13.BÖLÜM

5.3K 171 47
                                    

  Keyifli Okumalar

Herşey bitmiş miydi gerçekten? Defne Ömer'siz mi kalıcaktı? Hemde suçu olmayan bi bebek yüzünden. İkisinin parçası onları ayırıcak mıydı? Ama bi mucize olabilirdi. Ömer isteyebilirdi bebeği. Bunu Ömer'e bilemezdi kimse. Bu yüzden akşam çok güzel bi yemek hazırlayıp söyliycekti bunu Defne. Ama nasıl? Pat diye adamın kucağına bırakamazdı bu haberi. Ama yapıcaktı.

Herşey normaldı bugün. Sabah aynı rutinle işe gitmişti herkes. Defne gider gitmez direk Ömer'in odasına uğrar.

"Sevgilim. Hoşgeldin."

"Hoşbuldum aşkım."

"Gel bi sarılıyım. Başlıyım güne."

Ömer Defne'yi ellerinden tutup yavaş bi şekilde kendine çeker. Sarılır.

"Ömer?"

"Efendim."

"Sen evinin anahtarını bana versen. Ben sana bi yemek hazırlasam. Beraber bi yemek yesek. Hem benim sana söylemem gereken bişey var."

Ömer defnenin dudağına doğru yaklaşır. "Bence burda söyle. Ama tabi akşam gel." Tam öpeceği sırada Defne geri çekilir.

"Ama önemli sevgilim. Şimdi burda söyleyebileceğim bişey değil. Akşam söylesem daha iyi olur."

"İyi peki madem. Öpte öyle git bari." Defne Ömer'in dudağına minik bi öpücük kondurur ve odasına geçer.

.......

Akşama doğru Defne erken çıkıp Ömer'in evine gider. Güzel bi yemek hazırlayıp akşam için ayırdığı bordo mini elbisesini giyer. Masayı kurup Ömer'i beklemeye başlar. Kapı sesi geldiğinde Ömer'in geldiğini anlar ve kapıya gider.

"Hoşgeldin."

"Çok hoşbuldum. Çok şıkız."

"Teşekkür ederim. Hadi çabuk yemeğe."

"Ellerimi yıkayıp geliyorum."

"Bende yemekleri katıyım."

Ömer yukarı ellerini yıkamaya çıkar. O sırada Defne yemekleri katıyordur. Ömer aşağı indiğinde Defne'yi görür. Yanına gidip tezgahla arasına sıkıştırır. Defne arkasını döner.

"Bişey dicem. Şu yemeği boş mu versek?"

"Olmaz. O kadar hazırladım bu halimle."

"Ne var halinde?"

"İşten çıktım hani yorgunluk falan- aman boşver hadi masaya."

"İyi peki madem yiyelim."

Masaya otururlar. Yemeğe başlarlar.

"Ee sen ne söyliycektin bana?"

"Ömer."

"Sevgilim kıvranma da söyle noldu?"

"Nasıl söyliyim?"

"Dümdüz söyle."

"Baya dümdüz."

"Hı hı."

"Ben hamileyim."

"Hı?"

"Dümdüz söyle demedin mi?"

"Söyle de bu kadar da düz beklemiyodum."

"Nasıl?"

"Şaka yapmıyo musun?"

"Hayır gayet ciddiyim."

"Baya hamilesin."

"Evet."

Seni İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin