Keyifli Okumalar
Defne sabah kalktığında hala sarmaş dolaşlardır. Yavaş bi şekilde Ömer'in kollarından çıkar ve duş alır. 2 hafta önce getirdiği kıyafetlerinden şort ve askılı t-shirt giyer.
Sevgili olalı 1 ayı geçmişti. Herşey güzel giderken şirkete yeni gelen Sinem'in Ömer'i öptüğünü gördüm. Akşam 12 civarı hesap sormak için evine gittiğimde bu olanlar yaşandı. Pişman değilim. Asla olmamda. Hızlı bi şekilde aşağı indim ve kahvaltı hazırladım. Ömer'i uyandırmak odaya çıktığımda duşa girdiğini gördüm.
Defne aşağı inmek için arkasını döndüğünde hızlı bi şekilde dönüş yapar. Ömer ani hareketle kendine çeker. Ellerini beline yerleştirir.
"Nede güzeliz böyle sabah Defnesi."
"Ya utandırmasana."
"Hoşuma gidiyo."
"Neyse hadi kahvaltıya."
"Olmaz."
"Ne olmaz?"
"İnemeyiz kahvaltıya."
"Sabah defnesi tamam da öpücüğü eksik kaldı olmaz."
"Öpücük değil de beş kardeş var Ömer bey olarsa ondan veriyim."
"Olmaz."
Defne Ömer'in dudağıma minik bi öpücük kondurur.
"Hadi bırak inelim."
"Tamam hadi."
El ele aşağı inerler. Kahvaltı masasında eksik olan tek şey ikisidir. Onlarda yerleşince herşey tamamdır.
"Saat 9 oldu. Hemen yiyip çıkmamız lazım"
"Tamam Defne Hanım."
"Hadi ye artık."
"Ama şimdi sen benim karşımda böyle duruyosun. Seni yemek yerine neden bunları yiyim ki?"
"Çünkü karnın aç."
"Tamam sen doyurursun beni. İşe gitmesek mi acaba ya?"
"Ömer saçmalama. Birsürü iş var. Babam mı yapıvercek o işleri?"
"Sinan halleder 1 gün sonuçta."
"Sen Ömer İplikçisin. İşi ekmezsin. Kendine gel."
"İyi peki sen bilirsin."
Kahvaltıları bittikden sonra şirkete geçerler. Bütün gün çalıştıkdan sonra evlere dağılırlar.
...
"Efendim efendim?!"
"Bağırma diyorum kızım İso uyancak."
"Baya baya-"
"Of idrak et artık ya."
"Hamile kalırsan?"
"Sanmam."
"Önlem al yinede."
"Gerek yok ya olmaz zaten bişey."
"Sen bilirsin."
"Ee başka ne gıybetler var."
"Yok başka bişey nolcak?"
"Sen herşeyi anlatmıyosun bana ama. Anayım diye mi yapıyon?"
"Kız niye anasın diye anlatmıyım?"
"Hani analardan herşey saklanır ya ondan şey yaptım."
"Şey yapma öyle. Anlatırım ben sana."
"Tamam o zaman."
...
Sabah herşey yolunda değildir. Defne büyük bir baş ağrısıyla kalkmıştır. Bir önceki gecenin verdiği ağrıdır diye düşünüp fazla önemsememiştir. Hazırlanıp şirkete gider. Bütün gün boyunca baş ağrısıyla çalışmıştır. Doktora gitmeyi aklından bile geçirmemiştir. Taki midesi bulanana kadar. Midesini boşaltınca doktora gitmeye karar verir. Tam çıkarken Seda görür.
"Nereye Defne?"
"Midemi üşüttüm galiba bi hap falan yazdırıcam."
"Gel beraber gidelim."
"Olur bende yanlız kalmam."
İkisi beraber Seda'nın arabasıyla Doktora giderler. Sırayı aldıkdan sonra odaya girerler. Doktor kan testi yaptırması gerektiğini söyleyince gerekli şeyleri yaparlar. Yarım saat sonra belli olmuştur. Odaya girerler.
"Öncelikle meraba Defne Hanım. Düşündüğünüz gibi bi üşütme değil bu."
"Ne o zaman?"
"Tam olarak emin değilim ama-"
"Ay söylesenize" diye çıkışır Seda.
"Hamile olabilme şanşınız var Defne Hanım."
"Na-nasıl hamile?"
"Yakın zamanda eşinizle ilişkiye girmiş olmalısınız ki yeni birşey olduğu belli."
"Emin olabilir miyiz?"
"Buyrun şöyle geçelim."
Defne sedyeye yattıkdan sonra karnını açar. Jeli sürdükden sonra doktor ekranda pirinç kadar bişeyin Defnenin çocuğu olduğunu söyler.
"Defne hanım şuan bebek daha 2 günlük. Kendini şu anda belli etmesi bile bi mucize."
"Ben hamilemiyim?"
"Ga-galiba." Seda da haliyle şok olmuştur. Sonuçta Defne evli değildir ve Ömer'le 1 aydan beri beraberlerdir.
İşlerini hallettikden sonra şirkete geçerler. Defne Ömer'e nasıl amlatıcağını düşünürken odasına Ömer gelir.
"Sevgilim nereye gittiniz? Merak ettik Sinan'la."
"Doktora gittikde."
"Noldu bişeyin mi var?"
"Biraz midemi üşütmüşüm."
"Bembeyaz olmuşsun kıyamam sana gel buraya." Ömer Defne'yi göğsüne çeker.
"Ömer?"
"Efendim güzelim."
"Bizim bebeğimiz olsa ne hissedersin?"
"Bunları düşünmek için erken değil mi bitanem?"
"Erken ama merak ettim."
"Çok sevinirim tabiki. Sen ve benden bi parça. Sen?"
"Ben de sevinirim."
"Ama bence şuan çok erken."
Defne Ömer'den ayrılır.
"Benim erken çıkmam lazım"
"Tamam canım görüşürüz sonra."
"Görüşürüz."
....
"Erken dedi kızım istemiyo resmen."
"Ya saçmalama. Ağlama artık kuzum."
"Erken dedi. Hamile olduğumu öğrense resmen istemiycek."
"O bilmediği için öyle demiştir. Ömer ya bu belli olmaz."
"İstemiyo işte. Ben nasıl söyliycem."
"Bence erken düşünüyosun. Yarın evine git. Güzel bi masa hazırla. Anlat."
"Nasıl giriyim kızım adamın evine?"
"Girersin sen."
"Deniycem."
...
Pheğn pheğn pheğn yine pheğn. Beklemiyodunuz dimi. İşte aklımdaki olayın 1/4 ü. Daha oho oo. Neler neler olucak. Takipde kalın👀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni İstiyorum
ChickLitSeni istiyorum çünkü bana iyi gelen bir tek sensin. Seni istiyorum çünkü sensiz olmaz. Seni istiyorum çünkü senden başkası haram bana. Seni istiyorum çünkü SENİ SEVİYORUM... Değişik bi DefÖm kurgusu. +18 içerebilir.