Sınır dolmasada bu ponçik yazarınız size bölüm attı. Üstüne bide Teoga girdim.
Keyifli Okumalar
Defne ve Ömer İstanbul'a geldiler. Defne eve gidince hemen kendini duşa attı. Çıkınca odasında onu dedikodu için bekleyen nihanı görünce anlatmak zorunda olduğunu anladı.
"Dökül."
"Mecburum dimi."
"E yani."
"Tamam dur çekirdek getiriyim."
"Dur dur." Nihan yastığın altından çekirdek çıkardı.
"E çüş!"
"Gel otur."
"İşte beraber yüzdük. Beraber yemek yedik. Beraber toplantılara girdik. Beraber film izledik."
"Filmin sonunu gördünüz mi bari?"
"Göremedik."
"Yaptınız mı kız?"
"Of saçmalama uyuyakalmışız."
"Beraber mi?"
"Yok nihan ben yerde o yatakda. Tabiki beraber."
"İyi tamam kızma be."
"Ee başka?"
"Ne başka bu kadar."
Serdar "Defnee!!" diye bağırarak yukarı çıkdı. Odaya dalınca defne ve nihan sıçrar.
"Aşkım ne anırıyosun İso uyancak."
"Defne sen bu İplikçiyle sevgili mi oldun?"
"Ne?"
"Haberler."
"Ne haberi?"
Serdar gazeteyi Defne'ye fırlatır. Defne kısa süre gözünü gezdirdikden sonra abisine bakar.
"Ben gidiyom."
"Dur nereye?"
"Ömere"
"Hayır gidemezsin."
"Çekil."
Defne hızlı bi şekilde evden çıkar. Koşa koşa taksi durağına gelir. Taksiye atlayıp Ömer'in evine gelir. Kapıyı çalar. Kısa süre sonra Ömer açar.
"Defne?"
"Haberler."
"Gel sakin ol. Soluklan."
"Ömer ne sakini. Şuan tüm Dünya beni 'gizli ve yeni' sevgilin sanıyo ve senin sevgilin var."
"Ne sevgilisi?"
"O gelen kadın işte Leyla mıydı neydi?"
"Defne kuzenim o benim."
"Sevgilim dedi ama sana."
"Genel tavrı öyle. Dün İtalyaya döndü zaten. İçeri gel."
Defne ve Ömer içeri geçerler.
"Bişey içer misin?"
"Yok saol."
"Haberler dursun bize bi zararı yok."
"Neden beni sevgilin olarak bilsinler?"
"Bence bi sıkıntı yok. Biz biliyoruz sonuçta. Başkaları başka bilse bişey fark etmez."
"Tabi. Biz biliyoruz sonuçta sevgili olmadığımızı."
.....
Defne telaşlı bi şekilde şirkete giriş yapar. Defne telaş yaptıkça tüm şirket telaş yapıyordur. Hızlı bi şekilde ömerin odasına dalar. Ömer odaya dalan kadına şaşkınca bakar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni İstiyorum
ChickLitSeni istiyorum çünkü bana iyi gelen bir tek sensin. Seni istiyorum çünkü sensiz olmaz. Seni istiyorum çünkü senden başkası haram bana. Seni istiyorum çünkü SENİ SEVİYORUM... Değişik bi DefÖm kurgusu. +18 içerebilir.