33.BÖLÜM

2.5K 117 49
                                    

    
Satır arası yorumlarını çok sevdiğimi belirtmek isterim💓

Keyifli Okumalar

Damla ve Pamir eve adım attığında Damla Pamir'le konuşmamak için odasına gitmiştir. Yol boyuncada Pamir'le konuşmamıştır. Annesine çok sinirlidir. Pamir'le sadece iş için evlediğini söylemiştir Damla'ya.

Pijamalarını giyip yatağına girdiğinde Pamir odasına girer.

''Annen dişlerini fırçalamadığını öğrenirse çok kızar Damlacım.''

''Banane kızsın. Korkmam ki! Hem sen gitsene. Karışma bana!''

''Damla neden böyle yapıyosun?''

''ÇÜNKÜ BEN ARTIK BABAMLA YAŞAMAK İSTİYORUM!''

''Ama annen buna çok üzülür.''

''Annemde gelicek yanımıza!''

''Sevmiyo musun beni? Haberim yokken canını acıtıcak bişey mi yaptım?''

''Hayır seni seviyorum. Ama annemle babamın evli olmasını istiyorum. Seninle veya cadıyla değil.'' İrem'e cadı demesi güldürmüştür Pamir'i. ''Neye gülüyosun ki?''

''Bak Damlacım. Annemle ben arkadaşız. İki dost gibi. Hatta kardeş. Dayın anneni nasıl seviyosa bende öyle seviyorum. Annenle aramda bişey yok.''

''Ama anneme sarılıyodun gördük biz.''

''Kimle?''

''Babamla.''

''Sen o yüzden yanlız geldin odaya.''

''Galiba. Yani babam öyle istedi.''

''O zaman söyle o babana Defne'yle aramızda bişey yok.''

''Defne kimdi ya?'' Damla Defne'ye sürekli 'anne' diye hitap ettiği için Defne'nin kim olduğunu unutmuştur. Bi süre düşündükden sonra hatırladığını belli eder. ''Ha sen annemi diyosun.''

Pamir kafa sallamakla yetinir. Ayağa kalkar ve Damla'nın üzerini örter. Dudaklarını anlına yaslar. Minik bi öpücük bıraktıkdan sonra salona gidip boş boş oturmaya başlar. Biraz daha düşünürse kafayı yiyeceğini farkındadır. Ömer'i arayıp gelmesini söylemiştir.

Kapının sesiyle Ömer'in geldiğini anlar. Kalkıp kapıyı açar. Salona ilerlerler.

''Damla nerde?''

''Yukarıda.. Uyuyo.''

''İyi. Sen niye çağırdın beni?''

''Ömer.. Damla sizin barışmanızı istiyo.''

''Evet biliyorum. Ama Defne'de bende evliyiz.''

''Bende bu onu hakkında konuşucaktım seninle. Defne'yle boşanıcam. Yani benim için öncelik Damla. Onun mutluluğu. Defne'yle boşanıcam. Sende İrem'le boşanırsan evlenebilirisiniz.''

''Defne böyle bişeyi kabul etmez.''

''Damla için Koray'la bile evlenir.'' Ömer gülmeden edemez. Sonra Defne'nin fedakar bi anne olduğunu düşümeye başlar. ''Ne zaman başlıyoruz?''

                               ***

Ömer eve adım attığında bu konuyu İrem'e nasıl anlatacağını düşünür. İrem'le neden evlenmişti ki zaten? Neden dinlemişti yengesini? Bunun kendisi için en iyisi olduğunu söylemişti ama hayatında yaptığı en kötü şeydi İrem.

''Hoşgeldin aşkım.''  diyerek oturduğu koltukdan kalkıp Ömer'e doğru ilerler.

''Konuşamamız lazım.''

Seni İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin