11.BÖLÜM

6.3K 177 42
                                    

           Keyifli Okumalar

"Neyi anlamak istemiyosun?! Tanımıyorum diyorum!"

"O yüzden mi öpüyodun kızı!"

"Ya ben öpmedim kız öptü!"

"Bağırma bana! Aldattın resmen beni!.."

"Defne ben öpmedim kız zorla öptü."

"Niye seni öptü! Adam mı kalmamış?!"

"Kalmamış demek ki."

"Üste çıkamazsın Ömer!"

"Çıkmıyorum zaten!"

"Gidiyorum ben arama beni!"

Defne tam kapıdan çıkacağı sırada Ömer Defne'yi kapıyla arasına alır.

"Gidemezsin!"

"Giderim!"

Defne çıkmaya yeltendiğinde Ömer defneyi döndürüp dudağına yapışır. Defne şaşkınlıkla karşılık vermez. Ama ömer pes etmez. Araya dilleride karıştırır. Defne karşılık vermeye başlar. Ömer Defnenin ceketini çıkarmaya çalışır.

"Ö-ömer dur."

"Korkma."

Ömer defnenin ceketini çıkarır. Bulduğu ilk duvara Defneyi yaslar. Sırt dekoltesinden dolayı sırtında bi soğukluk hissedince içi titrer. Ömer Defne'nin ellerini duvara sıkıştırır. Boynuna yönelir. Defne ellerini kurtarıp Ömer'in kazağının eteklerini tutar. Ömer'in yardımıyla kazağı çıkarır. Mutfağa doğru yürürler. Ömer Defne'yi tezgaha dayar. Tezgahın üstündeki sürahiyi yere doğru ittirip Defne'yi tezgaha otutturur. Parmağını dudağına yerleştirir. Boynuna doğru yol çizer. Ordan ellerini elbisesinin fermuarına koyar. Baş parmağını tenine yerleştirir. Yavaş yavaş aşağı doğru çeker fermuarı. Sonuna geldiğinde ellerini beline getirip kucağına alır. Defne ellerini boynuna dolar. Ömer Defne'yi merdivenlerden çıkarır. Bir yerde kucağından indirir. Ellerini beline dolar. Burnunu boynuna yerleştirir. Geri geri yatak odasına giderler. Yatağın yanında durduklarında Ömer elbiseyi aşağı doğru sıyırır. Defnenin elleri Ömerin kemerine gider. Kemeri çözdükden sonra çıkarır. Arkasından pantalonunun düğmesini açar ve aşağı çeker. Ömer ellerini belinden biraz yukarı çıkarır. Kopçayı açtıkdan sonra kollarından sıyırır. Geri geri Defneyi yatağa yaklaştırır. Defneyi yavaş bir şekilde yatırdıkdan sonra üstüne fazla yük vermeden yatar.

"Ömer" der biraz korku biraz heyecan ile Defne.

"Sakin ol."

Ömer defnenin dudağına yönelir. Alt dudağını kavradığında Defne üst dudağını kavrar. Araya diller karışınca iyice bağlanırlar. Defne ellerini Ömer'in boynuna dolar. Ayrıldıklarında Ömer dudağından başlayarak aşağı doğru öpücük kondurarak iner. Göbeğine geldiğinde durur ve Defnenin çamaşırını çıkarır. Defne Ömer'in yardımıyla Ömer'in bakstırını çıkarır.

"Korkma. Eğer çok kötü hissedersen omzumu tırmala. Acını omzumdan çıkar."

Ömer yavaş yavaş Defne'nin içine kayar.

"Ömer dur. Lütfen dur. Ömer!"

"Sakin ol. Omzuma yüklen."

Ömer Defne'nin içine girmeye çalışırken Defne Ömer'im omzunu kanlar içinde bırakmıştır.

"Ömer omzun kanıyo!"

"Sakın ol dedim kasma. Acımıyo omzum sakin ol."

Ömer ellerini defnenin terden ipıslak olmuş saçlarına getirir. Gezdirir ellerini.

"Defne şimdi yüklenebildin kadar omzuma yüklen. Tamam mı?"

"Tamam." Defne dişlerini Ömerin omzuna geçirir. Ömer Defnenin içinde hareket etmeye başlar. Ömer hareket ettikçe Defne var gücüyle omzunu ısırıyordur. İlk önce Defne boşalır. Arkasından Ömer'de boşalır. Defne artık çok fazla yorulmuştur.

"Ömer gücüm kalmadı yeter lütfen."

Ömer yavaş bir şekilde Defne'nin içinden çıkar. Kenara çekilir. Üzerlerine örtüyü çekerler. Defne kafasını örtünün içine koyar.

Ömer Defnenin omzuna dokunur. "Defne daha ne kadar orda kalıcaksın. Nefessiz kalıcaksın güzelim çık artık."

Defne sadece gözleri görünecek bi şekilde kafasını çıkarır. "Utanıyorum."

"Benden utanma."

Defne tamamen kafasını çıkarır. "Seni seviyorum."

Ömer defneyi göğsüne çeker. "Bende seni çok seviyorum. Uyu biraz bence saat 4 olmuş. Sabah olmak üzere yarın iş var."

"Ay ben nasıl kalkıcam."

"Birazcık geç gidicez."

İkiside uykunun kollarına bırakır kendini.

Onlar böyle birbirlerinin olmuşlardır. Ama bunun getireceği iyi ama kötü şeyleri bilmiyorlardır. Onlar sadece anın tadını çıkarıyordur. Bilmiyorlardır ki ayrılacaklar...

....

Vuslatla geldim. İlk deneyimim. Baya utandım yazarken. Ben böyle bi kızmıydım dedim resmen. Neyse biliyorum erken bi vuslat ama olaylar için gerekiyordu. Sizi seviyorum👼😻🙌

Seni İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin