşurum.''
''Sevgilim sakin olsana ya sen. Çocuk bunlar. Okula gitmek nerden çıktı?''
''Öğretmeniyle konuşucam uzak tutsun. Kızımı öpmek ne demek ya?''
''Şuan ciddi olamazsın Ömer?''
''Gayet ciddiyim. Eğer birine aşık olucaksa bana olsun. Kızların ilk aşkları babalarıdır sonuçta. Hatta son aşkıda ben olucam kızımın.''
''Baba sen anneme aşıksın ben neden sana aşık oluyum ki?''
''Aa! Saat çok geç olmuş. Nasıl geçmiş zaman. adi geç kalıyoruz. Hazırlanıp çıkalım.''
Ömer söylene söylene yukarıya çıkar. ''Emreymiş. Sen kimsin benim kızımı öpüyosun? Te allam ya.''
4 Saat Sonra
''Evet'' Alkış tufanından sonra nikah memurunun o muhteşem sözleri duyulur.
''Bende sizi karı-koca ilan ediyorum.''
...
Bu hikayeninde ömrü bu kadarmış arkadaşlar. Umarım sizi üzmemeişdir bu hiakaye boyunca. Nasıl veda edilir onu bilsem daha mantıklı şeyler yazcam da işte bilmiyorum. Siz kusura bakmayın artık. Yeni hikayem olan ''Ansızın'' la devam edicem bundan sonra. Eğer okumak isterseniz beklerim. Hepinizi çok seviyorum. İyi ki varsınız. İyi ki tanıdım sizi. Kocaman öpücükler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni İstiyorum
ChickLitSeni istiyorum çünkü bana iyi gelen bir tek sensin. Seni istiyorum çünkü sensiz olmaz. Seni istiyorum çünkü senden başkası haram bana. Seni istiyorum çünkü SENİ SEVİYORUM... Değişik bi DefÖm kurgusu. +18 içerebilir.