19.BÖLÜM

4.1K 156 48
                                    

       Keyifli Okumalar

Defne gözlerini açtığında yanında Ömer'in olmadığını görür. Aşağı indiği etrafla telaşlı bi şekilde dolaşan Ömer'i görür. Yanına gider. Arkasından kollarını sarar. Ömer de Defnenin ellerini tutar ve Defneye döner. Defne konuşmaya başlar.

"Bişey mi oldu sevgilim? Telaşlı görünüyosun?"

"İşler işte. Sen boşver şimdi. Gel bi sarılda şarj olayım."

Defne Ömere doğru yaklaşır. Zaten belinde olan kollarını daha çok beline yerleştirir.

"Anlatmak istemiyo musun gerçekten?"

"İşle ilgili önemli bişey değil gerçekten."

Defne Ömer'in omzuna öpücük kondurur. "Tamam zorlamıycam. Ama üzme kendini bu kadar."

"İyi ki varsın hayatım."

"Sen de sevgilim , sende."

"E tabi bide nohut kızımız."

"Ömer nohut ne ya? İnsan çocuğuna nohot mu der?"

"Ama nohut gibi çocuğa benzemiyo hiç."

"Aşkım deli misin?"

"De..evet(ağağağ özledim)"

....

Kahvaltılarını yapıp şirkete geçerler. Tüm şirket telaşlı görünüyordur. Defne bi sorun olduğunu anlamıştır ama Ömer anlatır diye düşünür. Odalarına dağıldıkdan 5 dakika sonra Sinan Ömer'in odasına dalar.

"Bittik kardeşim. Sonumuz geldi."

"Sakin olmamız lazım. Güzel bi şekilde yaza hazırlanırsak sorun kalmaz."

"Lazım olan rakamı nerden bulucaz?"

"Ben evimi satıcam. O yeterli olur."

"Siz nerde kalıcaksınız oğlum kız hamile?"

"Yengemlere taşınırız toparlanana kadar. Olmadı küçük bi ev falan."

"Olmaz öyle şey."

"Olur kardeşim. Defneye de anlatırım durumu. Anlar o da bizi."

"Ah be kardeşim. Bu şirket için yaptıkların varya- Neyse?"

Sinan Ömer'e sarılır.

"Tamam be oğlum. Bi ağlamadığın kaldı. Biz bu şirkette olduğumuz sürece batamaz. Biz kurduk istersek biz batırırız."

"Neyse ben yaz için hazırlıkları başlatıyorum. Sende çizmeye başla."

"Tamam kardeşim."

Sinan çıktıkdan sonra odaya Defne girer.

"Ömer hemen şuan burda ne döndüğünü anlatıyosun!"

"Tamam sakin ol gel."

"Ne sakin ol ya?! Anlatmıyosun bana! Herşeyini benimle paylaşıcaksın! Eriyosun ya gözümün önünde! İçin gidiyo!"

"Tamam gel anlatıyım."

Ömer kahverengi koltuğun koluna oturur. Defneyi de önüne çeker. Ellerini tutar ve konuşmaya başlar.

"Para sıkıntımız var. Satışlar düştü. Ve yaza iyi bi şekilde girmemiz lazım. E tabi bide bizi yaza kadar idare edicek bi 750.000 TL ye ihtiyaç var."

"Napıcaz peki?"

"Ben evi satıcam eğer sende istersen tabi. Yengemlerde kalırız bi süre. Olur dimi?"

Defne Ömer'e sarılır. Kafasını kaldırıp alınlarını birleştirir. Ensesine elini yerleştirir. "Sen çok iyi birisin. Mükemmelsin. Seni çok seviyorum. Tabi ki orda kalmamızda bi sıkıntı yok da  aşkım ben evime gitsem. Ama yanlış anlama yengenlerde kalıcağımız için değil. Sonuçta biz daha evli değiliz."

"Olmaz. Özlerim ben seni. Hem evli olmayınca noluyomuş? Sonuçta bizim evladımız var."

"Haklısın."

Ömer yaklaşıp Defne'nın dudağını öpmeye başlar. Ayrıldıklarında dudakları temasdayken konuşur Ömer. "İyi ki varsın sevgilim. İyi ki."

"Çok seviyorum seni." Küçük bi öpücük kondurup geri çekilir Defne. "O zaman hazırlıklar başlasın."

.....

(1 hafta sonra)

Defne ve Ömer şuan valizleri hazırlıyordur. Evi alacak birini bulmuşlardır. Necmi ve Neriman'ın yanına taşınacaklardır. 1 ay kadar orada kalacaklardır. Herşeylerini toparladıkdan sonra yola çıkarlar. Nerimanlara vardıklarında selamlaşırlar. Yemek  yemek için masaya yerleşirler.

"Neriman Hanım gerçekten çok teşekkür ederiz. Tabi sizede Necmi Bey."

"Önemli değil kızım. Siz bizim ailemizsiniz. İstediğiniz kadar kalabilirsiniz."

"Saol amca."

"Ne demek oğlum."

"Müsadenizle biz odaya çıkalım."der Ömer.

"Müsade sizin oğlum. Çıkın güzelce yerleşin."

Yemekleri yedikden sonra odalarına yerleşirler. Oda da iki tane tek kişilik yatak vardır. Ömer gecelerin geçmiyceğini anlamıştır. Herşeyi yerleştirdikden sonra yataklara girerler.

"Hayatım gerçekten böyle mi yatıcaz?"

"Ay Ömer böyle ayarlamışlar napalım."

"Ama kokunu duyamıyorum."

"Ya aşkım yapma ama böyle zaten senle yatmaya alışmışım."

"Gel yanıma."

"Olmaz. Sabah odaya girerlerse napıcaz."

"Gel işte."

"Hayır olmaz. Biraz özle beni de anla sensiz neler çektim."

"Şaka heralde."

"Tabi ki şaka aşkım demeyi çok isterdim ama gerçek."

"Yok artık. Hayatım kendine gel."

"Ben kendimdeyim."

"Ama Def-"

"İyi geceler Ömer."

*Gece saat 3:00*

"Defne , sevgilim , hayatım , hatunum , bitanem bak ikimizde uyuyamadık. Gel yatalım beraber."

"Ömer anlatamıyorum galiba. Bugün ayrı yatıcaz."

"Ya ama-"

"Konu kapandı."

....

Ben geldiğğmm. 🙌  Bişey dicem. Ben çok özledim be. Ne biliyim alışmışım varlıklarına. Her cuma ekranda görmeye. Cuma gel artık demeye. Ama görüyorumda artık başka kişiler cuma gel artık diyo. En çok da bu acıtıyo zaten.

Bana ulaşın;
İnstagram: @elbarclups
Twitter:@sanguwarduc

Seni İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin