28.BÖLÜM

2.8K 138 92
                                    


''Götüne alev düşsün 3 gün ateş sıç Ömer''



  Keyifli Okumalar

[5 yıl sonra]

Herşey girmiştir düzene. LACRİMA. Şirketim adı. Büyümüşlerdi. Hemde çok. Ünlü tasarımcı MRS. MARDEN ve ünlü iş adamı MR. MARDEN. Kameralarda mutlu karı-koca. Eve girince iki dost. Pamir söz verdiği gibi dokunmamıştır Defne'ye. Damla babasını hafta sonları görüyordur. Pamir getirip götürüyordur. Defne daha Ömer'le karşılaşmamıştır. Sadece birbirlerini gazetelerden , magazinlerden mutlu çift haberleriyle görüyorlardır. Oysa o haberlerde yan yana olabilirlerdi. Evet evlenmişti Ömer. 

Bi keresine kızı Defne'nin yanına gelip ''Annem İrem bana anne de dedi'' diyince başladı kini. Kadın o zaman savaş başlatmıştı onlara. Nasıl böyle bişey söylemeye cesaret etmişti bilmiyordu. 

Doğumda Pamir olmuştu yanında. Damla'nın kırkı çıktıkdan sonra gitmeye başlamıştı Ömerlere. İçine sinmeye sinmeye gönderiyordu kızını. Sonuçta İrem vardı. Ömer'in çok iyi baktığından emindi. 

Bugün yine o günlerden biriydi. Kızı babasına gidicekti. Pamir ve minik kızı merdivenlerden el ele iniyorlardı. O tabloda Ömer'in olması gerekmiyor muydu ya? Yoktu ama. Olamazdı.

''Annee.'' diyerek minik elini sıyırdı Pamir'in elinden. Koşa koşa sarıldı annesine. geri çekildiğinde öptü iki yanaklarından. Defne kızının ceketinin fermuarını kapatırken konuştu.

''Babayı üzmek yok. Yaramazlık yapıp evi dağıtmıyosun. İrem ablanı da üzme.''

''O abla değil ki. İrem o.''

''Çok ayıp kızım. Büyüğün o senin.''

''Banane ya. O benim babana sarılıyo. Sevmiyorum onu.''

Annesini yüzünün düştüğünü gören Damla konuyu dağıtmaya çalışır.

''Çookkk kocamann özliycem ben seni.'' diyerek kollarını iki yana açar. 

''Bende çok özliycem.''

''Anne sende gel lütfen.''

''Bunu daha önce konuştuk Damla.''

''O zaman bi daha konuşallım. Nolur gel anne.''

''Arabada beklersin Defne. Kırma Damla'yı.'' diyerek arka çıkar Damla'ya.

''Canım Pamirikom beniimm.'' diyerek sarılır Pamir'in bacağına. Kucağına alır küçük kızı. Yanağını uzatıp öpücük alır.

''İyi hadi yürüyün.''

Ceketlerini giyip arabaya yerleşirler. Damla arkaya oturup kemerinin bağlanmasını bekledi. Defne kızının kemerini bağladıkdan sonra yerine yerleşir. Kısa süre sonra gelirler. Pamir arabadan inip Damla'yı alır. El ele kapıya gelirler. Kapıyı kırmızı geceliğiyle İrem açar. Defne kafasını yukarı doğru kaldırdığında jilet gibi üzerine yerleştirilmiş lacivert takım elbiseli Ömer'le karşılaşır. Elinde her zamanki gibi double esperessosu ve beyaz fincanı vardı. Güne başlamayı bekliyordu her zamanki gibi. Hiç değişmemişti. Aynıydı. Kim bilir neler yaşıyorlardı bu evin içinde. Mesela geceleri koynunda İrem uyuyordu. Sabah kalktığında o mahmurluğunu başka kadın görüyordu. Ama  Defne'nin atladığı bi ayrıntı vardı. Onunda o hallerini başka bi adam görüyordu. 

Tekrar Ömer'e baktığında minik kızını gördü kucağında. Bişeyler söylüyodu babasına. Sonra sakallarını oynamaya başladı. Eskiden ben oynardım sakallarını diye geçirdi içinden. Kısa süre sonra Pamir bindi arabaya. 

Seni İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin